E3 2010 - Konferansene

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
#22
Fordi jeg ikke gidder å grave frem en mer passende tråd å plassere dette i, og fordi E3 muligens blir scenen for litt mer informasjon om saken: Nathan Drake til Norge? Man følger i Amundsens spor? Millioner av år gamle byer gjemt i isen [i Antarktis]?

...snakker vi her At the Mountains of Madness? Eller Atlantis?
 
#23
JAAAAAAAAASIATDETERSAAAANT
 

Kilik

Lokal moderator
#25
Uncharted 2 var finfint, men drømmer mer om et nytt Jak and Daxter-spill fra de folka der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Var det Ratchet & Clank som var en knockoff av Jak & Daxter, eller var det omvendt? Har gått litt surr der.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#27
Nå har Kotaku oppdatert med en avkreftelse. :(

Synd, den historien passer jo faktisk utmerket til å finne på noe awesome.
 

oma

Village Drunk
#28
Var det Ratchet & Clank som var en knockoff av Jak & Daxter, eller var det omvendt? Har gått litt surr der.
Jak 2 og 3 var mye mer GTA kloner enn noe annet. Langt ifra Ratchet & Clank spillene jeg har vært bortpå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Og Ratchet & Clank rippet av ca like mye av Jak & Daxter som Banjoo&Kazooie rippet av Super Mario 64.

Edit: Kan ha hende jeg glemte å skrive "av Jak & Daxter" i den setningen.
 

oma

Village Drunk
#31
What? Ratchet og Clank, eneren hvertfall, var jo direkte korridorlinært. Både Banjo og SM64 var åpne verdener.
 
#32
Jeg gleder meg liksom ikke noe særlig til noe spill lengre. Red Dead Redemption var det siste spillet jeg virkelig gleda meg til. Når det er sagt så er jeg spent på hva som skjer med The Last Guardian.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#33
Jostein: Skjekk ut LA Noire, da får du noe å glede deg til.

EDIT: Sto veldig lite om spillet på hjemmesiden deres, skal heller oppdatere deg fra hukommelsen

Du er en detektiv i Los Angeles på 50-tallet (pluss minus) som skal detektivisere seg rundt på forskjellige åsteder og samle opp ledetråder. Åstedene skal være innihelvetes detaljerte, og alt skal være interaktivt. Dette høres nesten litt for bra ut, men så kommer man på at åstedene sikkert blir relativt små.
Man skal også intervjue mistenkte, vitner og lignende i Heavy Rain-stil. Teamet bak spillet har tydeligvis kæsja mye ut på å få til realistiske fjes, slik at man liksom skal "lese" de.
Veldig løst fra hodet mitt... men ja. JEg regner med at vi hører mer fra Rockstar om dette i løpet av sommeren.
 

Kilik

Lokal moderator
#34
Sony prøver å rette opp litt av det katastrofale PSP Go-salget i forkant av E3. Alle som registrerer sin etter 1. april får nå ti gratis spill. Dette inkluderer bl.a. Gran Turismo, LittleBigPlanet, 2010 FIFA World Cup og GTA.

New free games offer for PSPgo

Virkelig en ny satsning på modellen eller en effektiv måte å kvitte seg med restlageret uten kraftig priskutt? Vi får se på E3.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#35
Jeg hadde utrolig lyst på en PSP Go, og om jeg ikke hadde hatt en PSP fra før hadde det vært fare for kjøp, men å ikke kunne overføre spill jeg allerede hadde betalt for ble for teit. (Selv om jeg selvsagt innser de tekniske/piratmessige grunnene til at det ikke kunne skje.)
 

Kilik

Lokal moderator
#36
Selv med gratisspillene (tipper bare halvparten er interessante) er 2500 kr for mye for en håndholdt med svært begrenset spillutvalg. Man får en PS3 til den prisen... Ser uansett at de spillene som er nevnes koster rundt hundrelappen på Play.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Vel, hvis du mekker deg en US-konto på PSN og handler spill derfra, er det faktisk en del godsaker selv om du ikke regner med PSOne-spill. Fortsatt ikke i nærheten av DS, men du har en del opplevelser på PSP som rett og slett ikke er tilgjengelige på DS. Men ja, fortsatt en maskin for spesielt interesserte.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#38
kan vi komme med spekulasjoner i denne tråden eller skal vi ta det til Spill og Spilling?

Make my dream E3:

normal mode: Call of Duty: Black Ops blir vist spillbart på Xbox konferanse, Sony annonserer Dreamcast/PS2 spill til psn store, Flere HD remaker ala God of War annonseres, priskutt på PSPgo så den koster like mye som 3000 modellen.

nightmare mode: nintendo viser frem Wii HD, Duke Nukem forever kommer til XBLA/PSN
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#40
Jeg er sikkert alene om dette, men nytt Mortal Kombat. plz