[Multi] E3 2015 aka Last Guardian

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Bare nevner at snakkende hovedperson i Mass Effect og Dragon Age er helt greit det og. Jeg bare håper ikke de kjører stilen der man leser dialogutvalget, velger det man vil si og så venter man på at figuren skal si det man akkurat leste. Det er bare kreftfremkallende unødvendig. Da er Bioware sin variant mye bedre, der man leser og velger intensjonen man ønsker å ytre, og så fortsetter dialogen på naturlig vis. Må sjekke ut alle trailere etter jobb, hvis jeg rekker det mellom alt det andre som også unektelig kommer til å spamme ned internettet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
For min del avhenger det veldig av hva slags type spill det er snakk om. Som du nevner kjører moderne Bioware en mer filmatisk stil hvor du i mindre grad har styring over akkurat hva figuren din sier, men Fallout har jeg alltid plassert i den litterære stilen man kjenner fra f.eks. Obsidian nå om da'n. Da liker jeg mye bedre å kunne lese mye selv, og gi figuren min stemme inne i hoden. Men joa, håper de har lagt seg på Bioware-linja når det først skal være sånn. Selv om jeg helst ville hatt mer lesing og sånt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
Ok, jeg sjekket ut DOOM-traileren og noen skjermskudd og... hvorfor i faens fittehelvete er ting fortsatt next-gen-brown? Det er over ti år siden vi så oss drittlei på det! Bortsett fra det skal jeg holde øya åpne, bred støtte for maps og mods kan gjøre ting artig over tid.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#24
Det var det samme jeg tenkte. Ble awestruck av stilen til Dishonored 2 og Fallout 4, men Doom gir meg veldig lite. Synes generelt det har blitt veldig god standard på palletten i AA-spill om dagen.
/fargegal

Fallout 3 var det siste spillet jeg med intensjon kjøpte med Collectors edition-dings (matboks og bobble-head), og vurderer sterkt å kjøpe collectors av Fallout 4 også. Men den pip-boyen var lovlig søplete. Ser for meg plast-o-rama. Hadde håpet på en matboks til. Uansett synes jeg selve spillet ser fantastisk ut. Ser ut til at alle aspekter har fått forbedringer. Er spesielt spent på hvordan craftingen fungerer i praksis. Har ofte tenkt at det har vært uutnyttet potensiale i både F3 og FNV, i forhold til hvor lite man kunne bruke all junken til. Her ser det ut til at de gjør det mer materialbasert, istedenfor at man må ha nøyaktig type søppel for å lage oppgraderinger, og det gjør at det blir mer motiverende å lete etter søppel. Håper også at base-byggingen fungerer bra, og at det er verdt å drive med.
Store deler av den kjipeste måneden i året er reddet.
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
November har vanlig en del spill- og filmslipp, januar derimot er både kald og mørk og i tillegg er det måneden for å dumpe alt søppelet utgiverne ikke har trua på. Det er den kjipeste måneden, spesielt nå som jeg er for stor til å få fete leker til jul...
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Aldri for stor til det. Det er jo da man kan få de feteste lekene nettopp fordi at alle vet at januar suger.
 
#28
Er i utgangspunktet begeistret for tanken på Doom 4, men det der var ikkje ein god trailer. Måten kameraet panorerte så ikkje ut spelerstyrt ut i det heile tatt! Få minst full HD og 60FPS med samtidig så kan den duge. Fargepaletten var som nevnt kjedelig, fiendene var kjedelige, anonyme og utdaterte, områdene likeså. Eit stort meh.

Det som kan være redningen er at dette er meir giret mot Oculous, men likevel.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#29
Finnes det noen måte jeg kan se hele pressekonferansen til Besthestas? Klarer ikke finne et speil av sakene i sin gloriøse helhet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Kjenn på mangelen på entusiasme under Halo, a. Både hos MS og hos publikum...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Ok, Recore fanget oppmerksomheten min. Også fra de som lagde Metroid Prime! Kanskje fordi det er fra de som lagde Metroid Prime...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Ny Tomb Raider, og det de velger å vise er den minst interessante delen av forrige spill: veggklatringa.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#34
Shit, er Rare fortsatt aktive? Synd de måtte lage et MMO.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Ingen fra gamle Rare som lagde de spillene i den heftige collection-pakka jobber der fortsatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Meg også, gleder meg til det kommer til PC.

Har ellers tenkt å koze meg med noe streams i kveld hvis jeg får tid. Mmmm!

Edit: Yesssssssssssssssssss

 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#39
Så hva er den beste strømmen?