E3 2012 Infotråd

Lodin

Der Waaaah
Fler trailere til trailerguden!

Sånn ellers er Game & Wario en ting som eksisterer og såklart er Warioware til WiiU, men det gadd ikke Nintendo å vise fram. Regner med at det får trailer i morra.
 
Siden jeg ikke har fulgt med så veldig mye i år så må jeg nesten spørre: Er det sånn at Rockstar ikke kjører noe greie på GTA V på årets E3?
 

Lodin

Der Waaaah
De kjører aldri noe på GTA på no E3 lenger. Blir nevnt under konferansene til MS og Sony fra tid til annen, men ikke no mer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Dette er det neste GTA-spillet jeg skal spille!

 

Lodin

Der Waaaah
Ikke jeg for Lego Batman 2 er og sandkasse og ganske likt det der.

Men men, trailere!

Kotaku har en preview av ZombiU og ingen av dere kommer til å ville spille det fordi... *trommerull* det er en roguelike. =D

Og sånn ellers twatta en fyr fra Retro Studios at de skulle vært på greia til Nintendo, men noe kom i veien. De skal vise fram noe på fredag. Holder en knapp på Metroid Prime 4.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg prater om detaljert grafikk som i den traileren, jesus boi. OoT3D var kos men det var lite mer enn litt oppdaterte teksturer og høyere polygon count på karakterer. Synes ikke det kvalifiserer til en remake.
De to tingene du beskriver er akkurat det samme, forskjellen er bare oppløsningen på meshes og teksturer. Men men.
 
Har det blir presentert noe som helst som ikke ser møkk kjedelig ut i år? Kan ikke huske sist det var så stille rundt E3.

Nå har ikke jeg gjort en effort for å følge med heller, men vanligvis er det alltids noe som blir annonsert som Ryster Spillverdenen.
 
Nei, dette er enkelt et av de kjedeligste E3-åra. Det er en del hype rundt Uncharted 4: The Last of Us og Watch Dogs, men that's it.
 
Det og, så fantastisk ut. Men det er de jeg nevnte som blir snakket om.
 
Hadde jeg kjøpt NintendoWiiUNes om dette ble gitt ut? Ja, det hadde jeg

 
Jeg prater om detaljert grafikk som i den traileren, jesus boi. OoT3D var kos men det var lite mer enn litt oppdaterte teksturer og høyere polygon count på karakterer. Synes ikke det kvalifiserer til en remake.
Synes Oot3d er milevis mer attraktivt enn vanilla. Har du glemt at Death Mountain sett fra Hyrule field var et billboard (2d) med en skikkelig lavoppløst tekstur? Har du glemt de pregløse, pre-rendra 2d bakgrunnene som utgjorde de fleste innendørs-scenene? Hva med den platte lyssettingen og de stive animasjonene til Link? Den raua frame raten? Det er virkelig ikke bare karakterene som har blitt forrandret.. så vidt jeg kan se så virker det som at de har laget alle grafikk-assets på nytt. Du er ikke den eneste som sier det du sier, men jeg føler at alle som gjør det har minner malt av nostalgi.

Aaaaanyway, E3 i år har vært gørrkjedelig. Det pleier jo E3 uansett å være når en generasjon når slutten, men i år var det jo lov å håpe at Nintendo hadde noe spennende på lager. Det hadde de ikke, og vi blir sittende igjen med et lite spennende år forran oss hva blockbusters angår. Mange velproduserte spill, uten tvil, men lite som pirrer nysgjerrigheten eller som pusher grenser på andre områder enn teknologi og finpuss.
 
Det er helt klart den definitive versjonen, men jeg ønsker meg et like stort hopp som det var mellom det original Resident Evil og remaken, for eksempel. Jeg spilte OoT på 64 bare året før 3DS-versjonen, oppgraderingene er fine men ikke mind blowing.


Det her er hvordan en remake skal gjøres, folkens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, for Resident Evil Remake er fortsatt meshes lagt oppå forhåndsrendrede bakgrunner. Litt bedre lyseffekter og høyere oppløsning, same procedure as OoT3D miss Sophie.
 
Mitt poeng er at detaljnivået der økte drastisk, noe jeg også ønsker fra en eventuell MM remake. Jeg skjønner ikke hvorfor du kverulerer imot dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, jeg skjønner ikke at du ikke ser at det du argumenterer mot er det samme som det du argumenterer for, 's all.
 
Poenget hans er vel ikke hvordan det er gjort, men hva som er resultatet. Han har jo helt rett i at forskjellen mellom REmake og RE er enda mer åpenbare enn forskjellene mellom Oot og Oot3d.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel jeg vil ikke ha en sånn remake fordi jeg A. ikke liker Mjora's Fnask og B. den ville tatt halvparten (eller no) av tiden å lage som et nytt Zelda og jeg vil heller ha det. Vil ha Windwaker i HD.

Trailere!

Sånn ellers? Litt buuu og yaay. WiiUen sin padde har bare 3 til 5 timer batteritid. Buuu! Mens all dritten man har på Wiien skal kunne overføres til WiiUen. Yaay!