Edge - The 100 Best Videogames

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#61
Wind Waker er med.

Den som ikke liker Super Mario Galaxy har forresten ingenting her å gjøre. Nilo, meld deg til nærmeste politistasjon umiddelbart! :argh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#62
Jeg og liker infallsvinkelen, men synes det er på grunn av den det er rart at det ikke er noe nyere Zelda-spill enn Ocarina of Time der. Majoras Mask er mer spennende design- og historiemessig, The Wind Waker er mye mer moderne og grafisk tidløst og Twilight Princess er... vel, Ocarina of Time bare mer moderne, tettere designet og bedre :/
Har ingen særlig erfaring med Zelda-spillene, men hvis det du skriver stemmer, så virker det litt merkelig. Reagerer også litt på at Mario 64 er foran Super Mario World: Sistnevnte slår meg som uhyre mer tidløst, da det både er penere idag og mer spillbart (tenker hovedsaklig på kameraet i Mario 64 som nå begynner å dra litt på åra). Men nå diskutererer vi lister igjen, dere.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#63
On March 9th ihateegde said: haha, a rediculess list i mean where is God Of War 2?? Mass Effect?? Metal Gear Solid 4?? Killzone 2 for godssake, Far Cry 1??? seriously?? how about removing the 1 and adding Far Cry 2 which is 1000 better game, haaan?? morrons.. Halo 3 at number 8?? hahaha, u are a joke of a writer and this magazine is not legit, i dont take their words for a 50cent and niether does anyone i know and i guese after ur ''Killzone 2 lookin for attention stunt'' nobody but a handfull of people actually care about the bs u write.. i registered just to write this comment and imma delete my account once everyone have gotten the chance to read my comment which actually make more sence that the whole 11pages of this article.. get ur ass online on Killzone 2 and u'll know what gaming is until than keep cheering ur self up with Halo 3 or should i say keep cryin and thinkin how Halo 4 is gonna pass Killzone 2.. haha, idiots...
Og alt er vel med verden.
 
#64
Wind Waker er med.

Den som ikke liker Super Mario Galaxy har forresten ingenting her å gjøre. Nilo, meld deg til nærmeste politistasjon umiddelbart! :argh:

Jeg ble skuffa over galaxy. Jeg stressa rundt i evig mange butikker sammen med en kamerat for å få tak i det. Når vi omsider fikk tak i det så spilte vi det i en 5 timers tid. Og etter det. Hva kan jeg si? Jeg ville ikke spille mer. Jeg aner ikke hva det var jeg ikke likte med det. Jeg prøvde hardt å like det, men det gikk ikke. Når de 5 timene vi spilte var over hadde jeg over hode ingen interesse av å spille noe mer.:(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Åpenbart hjerneskade etter for mye MGS.

Bangai-O Spirits skulle vært øverst på den lista, forøvrig. Klarer du ikke å ha det moro med det spillet klarer du det ikke med noe spill.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#67
Jeg driter hovedsakelig i sånne lister, men hvis jeg ser Super Mario Bros toppe en liste over beste spill igjen, klikker det for meg.

Men nå vet jo alle med litt vett i skallen at beste spill-lister som ikke toppes av Final Fantasy VII ikke kan tas seriøst uansett.
 
#68
Noen andre enn meg som har plukket opp Edge nr.200? Som feiring har de trykt opp bladet med 200 forskjellige cover, og det ble dermed en liten utfordring å finne en Narvesen i Trondheim som hadde noe annet enn Spy Hunter eller Another World på fordsiden. Fant til slutt et med Guitar Hero 1 og da ble man glad, selv om drømmen hadde vært Grim Fandango (avatern min representing!), Killer 7 eller Katamari Damacy. Godt lesestoff er det uansett hvilket cover du finner :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
:klaskepanne: Hvis du faktisk åpna forseglingen og titta på coveret før du kjøpte det gjorde du det jo helt feil. Jeg fikk et av GTA4-coverne, en eller annen russer som drikker. Ganske fornøyd, selv om Out Run-coveret klart var det feteste.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#73
Det faktum at Chrono Trigger er på 98. plass viser jo hvor seriøst man kan ta den lista, men jeg synes det var artig med San Andreas på førsteplass.
 
#74
Det einaste sånne lister duger til er for å oppdage titler man kanskje ikkje fekk med seg då dei kom ut. Bryr meg katta om folk synes Mario 64 er bedre enn Mario Galaxy, synes sjølv at både kontroll, grafikk, level design og, vel, alt sitter evig mykje bedre i Galaxy. Å sammenligne dei føles som å sammenligne originale Space Invaders kontra Space Invaders Extreme. Super Mario Bros. synes eg faktisk har eldes med meir verdighet, stilen og spillbarheten der er jo ikonisk!

Skjønt, ens første kjærlighet er gjerne også ens største.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#76
Hva var det som var så feil med den? Bortsett fra noen litt for høye og for lave plasseringer (som Gordan Freeman langt bak Master Chief, hva faen?), så var den vel ikke så dum. Eller er jeg også på bærtur?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#78
Crazy Frog er på pallen ved siden av, "Worst Video Game Characters". Vet ikke hva Wario gjør på begge listene, men... ja. Livet er som en boks med sjokolade. Du vet aldri hvor Wario ender opp.
 
#79
Jeg liker også at Crash er nummer 4 beste, og nummer 2 værste samtidig...

Jeg vil også argumentere at Shadow the Hedgehog som nummer 11, og inkluderingen av Naruto og Homer Simpson ikke akkurat er helt kosher.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#80
Sonical Fasthog is the best!