E3 2014: Høhø Spillegal

Lodin

Der Waaaah
Iwata sin kropp var tydligvis ikke klar for en tur til USA og E3, men han gjorde den fantastiske Smash-greia med Reggie. Og Miiene deres! Miiene!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Så, var jeg den eneste som ikke forutsa at Nintendo nye store førsteparts-IP skulle bli De Blob møter Nerf Arena Blast?

Serriøst klar for å teste Splatoon, samt Zeldasty Warriors og Kirby and the Rainbow Curse (!), samt Affordable Space Adventures og Captain Toad: Treasure Tracker. Av ting jeg ikke forventa å se på E3 i år kommer en oppfølger til Kirby Canvas Curse/Power Paintbrush ganske høyt opp på lista. Sammen med ting som Mario Maker og Mario vs. Donkey Kong er det kult å se at Wii U-en noen ganger enkelt og greit kan være en diger DS.
Oppfølger til Canvas Curse! Yes!!!!
 
Canvas Curse er den beste Kirby-spillen, din fisemink.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte gjennom mye av Kanvas-Kurset, men har lite kjærlighet å gi det. Fiklespill som gir en fattigere opplevelse enn det det er en spinoff av blir gjerne sånn. Likevel ikke på langt nær så grotesk som Pac-Pix, som jeg av ubegripelige årsaker også spilte mye av. Sikkert fordi det ikke var så mye annet å spille på DS i de dager.

Edit: Uansett, vi sporer av her: Open-world Zelda er en ting som skjer. Da gjør det plutselig ikke så mye at vi stadig kommer nærmere neste spillkrakk.
 

Lodin

Der Waaaah
Gi meg heller et vanlig Kirby der jeg bare suger opp fiender og prumper rundt!
Som Triple Deluxe som de nylig ga ut på 3DS. Ikke no fancy dill og bare Kirby.Eier.
 
Fikk ikke sett Directen i går pga plutselig sosiale greier jeg ikke kunne si nei til. Men, har sett gjennom nå.

Ikkeno Mariokart DLC, altså... Men man får med Bayonetta når man kjøper toeren, så kanskje jeg skal ha det likevel, da. Nytt Zelda er som alltid et must, og oppfølgeren til det bpste Kirby-spillet må man jo ha. Captain Toad, Mii-er i Smashbros og Ammibo er litt meh. Splatoon er sikkert moro i en times tid før man blir lei.

Alt i alt er jeg ikke veldig imponert, men det kom da noe nytt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Splatoon er sikkert moro i en times tid før man blir lei.
Det var kanskje ikke så tydelig i Directen, men det var et meget mangfoldig arsenal av våpen og duppeditter man kunne skimte i den avsluttende traileren etter utviklerne var ferdige med å prate, ikke bare den ene sprutern de viste i løpet av intervjudelen. Det ble straks mer interessant da jeg så det etter et litt meh førsteinntrykk.
 
Jeg syns Amiigo er noe av det beste. Kult at man også kan bruke de figurene i Mk8.
Splatoon så også phett ut ja. Bayonetta ble jeg svært glad for at de tok med det første spillet også, siden jeg aldri har spilt det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Capcom bare "hei kan vi få lov å gi ut no souls?" også bare "pul deg vi ville ikke ha allikevel lol"

 

Lodin

Der Waaaah
F2P F2P lol.

Devil's Third døde med THQ, men Itakagi kjøpte rettigheta tilbake. Nintendo har dratt enda en Bayonetta så de betaler for det og det er nå WiiUsclusive. Ser ut som no Metal Gear Rising.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Massemorder med 'tude, lommelerke, tattiser og som spiller trommer på fritiden? Noe sier meg at det kommer i huset mitt når det koster en femtilapp
 
MFW når jeg får BF:H beta men ikke Destiny alpha :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ditt ansikt når når?

Snellers, smalt meg opp på The Crew-beta, som var det jeg glemte å si så lovende ut hos Ubi bortsett fra Far Cry 4. Klinka inn begge Uplay-kontoene mine så her bør det være muligheter.