[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det beste med den hånden er at det ikke ser ut som noen tekstur, det ser bare ut som et materiale. Og før buggz kommer inn å bare buggzer, så er materiale er egenskapene til det du ser, altså, vet ikke helt om det blir riktig, men det er vel på en måte shadere.
:eng: Nyet, shadere er bitene med kode som forteller skjermkortet hva i fasan det skal gjøre med materialene/lysene/meshene/teksturene det får sendt over fra programmet. Men ja, det ser ut som et materiale noen har glemt å sende teksturer med.

Ontopic: Må vel innom Lefsedal i morra ettermiddag og plukke det med meg til den svimlende sum av 299 kronasjer. Satser på det blir bra.
 
 
DECRYPTING
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ingen interesse av denne spillen, men denne tråden eier. Jeg blir nesten oppspilt på deres vegne.
 
Det jeg tenker også, men singleplayer-mmo appellerer vel til noen.
 
Wow. GOTY rett her. Føler det blir litt vanskelig å sovne nå.
 
Spillt i 4 timer nå. Øya verker.

Hva kan jeg si. Jeg er Morrowind-lover og Oblivion-hater, og fy faen for et bra spill. Jeg kan kjøre det på Ultra ganske greit, eye candy, ear candy og gameplay til tusen. De har gjort *alt* riktig. Så pent, så streamlined, så effektivt, så bra.

Jeg føler at de sier "sorry, Oblivion funka ikke, vi går tilbake til de beste aspektene av Morrowind (musikk fra Morrowind spilles i Skyrim, noe som er litt hæ og veldig kult). De har også spilt Diablo. 1. Lære spells fra bøker? Awesome. Dual-wield spells? Awesome. Få bra / kult loot fra level 1? Tøft.
Aaaaaaa feeeels good.
Skal sove nå.
 
Synes det var langt mer gjennomført i gameplay og flyt enn Oblivion. Alreit åssen de har lagd levling systemet, med perks og shitz. :) Du blir hva du gjør det til sjøl! - Sove nå, som MattMan så fint sa..
 

Lodin

Der Waaaah
Spillet en time før jobb og det var jaggu Elder Scrolls. Grafikken ser ut som balle på nært hold, men akkurat som Oblivion er det helheten som teller og den er gloriøs.
Introsekvensen er kul og cinematisk, men fifan så lang. Det blir no dritt når man må spille gjennom den hver gang siden Bethesda denne gangen ikke mekker en save og lar en endre på ting etter første hula.
Interfacet er for konsoller. :ras:
Keymappinga er og for konsoller og rimlig tragisk. Jeg bruker alltid midtre museknapp til Use, men for å plukke opp bøker må den være binda til keyboardet. Det at man må trykke tab for å gå ut av kister og lik man titter i er og ræg. Var rett før jeg begynte å tafse på gamepadden hvis det ikke var for at jeg fant ut åssen man bruker tallknapper til quickslots.
Men som sagt, det er Elder Scrolls og det er gloriøst. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hehe fant ut at den prisen på Lefdal bare gjaldt før spillet kom ut så nå var det ti kroner billigere på Steam så da ble det no kjøpings der gitt. Satser på å få testa det i kveld, gler mæ. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Hurra, nå funker ikke favourites systemet i det hele tatt. Jeg har remappa det tilbake til F og det funker ikke å marke noe som helst i inventoryet som favourite fordi fittene som porta dette til PC raska det sammen iløpet av en halv time og regna med at det var bra nok. :ras:

E: Når jeg restarter spillet og har remappa noe som helst selvom det bare er hopping og sniking så slutter favourites å funke og det er jævla mange andre med samme problem...
*lage en egen profil til G13en og musa*