E3 2009

#21
jamen faen a gutta ERRE NORSKE TIDER ELLER USASKE
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#24
Skulle jeg tippe vilt så ville det nok måtte være tidssonen Los Angeles ligger i, siden det er der de holder E3.
 
#28
Jeu, Mini Ninjas ser stas ut! Et PAR hakk mer sjarmerende enn friggin Kane & Lynch..

Det begynner det å poppe opp trailere og videoer fra spill overalt nå, og jeg digger det. Gametrailers blir nok refresha relativt ofte iløpet av den kommende uka! Håper vi får se noe til neste Zelda på Wii, hva Trico enkli er for spill og hva Valve driver med.. Det er på tide at de blir ferdig ned Half-Life Episodene og etter suksessen til The Orange Box så er det vel ikke så dumt å gjette at de vil gjøre noe lignende igjen. Episode 3, Portal 2 og... CS 2 (?) pluss kanskje Left 4 Dead som back trackings-innhold? CS 2 er selvsagt bare vill gjetting og det beste er jo om vi får noe helt nytt.. Hadde dog vært lol om Valve hadde plukka opp Black Mesa Source og putta det i boksen..

Hva ellers? Håper Assassins Creed 2 ser fjongt ut og at Ubi Soft holder løftet om å fikse alle problemene fra eneren. Da er det mulig vi får et skikkelig grymt spell! Ellers så har de ikke spess mye jeg ser fram til, da Beyond Good and Evil 2 er bekrefta som no-show.. Men jeg håper EA gjør det sterkt og at de fortsetter den positive utviklingen vi har sett i det siste, selv om "risiko-satsinger" som Mirror's Edge og Dead Space etter sigende ikke gjorde det kjempebra. I den sammenheng håper jeg jo også (som den DF-fanboyen jeg nå er) at Brutal Legend har en sterk visning, selv om jeg skal unngå å bli overeksponert for det selv. Samme gjelder forøvrig Modern Warfare 2, men om de viser no multiplayer er jeg all ears! Det er dog det eneste spillet jeg har trua på at blir no tess fra Activision i år, ellers kan vi vel bare forvente oss oppfølgere og halvbakte lisensspill. DJ Hero kan muligens bli fett, men noe sier meg at designet der kommer til å bli like usjarmerende som det har vært i Guitar Hero siden treeren..

Gah, synsing dere! Jeg gleder meg iallefall. Merker jeg nevner et grufult antall oppfølgere her, men det er nå sånn industrien har blitt. Det artigste som kan skje på E3 er jo at vi blir overrasket av noe helt nytt, men det er jo vanskelig å forutse når de ikke er annonsert :p

Edit: Og jeg synes vi med en gang skal starte en trend som er å poste, poste, poste alt nevneverdig vi kommer over! Bortsett fra det jeg har nevnt til nå synes jeg også det virker som at disse spilla kan ha noe gående for seg:

Mafia II-trailer
Split Second-trailer (fra folka bak Pure)
Lost Planet 2
Just Cause 2

2, 2, 2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Bare så det er sagt så likte jeg historiefortellinga i Kane & Lynch. Ikke særlig dyp, ikke særlig original, men den fungerte så det holdt. Scena hvor Kane tar hevn på den banden hvis navn jeg ikke husker etter at kona hans blir drept var et "Fuck. YES."-øyeblikk for min del.

YOU SHOULD! HAVE! LET! ME! TALK TO THEM!

Og så har jeg vel nevnt det før men en film som tar cues/stæler direkte (stryk det som ikke passer) fra Heat og får det til å funke får pluss i bokji.
 
#30
Har bare spilt det hos en kompis så alt jeg så var litt ut av kontekst, men synes det virka som en heller laber kopi av nettopp Heat (som vi alle er enige om at er en glimrende film). Som spill synes jeg også at nesten samtlige Hitman-spill hadde langt mer gående for seg. Likte konseptet, men det virka ikke gjennomført nok.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Eidos av alle stiller bra i år ja. Ikke bare Mini Ninjas, men også Just Cause 2 og Batman AA ser sinnsykt lovende ut. Sånn ellers er det jo lov å håpe at Bethesda viser fram noe fra det neste Falloutet samt sier noe mer om hva Brink faktisk er.
Men som vanlig blir nok høydepunktet de tre store sine pressekonferanser. Får vi no mer enn at MS preiker piss i en time og viser fram to spill, Sony bare prater tall, men underholder fordi de kjører i LBP og Ninty drar ut sjefa sine så de får vrikke litt på stumpen? Sjangsene er små. :p

Edit: Og Square skal vise fram nytt Front Mission! :sikle:
Som er en tredjepersonskyter mekka av teamet bak Silent Hill: Homecoming...
:argh:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Håper Harmonix pimper en utvidelse av RB franchisen, de må følge opp offentligjøringen av den neste GH.
 
#33
De viser vel fram The Beatles presents: Rock Band og Rock Band: Unplugged til PSP. Rock Band 2 blir fortsatt oppdatert med sanger ukentlig, og det skal vistnok komme en hel del Iron Maiden til sommeren som bør bli stort. Så Rock Band lever i beste velgående og jeg mener å nylig ha lest at EA kalte det deres mest suksessfulle franchise ever.. Hva mer trenger vi egentlig enn en konstant pågang av nye sanger? Det er ikke som at Guitar Hero 5 kommer til å ha noen ny features som gjør at vi MÅ kjøpe det spillet enda en gang. Den konstante horingen med Band-utgaver og ti spill i året begynner bare å bli irriterende. Jeg vil ha alle sangene mine i ETT spill, så jeg slipper å bytte disc hele tiden.
 
#34
Nå er jeg ingen RB/GH fanatiker, men har ikke RB noen koder bak på manualen så du kan få lagt over sangene sånn at du kan spille f.eks. RB AC/DC med RB2 plata?
 
#36
Hakara: Jo, Rock Band har siden nr.2 vært bakoverkompatibel med sangene, ved å la deg innstallere de til hardisken. Konge konsept som GH er nødt å følge opp på.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Vel Nintendo greide ikke holde Wiimoten hemmelig og Sony greide heller ikke gjøre det med PSP Go

La meg være den første: En PSP som ikke har no UMD? Yaaaay
Men har den fått noen spill da? *plukke fram DSen igjen*
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#38
Må si at jeg føler meg veldig fristet av konseptet, håper den er god å holde. På den annen side funker jo fortsatt PSP-1000en min. :hmm:

MEN! Han nevnte at det kommer en ny Metal Gear Solid til PSPen!
 
#39
Ble faktisk litt gira på å skaffe meg en. Forestiller meg en katalog alá Live Arcade og PSN. Spill som er perfekt for håndholdt til en fin pris! Får vi det er jeg absolutt med, bare ikke gi meg flere nedskalerte PS2-spill.
 
#40
Vi får se. Virker litt konservativt sånn ved første øyekast, og ergonomien ser usikker ut.

Men om det er noe PSP-en kan trenge så er det flere spill på samme stikke. Yeti hjalp meg med det her om dagen på min PSP-1000, er en ny verden av bekvemmelighet. :)