E3 2009

Ja, dumme mennesker som gir leserne sine informasjon om spill som ikke er i butikkene enda! Hvordan kunne de?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns mest det var søtt fordi de skrev det som dette sagnomsuste mystiske spillet fra vesten de var heldige nok til å oppleve noen minutter av når det kan importeres og skrive en ordentlig anmeldelse av instedet. Men hva vet jeg!
 

Lodin

Der Waaaah
Akkerat. Samme greia som at europeiske spillmedier tidligere ofte skrev previews av spill som hadde vært ute i statene en god stund. Trenger ikke være en tradisjonell anmeldelse, men det må da være lov å trekke noen konklusjoner?

Men en ting jeg lurer på. Hvorfor drev Sony å viste fram hypotestiske pinner de muligens kanskje skal produsere en gang i framtiden når de faktisk har denne apen? Riktignok ikke like teknisk avansert og imponerende, men dette dyret skal jo faktisk gis ut ved juletider.
Slår meg at planen kanskje var å vise den fram på pressedillet, men etter Natal dro de fram de to geeksa istedet. Uansett har jeg lyst til å møte den apa. :p
 

Terje

mostly harmless
Eurogamer: Det vil komme en løsning for å overføre UMD spill til den nye PSPgo. Og planen er at alle nye spill skal være tilgjengelige digitalt i Store samtidig som det slippes på UMD.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ahh, excellent. Da blir det PSP Go på meg og PSP-1000 med LittleBigPlanet til min kvinne når den tid kommer.
 

Lodin

Der Waaaah
Så man kan i praksis kopiere over et spill til så mange PSPGoer man vil bare man har riktig utstyr? :tenke:
 
Akkerat. Samme greia som at europeiske spillmedier tidligere ofte skrev previews av spill som hadde vært ute i statene en god stund. Trenger ikke være en tradisjonell anmeldelse, men det må da være lov å trekke noen konklusjoner?
Du glemmer at mange spillnettsteder ikke kjøper spill selv. Da er man "avhengig" av hva slags ting man får tilsendt av lokale distributører.

Men joda, litt søtt hvis de ikke viser at det VET at det er mulig å importere dette allerede, selv om det knapt har fått så mye oppmerksomhet at det blir direkte pinlig heller?
 

Lodin

Der Waaaah
Egentlig tipper jeg med at det har med at utgivere blir grinete hvis de får høre at noen i spillmedia har promotert importering. Først gikk de etter butikkene osv.
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en sånn lang greie med Bare Fordi 2. Enern var ganske solid, men her virker det som de virkelig har gromsakene på lur. Bonus for at Rico er blitt den nye virkelige Bionic Commando. :p
 
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

omg, så morsomt! XD