[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Shinra85

Spillegals effort emo
Thinaran skrev:
Er det ni sånne masker som finnes? Tror jeg har fem eller seks.
Fått huka tak i en maske. Vurderte å råkke rundt etter fler, men de har ingen innvirkning på spillestilen min (eller, jeg REGNER med de ikke har det, at de er mer på magi og shizzle), så skal vente til neste runde
 

Shinra85

Spillegals effort emo
sheriffen skrev:
Vil ha en sånn maske.
Om du vil, så kan du bare HER KOMMER EN SPOILER SÅ IKKE SI JEG IKNE ADVARTE DEG
gjøre questlinen til hogwarts, nei Magic College of Winterhold
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
Dette er maska jeg bruker:
Bør finnes en mod som fikser Smugdog-maske
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jæveltango skrev:
Er vel ti? Dragon Priest-masker. Den der er grei for meg som er tank, får 70+ stamina på den. Rahgot er navnet.
Kan tenke meg at den er bra for two-handed brutes. Selvom den faktisk kunne kommet til nytte for en liten dual wielding redguard som meg
 

Halky

Veteran bruker ;)
Har akkurat vært innom Windhelm. For en utrolig kjedelig og vel kald by skal man lete lenge etter ;S
Greit jeg er bare lvl 6 så har ikke kommet så langt i historien enda, så byen blir kanskje bedre hvis jeg kommer meg litt opp i lvl eller gjør flere hovedoppdrag.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Halky skrev:
Har akkurat vært innom Windhelm. For en utrolig kjedelig og vel kald by skal man lete lenge etter ;S
Greit jeg er bare lvl 6 så har ikke kommet så langt i historien enda, så byen blir kanskje bedre hvis jeg kommer meg litt opp i lvl eller gjør flere hovedoppdrag.
Windhelm er ikke så stas, nei. Men synes du er der tidlig. Løper du bare fra storby til storby?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
Windhelm eier, det er i det minste en orntlig by. Marthal, Dawnstar og Falkreath er skikkelige rævhøl.
Minnet du meg på at jeg ikke har vært i Falkreath eller Marthal ennå
 

Halky

Veteran bruker ;)
Windhelm er ikke så stas, nei. Men synes du er der tidlig. Løper du bare fra storby til storby?
Hehe har vært innom mange byer ja, går bare rundt og utforsker den store verdenen :p Var innom Riften på veien også, likte den byen bedre.

Men skal gå tilbake til den første lille start byen nå og fullføre questet der også queste litt videre.

Skal forresten sies at jeg ikke har møtt på så veldig harde fiender heller hele den lange veien jeg har gått til fots. Men fienden lvler kanskje i samme fart som jeg lvl opp i lvl?
 
Har heller ikke vært i Morthal enda. 60 timer inn i fortsatt er det svære deler av mappet jeg ikke har utforsket enda. Fyflate.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
sheriffen skrev:
Har heller ikke vært i Morthal enda. 60 timer inn i fortsatt er det svære deler av mappet jeg ikke har utforsket enda. Fyflate.
Er der selv. Ville fokusere litt på side quest storylines, så har råkka litt fram og tilbake. Dessuten er jeg ganske på Daedric-støff også. Heftig som tusan
 

Halky

Veteran bruker ;)
Helsike har fått ett litt uventet problem her akkurat nå :S

Hadde tenkt å legge det under spoiler, men finner ikke spoiler knappen her inne ;S

Men saken er den at jeg nå er uønsket i alle byer og små byer, siden jeg har klart og blitt en vampyr :/ Har prøvd og bli kvitt denne sykdommen men har enda ikke funnet noen kur mot den. Så får nesten ikke gjort noen quester nå da jeg blir drept hvis jeg prøver å komme meg inn til en av byene xD

Tror kanskje jeg trenger litt blod for å få roet det ned litt, men får ikke till å feede fra dyrene her ute i villmarken. Hadde muligheten til det fra menneskene her, men hey har ikke lyst til å drepe alle sivile her.

Så noen som vet om en løsning på dette? Uten å måtte starte helt på nytt igjen :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hadde tenkt å legge det under spoiler, men finner ikke spoiler knappen her inne ;S
Det er så vanskelig som [ spoiler ] [ /spoiler ]. Du vet, hvis du trykker "svar" (eller "reply"), så ser du den bakomliggende koden til et innlegg. :effort: