E3 2012 Infotråd

#83
Dette ser da friskt og nytenkende ut! Ekte video game pioneers de der.

Likevel vil det tjene mer enn noe annet spill det neste året :penga:
 
#89
Huff det var lite som fristet der. Det var synd... total intrykket var at det totalt sett handlet om for mye annet enn spill:(
 
#92
Enda et år hvor boksen ikke blir skrudd på i det hele tatt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#93
*tilbake igjen* virker som jeg ikke gikk glipp av noe
 
#95
Gikk glipp av Microsoft, men det virker som det var like greit. Skjer det noe mer utover kveldinga nå?
 
#97
Eneste som kan gjøre den konferansen bra er om de skulle helt plutselig annonsere Mirror's Edge 2. Istedet får vi nok noe detaljer om hvordan coop fungerer i Dead Space 3, som er en nakkehårreisende tanke og ikke på en noen som helst god måte.

Nei, jeg går og legger meg vent sony er klokka 3 i natt D; får holde meg oppe med et vagt håp om The Last Guardian-informasjon.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#98
Mirror's Edge 2, herre jeg sperger bare på tanken. Det spillet fortjener en oppfølger.

Ellers så runker EA sikkert Battlefield 3-salgene eller noe uinteressant piss som det. Det som hadde eid hadde vært en expansion pack alà Vietnamgreia til Bad Company 3. Jeg synes seff andre verdenskrig hadde vært gøy å besøke igjen.
Kommer neimen ikke på flere interessante titler EA har. Sims City? :p

edit: dørp, mass effect glemte jeg. Har fortsatt ikke runda 3-ern.
 
Microsoft var meh, og hva faen forventer Usher, du får ikke en gjeng svettnerder til å danse. Jeg syntes at samarbeid mellom tablets, telefoner og xbox virket stilig da. Vil se på kart mens jeg ser Game of Thrones! Meeeen, det blir vel ikke aktuelt her til lands uansett. Vurderer sterkt å sette vekkerklokka til sony-konferanse, men vi får se om jeg gidder.