E3 2014: Høhø Spillegal

Ditt ansikt når når?

Snellers, smalt meg opp på The Crew-beta, som var det jeg glemte å si så lovende ut hos Ubi bortsett fra Far Cry 4. Klinka inn begge Uplay-kontoene mine så her bør det være muligheter.
RIP in peace.
BF:H ser helt alright ut. Jeg er mer interessert i hvordan Destiny fungerer. Blir sikkert nok av tubes etter helgen, men jeg ville grafse på det selv.


e: FFFF Destiny Alpha. Triprapport kommer senere.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
YESSS!!!
Greia i bakgrunnen er forøvrig en av dingsene som ikke er spill ennå, men Miyamoto viste fram. Man styrer verdens mest klønete robot og bekjemper andre roboter som har angrepet jorda.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Eurogamer føler WiiU-gamepaden har vist seg litt frem igjen og startet en ny runde kreativitet på E3.

Splatoon's the last to explore the GamePad, and it does so the most comprehensively. Somewhat controversially it uses gyro controls for aiming - although they're slick, well-implemented gyro controls - as well as making use of the touchscreen and the space between the GamePad and the television. You're in two teams of four, the objective simply being to paint as much of the map in your own colour as possible. It's a messy joy: the sound of paint slopping around surfaces is perfectly pitched, the feel of the weapons is wonderfully weighted.

It's very smart, too - if you've painted an area, you can turn into a squid and dive in, swiftly stalking your own territory. As a squid, you can also leap instantly to your team-mates by pointing to an icon that hovers over them in the mini-map displayed on the GamePad. At a show dominated, as ever, by straight-faced shooters looking for a point of distinction, it's incredible that Nintendo's created the most dynamic and quite simply joyous one on the show floor.
 

Lodin

Der Waaaah
Den eide. Hadde ikke sett Smash-greia ennå. XD

No annet som eier er oppsummeringene av hver dag Giant Bomb har gjort. De har ikke bare fått med utviklere fra annerkjente og indie studioer, men og sjefer fra Sony og MS. Og alle utsettes for like mye piss ettersom øllet begynner å flyte. Og de leker med. Jeg starta å høre på det som paddekast, men har gått over til opptaka for dette bør ses, men ikke høres.
 
Dette ser vel koselig ut? Monster Hunter møter Harvest Moon?