E3 2008 - 14-17.juli

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#45
Fallout 3 har starta.
 

Kilik

Lokal moderator
#46
Mogulus ligger litt foran, men IGN har til gjengjeld skikkelig bilde og lyd.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
IGN påstår at jeg ikke kan bruke Opera, så da gidder jeg ikke.

Edit: Åja, så mye bedre kvalitet.
*bite i gresset*
 
D

Doctor Downs

Gjest
#48
Banjo Kazooie-remake har blitt bekreftet til XBL. Er det lov å håpe på en Goldeneye- eller (lukke øya og ta på meg selv) Perfect Dark-remake også?:sikle:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Ekstra pluss for massiv engrish fra Squeenix-duden.
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Perfect Dark bør være mulig. Der eier vel MS alle rettigheter som med Banjo.

Miis ... check
Channels ... check
Buzz.... check
Eyetoy ... check
Singstar ... check

Tydelig at MS er noe desperate etter å nå ut til casual-folket, men ikke mye nytt og spennende.

Gears of War 2 imponerte grafikkmessig, men ikke så mye ellers. FFXIII var jo en interessant overraskelse. Jeg tror ikke det øker salget til X360 så mye (litt i Japan), men heller forverrer PS3-salget.

Kanskje mest interessant var det som manglet. Halo Wars, Peter Jackson-greiene og Alan Wake. Drøyer nok til 2009/2010 alt sammen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Vel og bra at de satser mer på Vision-kameraet, selv om ejg egentlig syns de burde dytte utviklere hardere til å inkludere støtte for det i spillene sine framfor å lansere en haug skikkelig awkward minigames-baserte tullespill. Lips var jo verdt å merke seg om bare for at det var støtte for å synge låtene dine fra iPoden din, selv om det sikkert blir gimped as fuck. Det nye dashboardet var relativt lekkert antar jeg, selv om jeg ikke er noen storfan av den derre negerstilen de kjører med bilder i skjeve rammer og mye klosser og sånt. Største delen av det var definitivt den derre party-niggeren, som om jeg forsto det riktig lar opptil 8 stykker privatprate uavhengig av hva man driver med - en utvida private chat-funksjon, rett og slett. og det eier. Faens lol over alt JRPG-pisset jeg driter fullstendig i, forresten. Har ikke 360 flere JRPG-er på vei enn PS3 nå (hvis du ser bortifra alle PS2-spilla såklart)? Ikke at det kommer til å gå bra i Japan alikevel, de er jo tross alt noen trangsynte nasjonalistiske innavla fitter alle sammen, men det er festlig at MS prøver. Øøh ... Banjo ser Banjo ut, kult med XBLA-remake, Portal blir gøy, ellers mja.

Redigert: Savna å høre mer om Halo-relaterte ting, det var vel egentlig den største mangelen. Glemte å kommentere på hvor faens massivt det er at RB2 sikra seg AC/DC forresten, og inkluderinga av ei Chinese Democracy-låt fikk en god latter ut av meg. Haw!
 

Kilik

Lokal moderator
#53
Jepp... RB2 med over 500 sanger var personlig den beste nyheten.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#57
Captain, the amount of butthurt in this system is threatening hull integrity!
 
#60
Fallout så fantastiskt ut. Kort oppsummert så var det mye kjedelige greier der, som Lips og You're In The Movies, men showet hadde noen innlagte høydepunkter. Slik var det ihvertfall for meg.