E3 2008 - Nintendo-nyheter går her

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#21
Æsj, ser ut til at det blir mye sjølskryt ala i fjor om man skal dømme bildene i bakgrunnen der :mad: Glatte folk som koser seg noe vanvittig med Wii...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#22
Flere en meg som ikke får noe bilde fra Live Wire siden? Ser bare loggone der og det hjertedunk lyden som går igjen der.
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Fullscreen på Gamespot. Får håpe de ikke fucker opp nå da.

Snowboarding? Shaun White fra Ubisoft.

Animal Crossing: City Folk nå. Bruker WiiSpeak: mikrofon, endelig.
 
#24
WiiSpeak gir alle mulige former for mening. Mye smartere enn personlige headsets, selvsagt med unntak av for lagdrevet FPS.
 

Kilik

Lokal moderator
#26
GTA: Chinatown Wars... interessant. Spent på hvordan GTA-konseptet kan utnytte DS' unike muligheter.
 
#28
Nettopp annonsert GTA-spill for DS.

For øvrig, for en anstrengt og unaturlig PR-dame de har valgt å bruke...

Redigert: Håper GTA på DS bruker samme tekniske løsning som eneren og toeren gjorde. Da kan det bli fint.
 
#29
(Dette er den flaueste gjengen jeg har sett på lenge.)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30
The Reggienator >_<
 

Kilik

Lokal moderator
#31
Wii Music Q4 2008
Animal Crossing: City Folk Q4 2008
Wii Sports Resort Spring 2009

Tipper en del hardcore Nintendo-gamere føler seg snytt nå...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Daffeste Nintendo har presentert... noensinne?
 
#34
Ja, dette var skuffende.
Eneste jeg virkelig bryr meg om er Animal Crossing, som riktignok så bra ut. Men ingen ordentlige hardcore titler, og Nintendo skuffer.
 
#35
Så, WiiMusic er et musikkspill der man bare skal trykke/vifte med kontrollen som man vil, så spiller spillet riktig for deg? Fint!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#36
Var nå bare Animal Crossing som fikk meg til å lene meg nærmere det lille vinduet. Så ut som alt jeg hadde håpet på, dog kanskje litt for likt DS-utgaven? Vi får se. Gleden med at det kommer i 2008 forsvant forresten fort da jeg skjønte at konferansen ikke ble holdt i Europa :(
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Wii music blir genialt. Nintendos musikk er bare best så et helt spill dedikert til å "framføre" den og leke seg kommer til å eie. :ler:

Annet enn det var ikke dette så mye å skrive hjem om. Sier litt når Animal Crossing er det mest hardcore spillet de har å vise fram. :hmm:
 
#38
Dette var faktisk verre prestert enn fjorårets konferanse. Da fikk vi i det minste Mario Kart Wii, denne gangen var det kun GTA for DS som virker interessant for min del. Reggie nevner stadig vekk hvordan de ikke glemmer kjernefansen, men denne gangen gjør de overhodet ingen ting for å tilfredsstille den gjengen. Tror ikke jeg har innsett før nå nøyaktig hvor mye Nintendos fokus har blitt endret.
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Historisk sett så har jeg følt at kvaliteten på E3-konferansene har vært omvendt proposjonal med spillsalget til de enkelte selskap. De på toppen kan hvile på sine laurbær. Det betyr i såfall at Sony virkelig slår til i år.
 
#40
Jupp, det derre Wii Music-greiene skal det bli svært interessant å se nærmere på. Tilsynelatende like langvarig som Elektroplanckton? :)

Ellers synes jeg MotionPlus er årets nyhet, og Wii Sports 2 så da fint ut. Mer WaveRace, yay! :)