E3 2008 - Nintendo-nyheter går her

Kilik

Lokal moderator
#42
Hadde håpet på noe mer sofistikert til WiiMotion Plus, men tydeligvis ganske tidlig i utvikingen ettersom Wii Sports-spillet ikke lanseres før våren neste år.


Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Developed by Rockstar Leeds in conjunction with series creators Rockstar North, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be available on the Nintendo DS™ in North America and Europe this winter.

"This is a game that will deliver a rich, fast-paced and intense 'Grand Theft Auto' experience that will be truly unique to Nintendo's handheld platform," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds, along with the team at Rockstar North, has built upon a decade of progressive design on Grand Theft Auto, and has created something fundamentally fresh and immersive."

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is an entirely original entry into the critically acclaimed Grand Theft Auto series, and brings a new level of interactivity to its sprawling open environments. With the use of the DS touch screen, players will navigate their way through the streets as they uncover the truth behind an epic tale of crime and corruption within the Triad crime syndicate, delivering the unprecedented amount of depth that has become a true trademark of the franchise.

For more information about Grand Theft Auto: Chinatown Wars, visit: http://www.rockstargames.com/chinatownwars
 
D

Doctor Downs

Gjest
#45
Og... er jeg den eneste her som ikke egentlig har vært veldig plaget av unøyaktighet med Wiimoten...?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#46
Nei, men det er da ikke for å "fikse" Wiimoten, men å gjøre den enda mer nøyaktig så man har flere muligheter. Som det sverd-spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Jeh, seks personer på scenen som ser ut til å ha det genuint morsomt når de spiller Mario musikken er virkelig ille. Hvis vi snakker pinlig var det tusen ganger verre med hu lubne dama som måtte danse, men heller så ut som hu ville dø i den kjipe Eyetoy greia til MS i går. ;)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#52
Hands-on på Animal Crossing, og det er visst skremmende likt de to foregående spillene, akkurat som jeg fryktet da jeg så pressekonferansen i går. Litt for lettvint, rett og slett :(

EDIT: MadWorld så fett ut. Må-ha.
 

Kilik

Lokal moderator
#53
IGN er ikke nådig mot Wii Music, men ser ut til å like Wii Sports Resort.



Når det gjelder et nytt Mario:
When we pressed him for more, Miyamoto added, "Maybe the best thing for you to understand is that all of the leaders of those teams -- of the Mario team, of the Zelda team and of the Pikmin team -- all sit within 150 feet of my desk. The Galaxy team is the only one that's farther away -- they're in Tokyo. But I do have video conferencing with them."

We stunned him with a hard-hitting follow-up: 'We don't really have a question. We just want you to make another Galaxy game.' To this, Miyamoto replied, "Leave it to me."
Edit:
Dead Rising ser ut til å være en hederlig konvertering.
 
#54
Bleh. Det har da ikke vært to mario-spill i hovedserien på samme stasjonære konsoll siden NES, så kan liksom ikke helt se det for meg. Desverre. Det gjør heldigvis at det ikke blir så oppbrukt, da. Spill heller gjennom Galaxy igjen.

Edit: Er spent på om Dead Rsing kan funke, da. Jeg som ikke har råd til Next Gen og sånt.
 

oma

Village Drunk
#55
Ser det ut som om wii begynner å ta godt innpå når det gjelder grafikk eller er det bare meg? Med tanke på the conduit og dead rising, som begge viser ganske så gode bilder fra spillene sine. (man ser jo i conduit videoen at overflatene på vegger osv ikke er spesielt gode, men det henger jo ganske godt sammen)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Det er vel heller utviklerne som begynner å ta innpå. Wii er konsollen der utviklere jevnt over har gitt mest faen i grafikk, fordi det nesten ble en trend. Jeg er en som foretrekker gameplay over grafikk any day, men når man kan beskrive trenden ved "Gameplay über alles" uten en rykning i øyekroken, da har det gått litt langt.
 

Kilik

Lokal moderator
#58
Sånn ser Dead Rising ut:





Ikke verst. Foruten oppløsningen (selvsagt) så ser det ut til at zombiene er en del mindre detaljerte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Og det er vel ikke over 20 zombier på noen av de bildene der. En ganske vital del av gameplayet i Dead Rising er følelsen av å bli fullstendig overkommet av zombier, så om de ikke skal se like bra ut som i 360-versjonen bør det ihvertfall være nok av dem. :/