E3 2008 - 14-17.juli

oma

Village Drunk
#2
Ingen flere nyheter om Dead Island altså, jaja.

SIREN: Blood Curse Episode #1 [PSN] hørtes ganske greit ut, merkelig måte de planlegger å gi det ut på (episodebasert via psn?), hadde foretrukket at det hele kom ut med en gang på disk. Fikk også lyst til å prøve de gamle siren spillene når jeg så dette.
 
#8
Sitter i spenning å håper på noe mer info om God of war 3. Dette er det eneste spillet jeg gleder meg skikkelig til. Noe om det nye hitman spillet hadde heller ikke vært ille.
 

oma

Village Drunk
#9
er ikke gow directoren ferdig med serien? Som i at han ikke ville lage en nr 3?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Synes jeg leste et sted det skulle komme en 3. Hmm... Her.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#13
Ikke for å være en dick, men i og med at wikipedia henviser til akkurat den Gamespot-artikkelen du linket til, så er vel den omtrent like sikker. (Kildekritiske betraktninger av primær- og sekundærkilder notwithstanding.)

Forøvrig må noen snart oppfinne en måte å differensiere mellom gow (krigsgud) og gow (krigsgir) snart. Eventuelt bare avskaffe den på Xbox siden Kratos kom først. =D
 
#14
GoW / GeoW?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#15

Kilik

Lokal moderator
#17
Hva gjør MS for å bedre X360-salget? Joda, forvirre forbrukerne med nok en SKU:

" It's almost-official, the 20GB Xbox 360 Premium is getting a $50 price cut. Unfortunately, it's because the SKU is being phased out in favor of a new 60GB Pro Xbox 360 which will launch later this month at $349.99."
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Nye Banjo Kazooie ser ut til å ikke være så drastisk endra allikevel. Kjøretøy virker som de først og fremst er der for å komme seg rundt i "lobbyverdenen". Grafikken er fortsatt ikke hva den kunne vært, men det ser ut som litt store, fine områder kan hjelpe på.

http://xbox360.ign.com/articles/886/886432p1.html
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20