[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Yo. Har nettopp coppa meg Skyrim på PC. Hvilken teksturmods bør det lastes ned til det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fasiten er RCRN i min bok (jada, shadermod og ikke teksturmod; hvem faen bruker noe annet enn den offisielle HD-teksturpakka uansett). Realistic Colors and Real Nights, større kontrast i fargepaletten og - som navnet antyder - det blir faktisk mørkt i spillet med den modden der. Noe som er en ålreit ting hvis du spør meg, og gjør kravling i døndsjens ganske mye mer intenst. Du får også annet knask som for eksempel volumetrisk lys så gi det en prøv sier nå jeg.

Liten edit fordi jeg satte meg fast på en mongoquest kort tid etter at jeg begynte på Dragonborn (rett etter at det kom ut), hvor jeg skulle morddrapsmyrde en brillejesus nede i et fort. Viste seg at han hadde sånne ekle askezombier og ildebrann til hjelp, så jeg døde på et par sekunder uansett hva jeg gjorde. Vel, i dag testa jeg barbar-stealth, og det funka. For rekorden så er barbar-stealth å ta med seg en Potion of Invisibility (eller bare ha Nightcloak of Nocturnal slik jeg har), og så backstabbe folk i hodeskallen med ei øks like lang som ei åre. Økser backstabber man best med hvis man løfter dem over hodet og dæljer ned av all kraft. Så, joda, spørs om ikke jeg må spille litt mer Skyrim nå, kanskje jeg til og med blir ferdig med Dragonborn (det er en bra pakke).
 
Noen hos Beth får nok no tilsnakkings nå for hjemmesida til Skyrim er blitt oppdatert og lister at det også er tilgjengelig til kryssbein og PS4. Kan ikke si det er veldig overaskende at de porter det og det blir spennende å se hvordan det blir. De kommer og garantert til å hevde at det er den peneste utgaven av spillet noensinne.