E3: Hva imponerte deg mest?

Hva imponerte?

  • Wii og Wiitrollen

    Stemmer: 0 0,0%
  • PS3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Halo 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Metal Gear Solid 4

    Stemmer: 0 0,0%
  • Super Mario Galaxy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gears of War

    Stemmer: 0 0,0%
  • GTA4 fra dag 1 på 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • The Legend of Zelda: Twilight Princess

    Stemmer: 0 0,0%
  • Microsoft sitt "Live Anywhere"

    Stemmer: 0 0,0%
  • Assassin's Creed

    Stemmer: 0 0,0%
  • Age of Conan: Hyborian Adventures

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spore

    Stemmer: 0 0,0%
  • BioShock

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet spill eller begivenhet

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Tror jeg skal ha dekt det meste i pollen der oppe.

Uansett. Hva imponerte dere mest? Hva ser dere frem til å bruke pengene deres på i tida framover?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Nesten litt vanskelig å velg
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Siden jeg er en skitten Halo-fanboy må jeg nødvendigvis stemme Halo 3. Ikke at en teasertrailer er all verden, men bare det at Bungie endelig innrømmer dets eksistens, og, vel, den musikken. Jeg gleder meg usannsynlig mye.

Wii, som jeg ser en del har stemt, imponerte på sin side ikke så altfor mye. Det meste vi fikk vite hadde vi allerede tippet oss fram til/blitt fortalt tidligere, og at spill som f.eks Project HAMMER ikke faktisk bruker "ordentlig" kontroll over hammeren, men heller aktiverer moves ved hjelp av gestures, skremmer meg litt.

*se over listen* Ja, Gears of War har vi jo sett overraskende lite fra, og 3D Zelda har jeg aldri vært særlig fan av (eller 2D for den slags skyld), og tacked-on Wii-støtte kunne de nesten spart seg. Bioshock hører jeg folk blir imponerte av, men har ikke spilt forgjengerne eller hørt så mye om det fra før av, så jeg er ikke skrekkelig oppspilt ennå. Super Mario Galaxy virker faktisk veldig morsomt, og jeg må si jeg gleder meg til å se spillet i helhet. Spore ... jeg vet ikke helt om det kommer til å ha samme appeal som The Sims, egentlig. Jeg ser potensialet, men hittil har jeg bare sett en creature-editor og brune landskap. Will Wright vet sikkert hva han driver med, har ikke planer om å kjøpe det uansett. GTA4 på 360? Bra for Microsoft, og enda et av PS3ens største salgspunkter gikk poff. Live Everywhere ... det var det med Gamertag på mobilen din, ikke sant? Nyttig. Eller ikke.

En ting skal være sikkert, PS3 imponerte ihvertfall ikke. Latterlig pris, latterlige spill (GT HD? Oooooosnork.), og en usikkerhet over kontrollen - samt *den* fonten. Nei takk.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Alt som hadde med Wii å gjøre gjorde meg småhard i buksene, særlig annonseringen og traileren for Smash Brothers ga meg nerdgasme. Ellers var det bare prisen jeg gjerne skulle hatt bekrefta, men nå virker det jo som den er satt til 250 dollar. Alt i alt imponerte Nintendo stort i år.

Bioshock hadde nok forøvrig og imponert meg voldsomt om jeg hadde giddet følge med på det. Det er derimot for langt unna til at jeg orker engasjere meg så jeg har satt en blokk for info om det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Jeg slukte alt Nintendo hadde å by på rått. Og jeg elsket det. Jeg fulgte spent med på Nintendos pressekonferanse og var i ekstase; previews, å se hvordan kontrollern fungerer i praksis, Zelda+Metroid, the return of Excite Bike, alt! Smash Brawl-traileren har runder rundet sin 50. visning på laptopen min. Wii blir en lanseringsdagsanskaffelse for min del.

Jeg er overraskende blitt interessert i Microsofts Burk2π, for de begynner å få en del gode spill på vei. Iallefall ser de gode ut, og Live er et friskt pust i konsollverdenen (selv om det ikke er så nytt nå lenger har de forbedret systemet og fortsetter med det).

Sony kan ta seg ei bolle, konferansen var døll, spillene de viste frem var kjedelige (trenger ikke nevne GT4 HD, men hvorfor i all verden mener folk Resistance virker så innmari kult? eldgammel idé med eldgammelt gameplay og det bringer jo nada som er nytt), mens resten var meningsløse CG-trailere eller hva-enn-man-kaller-fixed-cam-in-game-trailere.
 
#7
Nintendo Wii fikk min fulle oppmerksomhet ettersom idèn de har kommet opp med er så originalt og det så veldig godt utført ut. Men jeg fikk også med meg at PS3 har prøvd å etterligne dette men som jeg har sett så er Wii sitt system veldig mye mer gjennomført i forhold til PS3. Jeg kan nesten ikke vente på Wii som jeg har hørt skal ha en pris på cirka 1500 i USA :p
 
#9
Jeg må nok, som mange andre, si at Wii imponerte mest. Greit nok at man hadde tippet seg fram til mye av innholdet, men visningen og pressekonferansen overrasket fortsatt stort og det var veldig fint å se filmer og trailers av Wii og dets spill. Så denne konsollen er uten tvil hva som står høyest på ønskelisten akkurat nå.
 
#10
Ops! Jeg skrev visst Metal Gear Solid "3", men regner med dere skjønte at det skulle være "4" ;)
 
M

Molly

Gjest
#11
Jeg må nesten og si at Wii fikk min oppmerksomhet. Jeg var ikke så keen på å skaffe meg Wii før jeg så Nintendo sin pressekonferanse. Jeg satt bare å måpte når jeg så den :D
 
#13
Final Fantasy XIII-spillene, GTAIV samtidig til 360 og PS3-bevegelseskontrollen var det som overrasket meg mest. Men det som imponerte meg mest var nok Wii-kontrollen. Det så ufattelig gøyt ut å spille det tennis-spillet, og jeg ble imponert over at Wii-kontrollen virket som den fungerte veldig godt i praksis også. Og dette fører nok til at Wii blir den første av nestegenerasjonskonsollene jeg skaffer meg.
 
#14
SITAT(Nicholas @ 30.05.2006, 01.17) 6621
Wii, som jeg ser en del har stemt, imponerte på sin side ikke så altfor mye. Det meste vi fikk vite hadde vi allerede tippet oss fram til/blitt fortalt tidligere, og at spill som f.eks Project HAMMER ikke faktisk bruker "ordentlig" kontroll over hammeren, men heller aktiverer moves ved hjelp av gestures, skremmer meg litt.[/b]
Slik jeg ser det er det utviklerene av spillet som ikke helt har utnyttet mulighetene til Wii. Jeg vil tro at etter at Wii har vært ute på markedet en stund, og utviklerene har blitt mer kjent med konsollen, så vil det komme spill der du selv styrer f.eks. et sverd elns. helt fritt, og ikke bare aktivere en bestemt animasjon med en gitt gesture.

Som de fleste andre, var det Nintendo og Wii som blåste meg over ende.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Ja, mulighetene er mange, det er jeg enig i. Jeg tror bare jeg personlig kommer til å drøye et Wii-kjøp til disse spillene kommer. :p
 
#16
GoW gameplay presentasjonen, Halo 3 teaseren og GTA IV fra dag 1, er noe av det jeg husker best fra E3. Har aldri fått frysninger av en spilltrailer før, men det skjedde når jeg så Master Chief i all sin prakt. Og som nevnt var musikken nydelig. Så derfor går min stemme til Bungie og Halo 3.

På den andre siden av skalaen så ble jeg skuffet over at Resident Evil 5 glimret med sitt fravær. Hadde også håpet på noe om Duke Nukem Forever, men det tar jeg ikke så tungt. PS3 gikk på en liten smell i mine øyne, og gjorde det dårligere enn jeg noen gang kunne forestilt meg.

Alt i alt en av de beste E3 messene noensinne.
 
#17
Metal Gear Solid 4, Heavenly Sword og sist men ikke minst Crysis. Garantert det desidert mest spennende spillet på E3 sånn rent teknisk.
Hvis de legger til rette å kunne lage mods til det spillet så har vi garantert en vinner.

Og i ettertid så ble jeg faktisk skuffet over Wii, kontrollen ble ikke brukt på en skikkelig god måte. Gimmick gimmick og atter gimmick til nå.

Håper at de virkelig forandrer på det
 
#18
Wii? Wiiiiiiii! Hvorfor? Ganske enkelt, SSBB, Red Steel, TLOZ: TP, SMG(Super Mario Galaxy) og så fette mange andre spill. SSBB traileren er kanskje den første som har gitt meg frysninger, og nerdgasme som Lodin nevner. PS3 og XB360 tok ikke noe av oppmerksomheten, bortsett fra MGS4 og GoW. Wii kontrollen, og selve maskinen virker fantastisk!

Det er nesten som om SSBB fortjener sin egen stemme alternativ.
 
#19
SITAT(DiRTY D @ 31.05.2006, 18.48) 7010
Og i ettertid så ble jeg faktisk skuffet over Wii, kontrollen ble ikke brukt på en skikkelig god måte. Gimmick gimmick og atter gimmick til nå.

Håper at de virkelig forandrer på det
[/b]
Og som nevnt tidligere, det er spillutviklerenes feil.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Nå prater jeg bare helt ut i lufta her, men: Er vi helt sikre på det? Altså, strekker Wiis hardware til nok til å tillate (til til til) et spill hvor man f.eks kan tracke Wii-stikka som et sverd, og fortsatt ha et godt spill med dugelig AI, leveler, fysikk, etc? Jeg håper jo det, fordi det er først da man virkelig har interessante spill syns jeg, men hvis alt vi noensinne kommer til å få fra actionspill er gestures som erstatning for knappetrykk, så er jo det litt skuffende.