E3 2012 Infotråd

Drauden

SGs kollektive lillebror
Greia der var at du ville lekene skulle vinne, Lodin?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Pollene er ikke tilfeldig, Lodin. Ny trailer til Transformers ble vist på pre-showet, og pollen med Kevin Smith er relatert til at han stakk innom for å pimpe sitt nye show.
 
Gutta jeg foreslår full døinings ikveld til Sony! Vi holder oss våken! Kom dere inn på IRC! CYBERPARTY!
 
Inviter meg på familiemiddag med søstra di så er jeg med.
 
liker at de overhodet ikke treffer
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
noen som vet hvor lenge EA kånferansen varer



edit: der døde gamespot streamen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck EA, men lurer på å sette på vekkerklokke i natt for å få med meg noe av Sony sin.

Jeg liker å notere litt under konferansen og skal vi se hva jeg husker:

MS sparer ikke på kruttet og starter med Halo 4, som jo egentlig ikke så spesielt heftig ut, så jo ikke engang særlig Halo ut. Men man vet aldri med den multiplayeren, utelukker ingenting.
Det fortsatte egentlig ganske bra da de viste et nytt Splinter Cell-spill, husker ikke undertittelen men jeg er fan av serien og da kanskje spesielt Chaos Theory og Conviction. Virker som de bygger på mer av deg gode så jeg er positiv, kanskje jeg til og med bruker Kinectfunksjonen! Hey, you!

Men for de som ikke så konferansen har jeg dårlige nyheter, dette var nok også det stiligste de viste. Det ble naturligvis Kinect, mye mer Kinect hvor de stolt kunne vise frem mer funksjonalitet i neste FIFA og Madden men KOM IJJEN gi meg noe jeg er gira på å bruke! Det interesserer meg relativt lite å kunne bytte spillere ved å rope "SUB FOWARD. SUB THREE. SUB TWO." Madden er det ingen i europa som bryr seg om så fuck den dritten.

Mer da. Mer Kinect. Fikk se mer av neste kapittel i Fablesagaen som fortsatt er et onrail Kinectekslusivt spill. Så nok om det? Er redd for det selv om jeg ikke heeeeeeelt utelukker muligheten for at det kan ha en liten underholdningsverdi. Ny Gears of War trailer da! Gears of Snore sa noen på #sexbomb. Stiller meg bak den, mer Michael Bay hjelper heller ikke. Deretter viste de frem et bilspill med masse dubsted i traileren som ingen skjønte var Forza før logoen ble vist. Ingen fan fra før men med mer arcadeaktig gameplay kan det godt hende.

Men så da endelig, fikk vi se mer Kinectfunksjonalitet. Man kan endelig søke etter sjanger med stemmen og de viste frem noen nye samarbeidspartnere som nok ikke vil levere noe i europa (med det første?), ESPN vil sende live på Live såvidt jeg forsto og ikke minst får vi snart Xbox Music som jeg ikke skjønte hvorfor jeg ville ha. De bruker dritmye tid på å vise frem sitt nye samarbeid med Nike som endelig vil ta treningen for fullt inn i stua di, jepp.
Deretter rullet de ut noe kalt Xbox Smartglass som i utgangspunktet ikke imponerer spesielt da mye den gjør leveres av eksisterende dingser og tjenester men lovnaden om at det vil funke til alle smarttelefoner og nettbrett, Microsoft, Android og Apple kan det plutselig bli en noe interessant tjeneste. Det som kan nevnes er at en annen nyhet, Internet Explorer på Xbox (som i seg selv ikke er all verden), muligens kan levere en ålreit surfeopplevelse på TV uten tastatur ved å la deg bruke smartphone eller tablet som kontroll. Hadde den hatt open curtain-funksjonen til Nintendo i tillegg hadde vi snakket forretninger!

På dette tidspunktet er det en halvtime siden vi sist så et spill. Vi får se mer av det neste Tomb Raider som i stor grad fremsto som Uncharted med pupper (ikke det at det må være så galt) og masse QTEs, et spill med masse store monstre ble vist, en ny tittel kalt Matter som jeg var noe likegyldig til men med en kul stil og ikke minst GOTY-utfordreren Wreckeater.
Deretter plukket det seg opp med Resident Evil som jeg ble noe skeptisk til ved synet av coversystem og en generell følelse av at det er actionifisert. Men blir å kjøpe, noe også det nye South Park-spillet blir! Moro med Trey og Matt på scenen og big ups for ertingen av Microsoft, protrolling! De sa ikke noe særlig, men spillet virker spennende. Det gjør på en annen måte Dance Central 3 som nok blir stor moro som de to første, men den litt for lange Usher-opptredenen kunne de spart seg for, og jeg liker han forsåvidt i utgangspunktet. Tror nok det riktige ordet er kleint.

Til slutt slo de på strotromma med gameplayvideo fra Codblops 2 eller hva det heter det nye pew pew-spillet, merker jeg overhodet ikke interesserer meg for det lenger. Men de viste en video i noe som virket som en halvtime og som helt sikker var det og. Det siste jeg tenkte før hele greia fadet ut var fyfaen så kjedelig.

Får nok ikke med meg like mye av Sony sin siden i natt men moro med E3!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ugh... kunne ikke Dead Space bare være det ene spillet i verden igjen uten en ræva coop-mode? Vil leve meg inn i en skummel setting, ikke springe rundt å banne og steike og quippe drit til medspilleren - det ødelegger jo alt. :(
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
var det pew pew våpen i de to foregående Død Rom spillene?


edit: undervanns nivå
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Madden 2013 introducing the Bro Dude engine (c)
 

Lodin

Der Waaaah
Naj, det var Infinity Engine, den samme som de brukte til klassikere som Baldur's Gate og Planescape Torment. Litt underlig valg, men ok.
 
Så Maxis er døde nå? :(

Åh, det var mer enn bare facebook-drit!!