E3 2010 - Konferansene

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Nytt Zelda som bruker Vitality Sensor for å sjekke pulsen din og hvis den blir for høy blir spillet enda lettere!
 

Lodin

Der Waaaah
#43
For en gangs skyld gleder jeg meg til info om et RTS. Neste Total War er Shogun 2 og skal vises fram for første gang under E3.
 

Kilik

Lokal moderator
#47
Da er det klart at Rockstar dropper E3, så det kan tyde på ytterligere utsettelser for L.A. Noire og Max Payne 3 som begge er ventet til høsten. Ubisoft derimot bekrefter at et nytt Driver-spill vises på messa og Beyond Good & Evil 2 fortsatt er under utvikling...
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Mens Activision kjører Gun 2, Lucasarts Outlaws 2, Eidos lager ny utgave av det derre spillet som kjørte Commandos enginen og EA kjøper rettighetene til Law of the West så de også kan få bli med.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#53
Ja, dette er faenmeg trolle-opportunity #1
 

Kilik

Lokal moderator
#57
Greit nok at Activision har rettighetene til Bond og Goldeneye, men selve leveldesignet fra N64-spillet er det vel fortsatt Microsoft/Rare som har kontroll over?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#60
Hallo, det blir jo tilbake til Red Faction 1, fising rundt i gruver og utførelse av kreativt gruvearbeid ved hjelp av eksplosiver. Mekke snarveier, omveier, feller, nødcover og så videre med fjellet er tøft. Det var kult nok å sprenge bygninger i Guerilla, men jeg savnet å kunne sprenge litt av Mars-jorden også. Vedder på at noe av historien vil skje i locations fra RF1.