E3 2007

#21
SITAT(Revan @ 16.06.07, 18.20) 70591
var kameo så populært og godt selgende at rare måtte lage oppfølger? :eek:
[/b]
Også overasket over Fable 2. Fable 1 var vel ikke akkurat en storselger, og et totall skremmer fort vekk de som ikke har spillt orginalen. Det er vel ikke akkurat en historie som skal fortsettes, så hvorfor ikke bare lage spillet med nytt navn.
 
#22
Det de burde gjort, jeg er enig der. Men likevel, det var folk som likte Fable, som meg, og nå har vi hørt mye positivt om Fable 2. Det ser og høres lovende ut, men det kan jo være at de gjør feilen de gjorde med Fable. Dvs. sa det skulle være sånn og sånn, men så laget de et spill med nesten ingen frihet og en rett frem historie. :/
 
#23
LucasArts må jo ha en Monkey Island eller Sam 'n Max oppfølger :(
 
#24
SITAT(rulleguru @ 16.06.07, 20.23) 70615
Også overasket over Fable 2. Fable 1 var vel ikke akkurat en storselger, og et totall skremmer fort vekk de som ikke har spillt orginalen. Det er vel ikke akkurat en historie som skal fortsettes, så hvorfor ikke bare lage spillet med nytt navn.
[/b]
fabel var de 4. mestselgende spillet til xbox og solgte 2,6 mill ver den over så det solgte ikke så dårlig
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
SITAT(Eivind @ 17.06.07, 01.20) 70645
LucasArts må jo ha en Monkey Island eller Sam 'n Max oppfølger :(
[/b]
... Sam'n Max HAR jo fått en oppfølger, siste episode kom jo ut nå nettopp. Hvor har du vært?
 

K999

Keystone State Of Mind
#26
Og utifra hva jeg nettopp leste en plass, så kommer det en Monkey Island oppfølger. Skal se om jeg ikke finner linken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
SITAT
- New Crimson Skies game to be announced.
- Epic Games to show some form of Gears of War 2 Trailer.
- Lionhead Studios show more of Fable 2.
- Team Ninja to show off Ninja Gaiden 2. Labeled 360 Exclusive.[/b]
Hell yeah! Man gleder seg. :D
 
#29
SITAT(Mandark @ 17.06.07, 10.45) 70674
... Sam'n Max HAR jo fått en oppfølger, siste episode kom jo ut nå nettopp. Hvor har du vært?
[/b]

Guybrush var visst ferdig etter treern, ifølge LucasArts. For å være helt ærlig vet jeg ikke med de folka, spesielt når Monkey Island 1 og 2 og Sam'n Max enda ikke er abandonware (om det er noe jeg ikke absolutt har blitt forbigått på).

Det er jo fortsatt lov å håpe, uansett. :(

K999999: Ryktene har vel gått rundt siden 4ern ble sluppet, så tror egentlig ikke på det før Lucas åpner kjeften.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
SITAT(Eivind @ 17.06.07, 21.40) 70738
Guybrush var visst ferdig etter treern, ifølge LucasArts. For å være helt ærlig vet jeg ikke med de folka, spesielt når Monkey Island 1 og 2 og Sam'n Max enda ikke er abandonware (om det er noe jeg ikke absolutt har blitt forbigått på).[/b]
Om noe "er" abandonware eller ikke har nøyaktig null og niks å si, far. Det er ingen lover som regulerer det der bortsett fra loven om opphavsrettsbeskyttelse av åndsverk (copyright blant venner), så om et firma vil håndheve denne retten eller ikke er helt og fullt opp til dem. Kan igrunn ikke si at jeg klandrer LucasArts for at de vil beskytte sine gamle spill mot fri bruk.
 
#32
Offisielt er jo det såklart sant. Men det er fortsatt en smule sært å gå til sak fordi folk legger ut et spill, som er verdt mindre enn krona, på internett. Hva skader det å gi yngre spillere en mulighet til å prøve de gamle klassikerne uten å grave etter en orginal kopi.

Poenget mitt var uansett at LucasArts fortsatt håndhever disse lovene så godt de kan, så det lå muligens noe bak det. Men som sagt, det må være lov å håpe. :p
 
#33
Vi som har Xbox Live kan vente oss mye E3 stoff. Akkurat som i fjor kommer Microsoft med "Bringing it home", som i praksis betyr nye demoer, videoer, tema og bilder fra nye spill i perioden 10. juli til 13. juli. MS sin pressekonferanse blir også tilgjengelig i etterkant, i 720p :)

Disse spillene er til nå bekreftet, uvisst hvilket spesifikt innhold. La oss håpe på mest mulig spillbart:

SITAT
* Ace Combat 6: Fires of Liberation (Namco Bandai Games America Inc.)
* Assassin's Creed (Ubisoft)
* BioShock (2K)
* Blue Dragon (Microsoft Game Studios)
* Burnout Paradise (Electronic Arts Inc.)
* Call of Duty 4: Modern Warfare (Activision)
* FIFA Soccer 08 (Electronic Arts)
* Guitar Hero III (Activision/RedOctane)
* Lost Odyssey (Microsoft Game Studios)
* Madden NFL 08 (Electronic Arts)
* NCAA Football 08 (Electronic Arts)
* Need for Speed: ProStreet (Electronic Arts)
* Project Gotham Racing 4 (Microsoft Game Studios)
* The Simpsons Game (Electronic Arts)
* Tiger Woods PGA Tour 08 (Electronic Arts)
* WWE SmackDown vs. Raw 2008 (THQ)
[/b]
Kilde: Major Nelson
 
#34
Her sitter jeg og leser listen ovenfor, og tenker "Her var det mye jeg driter tynt i, gitt! Bare Assasin's Creed som vekker spillentusiasten i meg, jo! Hvor ble det forresten av Turok? Det har jeg ikke sett noe til siden E3 i fjor. Lurer på om det fortsatt lever. Jeg vil banke dinoer i HD, for svarte!"

Så jeg lusker slukøret bort fra Spillegal, og bestemmer meg for å stikke innom ign.com. Der er eg omtrent en gang i måneden. Men hva skuer mine øyne? En Turok hands-on E3 preview-artikkel?! Hovedoppslaget på førstesiden og greier... Konge! Noen der oppe liker meg.
 

Kilik

Lokal moderator
#35
Mest spent på Sony denne gangen. De har fortsatt mye å bevise med PS3/PSP.
 

K999

Keystone State Of Mind
#36
Noen som vet hvor lenge en kan laste ned di forskjellige tingen som kommer under E3 da? Blir det bare de får dagene, eller for alltid?
 
#37
Mest spent på Sony denne gangen. De har fortsatt mye å bevise med PS3/PSP.
[/b]
De som kan dra mest nytte av denne E3, de burde stjele showet, det burde bli overskrift dagen etter, SONY burde skjerpe seg nå. De burde mye, men kan de klare det? Jeg håper virkelig de klarer dette. De har egentlig ikke så mye å tape nå <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
SITAT(K999 @ 03.07.07, 23.19) 72414
Noen som vet hvor lenge en kan laste ned di forskjellige tingen som kommer under E3 da? Blir det bare de får dagene, eller for alltid?[/b]
Greiene fra forrige Bringing It Home ligger fortsatt ute, så jeg ville tippe de ligger der en stund.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#40
Noen som har hørt noen rykter om hva Square-Enix kommer til å komme med på E3? Kan vi forvente en spillbar demo av Final Fantasy XIII, kanskje?