E3 2008 - Nintendo-nyheter går her

D

Deleted member 91

Gjest
#81
Wahey, ser ut som det vi ble lovet fra Wii i første omgang jo. Skal vi satse litt penger på om vi får noen kule spill nå eller bare en haug shovelwaredrit og ett eller to skikkelige elendige fps-er?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
Jeg holder en knapp på et skikkelig Star Wars-spill og alt det vil innebære med en oppdater kontroll.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Det betyr at du forventer at Lucasarts skal klare å ta en avgjørelse som krever at man ikke har huet opp i egen røv.
Noen japser plix lag et samuraispill ala Bushido Blade og Kengo! :yoshi:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#84
Ok, jeg holder en knapp på et skikkelig Ninja Gaiden-spill og alt det vil innebære med en oppdatert kontroll og en egen difficulty setting med navnet "Nintendo hard" som vil få MGS2 sin european extreme til å virke som en handletur.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
European Extreme i MGS2 er fortsatt lettere enn Normal i Ginja Gaiden, så se ikke lenger.
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Bortsett fra at Itakagi har fått fyken fra Tecmo og saksøkt dem for å være dicks da. :hmm:
På den annen side kommer jo Rygar snart og til tross for at det er en oppsprita port av det gamle PS2 spillet er det vel et slags håp?
 
#88
Men kan de ikke fortsatt lage nye gaiden spill, selv om "mannen bak" stikker? han var ikke med på sigma har jeg hørt, men nå var jo det en remake også.
 

Lodin

Der Waaaah
#89
Jo også er jo neste Fatal Frame Wii eksklusivt da. Slett ikke umulig at noe vil skje selv uten gamle kratertryne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Er Tecmo som eier rettighetene til Ninja Gaiden (ikke glem at det fantes en hel serie med spill før Itagaki mønstra på), så hvis de vil kan de gi ut Ninja Gaiden Xtreme Beach Volleyball uten at han har en dritt han skulle ha sagt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#94
CAD? IN MY INTERNETZ? IT CANNOT BE!