E3 2010 - Diverse trailere og ting som ikke er verdt egen tråd

man blir Kinect-klar da, glemte det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
MÅ jo ikke ha ny boks for å rulle Kinect, så jeg vet ikke om det kortet teller så mye.

Pleier de å kreve orginalembalasje og manualer og shizz, eller holder det med konsoll + det som fulgte med av kabler?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Han skriver jo regelrett at Nintendo er i ferd med å tape håndholdtmarkedet til fordel for iDingser. For de har jo som kjent de absolutt beste og mest innovative spilla.

fieron

Plukker opp støvet ditt
De er vel ikke i ferd med å tape, men gode spille har allerede kommet til iPhony, og flere vil garantert komme. Selv om det er få spill touch er the shit å bruke. Simulert joystick suger.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, var liksom det jeg også fant ut på talatutten min. Enten så er spillet ræv, eller så kunne spillet vært bra men er ræv fordi programmereren later til å ikke engang ha testa resultatet selv. Det går faen ikke an å plassere en emulert joypad på skjermen og forvente at det skal være bra nok, siden det fordrer at du sitter og ser på kontrollene mens du spiller. Beste så langt (på Android) er vel Radiant som lar deg bevege deg ved å trykke enten på venstre eller høyre side av skjermen.

Sånn apropos så blir jeg ikke sur om Cave gir ut Espgaluda 2 til Android også.

Lodin

Der Waaaah
Poenget er vel i bunn og grunn at alt som krever litt reaksjonsevne omtrent alltid er totalt katastrofe når alt man har er touchscreen og gyroskopdingser.

Microsoft's presentation on Monday set the tone for the week: There's a new Halo game coming out, but this time with space battles. The entire presentation reminded me of that Simpsons episode where Malibu Stacy gets a new hat. Halo: New Hat is due out sometime in the next year, will likely set some sales records, but will move the industry forward as much as a tractor on cinder blocks.
:D

Lodin

Der Waaaah
Modellen til kisen man er i spillet ser ut som Abe Sapien med de teite innebygde solbrillene sine, men ellers så... virker det som et generisk skytespill med litt RPG bare fordi. Og settingen fungerer ikke fordi den foregår før de andre spilla, men er hypermoderne. Som sagt.

Spiser en cyberhatt om dette blir bra.
Cyberhatter produseres av Casa de Mama.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og settingen fungerer ikke fordi den foregår før de andre spilla, men er hypermoderne. Som sagt.
Sleng deg i ælva hvis du faktisk mener dette er en grunn til at Deus Ex 3 kommer til å mislykkes.

Selv tror jeg det kommer til å mislykkes fordi de gjør alle brettene drit lineære og dermed dølle å utforske noe som igjen gjør at halvparten av augsene du får samla opp aldri blir brukt.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sleng deg i ælva hvis du faktisk mener dette er en grunn til at Deus Ex 3 kommer til å mislykkes.

Selv tror jeg det kommer til å mislykkes fordi de gjør alle brettene drit lineære og dermed dølle å utforske noe som igjen gjør at halvparten av augsene du får samla opp aldri blir brukt.
Men på den lukkede pressevisningen (for det var det, right?) så mente jo folk som så det at det virket lovende og at de visste at det var et deus ex spill de holdt på med. Om det er positivt at de vet det er jo usikkert.