[Multi] E3 2015 aka Last Guardian

Lodin

Der Waaaah
#83
/\Aiii/\

Årets happening fra E3 er at PC-showet enten skulle vare to eller tre timer. Nå er de langt over tida. Det er varmt og klamt i salen. Dørene er låst. Det slutter aldri!
CliffyB brukte litt ekstra tid for å beskrive hvor bra den nye MP-FPSen hans er. =D

E: YESSS!!!

 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#88
Yoko Taro er en særing.



Her er en gruppe folk som vil at Nintendo skal kansellere Metroid: Federation Force.

What we got however is a disgrace of a game with the name "Metroid" slapped on the title. It has no elements at all of what Metroid is about and its a disrespectful manner to old and new fans of the series of showing them that the Metroid franchise is not dead afterall. This is not the Metroid we asked Nintendo to make. We should let Nintendo know what we really think of the game and make them actually LISTEN to their fans for once. Help us stop this atrocity of a game from bearing the beloved Metroid franchise name and make Nintendo halt production on it.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#91
jeg er litt sen til festen vært på jobb uten tilgang til internett og ser på sony konferansen nå

- Last Guardian



- Guerrrillas nye spill

monster hunter møter cyberpunk møter jurasic park

-Nytt Hitman

ville heller hatt ett nytt Freedom Figthers spill (fuck Kane and Lynch)

-No mans (land) sky

nå med fisk undervann fortsatt ikke sikker på hvor mangw som kan spille samtidig

-Media Molecule

ikke sikker på hva dette er men slags game creator ting

-Fire watch

er dette ett PSN spill til 15 dollar?

-Asscreed order 1886

-World of Finaru Fantsiaru

lol eneste vita spillet hittil regner med at dette er noe best of ff PSN nedlastningspill

-Finaru Fantasiaru 7 remake

objektivt beste remake

-Devolver digital

endlig noen vita spill virker som om AAA er død på den platformen men jeg spiller kun PSN spill på den uasett (når jeg er på jobb)

-Shenmue 3

er vel fundet nå er den ikke?

-Batman first person

-Morpheus VR briller

dette kommer til å være like vellykket som move kontrolleren

-Noe media greier som kun er får USA

COD: BLOPS 3

nå er sony partneren til Activision på disse spillene Xbone er offsielt død

LOL Vita er nå kun relegert til en 22 sekunder lang mash up trailer

Star Wars greier

De første Battlefront spillene eide dette kommer til å eie

-Nolan North 4: Tjuvholmen

dette er helt ok for meg har storkost meg med de tre første uncharted spillene og det cinematisk gameplayet
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#96
Liker at Bethesda selv poengterer at pipboyen er en teit gimmick og 120% av kynikerdemografien holder på å tisse på seg over hvor viktig det er å fortelle dumme forbrukere at i motsetning til hva alle måtte tro så er det faktisk bare en teit gimmick.

Jeg er en andregenerasjonskyniker. Jeg blir så sliten av folk som er kyniske over en event som alle vet eksisterer fordi det er reklame. Kan vi ikke bare glede oss over at det kommer spill og teknologi som potensielt kan være artig?
 
#98
SBH er ikke imponert over årets E3.
«Jeg har som yrke å måtte følge med på alle disse nyhetene og begivenhetene rundt videospill, uffuff dakkar meg assa.»
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#99
Uncharted 1 hadde vanneffekter, 2 hadde snø (dere vet, som de brukte store deler av Rise of the Tomb Raider-presentasjonen på), 3 hadde sand, og 4 ... har gjørme.