E3 2014: Høhø Spillegal

Lodin

Der Waaaah
#82
Zeldasty Warriors var allerede et garantert kjøp for meg, men nå som Midna er med er jeg mer hype enn noensinne. Det eneste som kan ødelegge det nå er om Tingle ikke er med.
Men det kommer han til å være. For det må han være.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Vil heller se Samus-outfitet.

Det jeg liker med Bayonetta er at hu er Barbie fra helvete. hvis du finner hu sexy har du noen veldig spesielle fetisher. Men hu eier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Altså... ja. Jeg sier ikke at det er noe gæærnt med folk som ikke eier en Wii U, men det er noe gæærnt med folk som ikke eier en Wii U. Nintendo vant E3, som vanlig. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Ja, vi kan spille Titanfall sammen så lenge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Så godt som alle de brukbare spillene Sony og Microsoft viste frem var multiplats og Nintendo har de beste eksklusivene. Her kan man se da, at PC og Wii U er comboen sin.
Dette.
 
#95
Så, var jeg den eneste som ikke forutsa at Nintendo nye store førsteparts-IP skulle bli De Blob møter Nerf Arena Blast?

Serriøst klar for å teste Splatoon, samt Zeldasty Warriors og Kirby and the Rainbow Curse (!), samt Affordable Space Adventures og Captain Toad: Treasure Tracker. Av ting jeg ikke forventa å se på E3 i år kommer en oppfølger til Kirby Canvas Curse/Power Paintbrush ganske høyt opp på lista. Sammen med ting som Mario Maker og Mario vs. Donkey Kong er det kult å se at Wii U-en noen ganger enkelt og greit kan være en diger DS.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#96
Ja ok, Nintendo vant E3.



edit: Nei vent! "Nytt" Final Fantasy-spill på Playstation 4!



Final Fantasy Type-0 kom ut på slutten av PSP sitt liv og fikk gode anmeldelser, til tross for at det var en del av Fabula Nova Crystalis-greia. Men Square-Enix valgte å ikke lokalisere det. Nå har de kommet på andre tanker og slipper en HD-versjon på PS4! edit: Og Xbone.

Forøvrig ble det sluppet en engelsk oversettelses-patch for PSP-versjonen for bokstavelig talt to dager siden.
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#98
Jeg har null tiltro til at de klarer å få den ut allerede neste år. Iwata skriver nok på sin "Please understand"-tale allerede.