E3 2012 Infotråd

Jeg er virkelig fan av hvordan Nintendo åpnet med Pikmin 3 og skrøt av hvordan de skulle prate eksklusivt om Wii U-spill, høynet forventningene STORT, og den eneste virkelige nyheten der var Nintendofuckingsland og alt var kjedelig piss.
 

Lodin

Der Waaaah
Lulz, tid for denne her igjen.
http://press.nintendo.com/E32012
Username: Nintendo
Password: E32012

E: Below is a partial list of upcoming games for the new Wii U home console. Note that game titles
and launch dates are subject to change.
PUBLISHER TITLE LAUNCH
2K Sports NBA 2K13 Holiday
D3Publisher Ben 10: Omniverse

Holiday
D3Publisher Family Party: 30 Great Games (working title) Holiday
D3Publisher Rise of the Guardians: The Video Game Holiday
Electronic Arts Mass Effect

3 Holiday
Maximum Games Jett Tailfin

Holiday
NAMCO BANDAI Games
Inc.
TANK! TANK! TANK!

Holiday
NAMCO BANDAI Games
Inc.
TEKKEN TAG TOURNAMENT

2 (working
title)
Holiday
Nintendo LEGO
®
City: Undercover Holiday
Nintendo New Super Mario Bros.

U Holiday
Nintendo NINJA GAIDEN

3: Razor’s Edge Holiday
Nintendo Nintendo Land

Holiday
Nintendo SiNG (working title) Holiday
Nintendo Wii U

Panorama View (working title) Holiday
Nintendo Game & Wario (working title) Launch Window
Nintendo Pikmin

3 Launch Window
Nintendo Project P-100 (working title) Launch Window
Nintendo Wii Fit

U Launch Window
SEGA Aliens: Colonial Marines

TBA
SEGA Sonic & All-Stars Racing Transformed

Holiday
THQ Darksiders
®
II Holiday
Ubisoft Assassin’s Creed
®
III Holiday
Ubisoft Just Dance
®
4 Holiday
Ubisoft Marvel Avengers

: Battle for Earth Holiday
Ubisoft Rabbids
®
Land Holiday
Ubisoft Sports Connection

Holiday
Ubisoft Your Shape
®
: Fitness Evolved 2013 Holiday
Ubisoft ZombiU

Holiday
Ubisoft Rayman Legends
®
TBA
Warner Bros. Interactive
Entertainment
Scribblenauts

Unlimited Holiday
Warner Bros. Interactive
Entertainment
Batman: Arkham City

Armored Edition Holiday PUBLISHER DIGITAL TITLE LAUNCH
Broken Rules Chasing Aurora Holiday
Frozenbyte Trine 2

: Director’s Cut Holiday
Gaijin Games Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Holiday
Nicalis Aban Hawkins & the 1,001 Spikes Holiday
Pwnee Studios Cloudberry Kingdom Holiday
 

Lodin

Der Waaaah
Project P-100 som handler om å samle folk ala Pikmin bare at de er superhelter eller no og hjernen min er full av fuck. :psyduck:
 
Ja, ser ut som Viewtiful Joe blandet med Pikmin. Er enda ikke noen Wii U-titler jeg er særlig spent på. De burde ha vist et nytt Metroid, for å skape hype.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Minner mye mer om Little King's Story enn Pikmin spør du meg...
Platinum pleier ikke å skuffe dog, så dette blir nok å skaffes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Profftips, Little King's Story er sjef. Virkelig.

Og ja, Pikmin 3, Luigi's Mansion 2, Epic Mickey 2... det var vel høydepunktene. Litt skeptisk til New Super Mario Bros. etter at Wii-utgaven ikke var all that (fortsatt bra, men helt tydelig en run-of-the-mill-oppfølger i motsetning til 3D Land), og videoene fra de nye lovet ikke noen store forandringer. Spesielt det til 3DS virka hmmm, siden det tydeligvis ikke lenger er hoppe-Mario men gullpenge-Mario og det er liksom Warios greie.

Er fortsatt litt stoked på Wii U, men det spørs veldig om det blir noe launch-kjøp der i gården. Litt fordi :penga: men mest fordi : spilla :
 

Lodin

Der Waaaah
De viste fram Skribblenaut Uendelig etterpå og det nyeste nå er at man kan bygge ting selv istedetfor å bare beskrive dem med tekst. Dama som demoa det satte hodeskallehjul på en brødrister, festa en sal så man kunne ri på den og fikk den til å skyte ørretter. Betyr såklart at dette blir å eie. Dritnice grafikk hadde det og.
 
Ser ut til at ganske mange planlegger å vente med Wii U til det faktisk kommer litt must haves. Pikmin 3 er en god start, men må ha mer.
 
awwww yeahhhh
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Metal gear rising har vært ganske tydelig på radaren fra det ble annonsert, men det er flott å se ting i aksjon. Klokketro på det nå som Platinum Games er med på det også
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
:qq:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Hadde vært gæli fint om det kom, men det der er fanmekka de luxe. Når det er sagt skal vel Nintendo vise fram litt 3DS-greier i morra, og det går an å håpe.
 
Jeg vil ha en fullstendig moderne remake, ikke bare litt enkel oppussing ala OoT3D.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gøh. Zelda-formelen har ikke akkurat blitt revolusjonert siden Majora's Mask kom, så... jeg veit ikke hva du mener.

Veit du?
 
Jeg prater om detaljert grafikk som i den traileren, jesus boi. OoT3D var kos men det var lite mer enn litt oppdaterte teksturer og høyere polygon count på karakterer. Synes ikke det kvalifiserer til en remake.