Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
:kos: @ alternativene

så lenge jeg får spille priest er jeg fornøyd. hadde vært litt gøy med UD priest, men hvis det blir alliance går jeg for nelf.

mekker en nelf rouge jeg da..

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Var det jeg tenkte meg. At det kom til å bli umulig å samle alle her. "HORde FTW pawnR allianz lizzom!" osv. Håpløst. ^_^

Jeg er litt i tvil hvilken side jeg vil være på. Har bare prøvd Alliance hittil. Kunne tenkt meg en Tauren/Orc Warrior... Men i og med at jeg skal ta denne charen ganske seriøst så kanskje det hadde vært en fordel å vært Alliance som jeg er vant med? Eller er det merkbare forskjeller i det hele tatt?

Jeg tror uansett jeg begynner der flertallet begynner. Go with the flow.

Det blir umulig å samle alle ja, og det er heller ikke planen. Vi skal starte en velfungerende og god guild, vi har derfor invitert dere til å starte med oss, vi SKAL spille alliance, så det er ikke noe å snakke om. Om dere vil spille horde så får dere arangere en egen guild der. :trollmann:

For og være helt ærlig er det ikke deres guild det er snakk om akkurat nå.
Det du og Hakara holder på med er så og si deres eget.
Oss andre prøver og få til en SG guild, samme faen hvilken faction.

Står mellom 4 alternativer.

Male Dwarf Priest
Female Gnome Warrior
Female Gnome Rogue
Female Gnome Warlock

Får se det ann, jeg har jo en 60 rogue, og en 59 priest..men warrior frister ikke like mye som de 2 og warlock har jo shards å tenke på, som er litt dritt, Alle skal jo være mage, så det gidder jeg ikke. Hunter har som jeg ser det INGEN hensikt i instances, og jeg vil være litt "needed". Paladin tja, man får lyst når man ser jamaz sine filmer, men de er for treige å levle, og i pvp så er det få classes som må jobbe like mye for en kill. Druid kunne også vært greit, men de er også VELDIG trege å levle, hvertfall for en kar som ser på grinding som letteste veien, travel form hadde vært veldig kjekt, men det får gå.

Ender vel med at jeg lager en av hvert alternativ på en random server, tester de til lvl 5 og finner ut hvem av de jeg har det mest morro med.

Opprinnelig skrevet av Ronin@08.08.2005, 02.06
Var det jeg tenkte meg. At det kom til å bli umulig å samle alle her. "HORde FTW pawnR allianz lizzom!" osv. Håpløst.  ^_^

Jeg er litt i tvil hvilken side jeg vil være på. Har bare prøvd Alliance hittil. Kunne tenkt meg en Tauren/Orc Warrior... Men i og med at jeg skal ta denne charen ganske seriøst så kanskje det hadde vært en fordel å vært Alliance som jeg er vant med? Eller er det merkbare forskjeller i det hele tatt?
249119​
Den eneste merkbare forskjellen, er at når valor dropper i en instance, har du ikke en drittsekk mongolid Paladin som roller på den. Hurra, du er den eneste som kan bruke plate på Horde siden.

:D

Ja, det er er sant som Crizpy sier, warriors slipper å krangle med imbadins, men selv kunne jeg aldri tenkt meg å være en plate user uansett, så det er ikke mitt problem. Horde warriors har også MYE bedre racials.

På horde får ikke Hunters ha Beaststalker i fred. Riktig nok ikke så ofte som Paladins skal ha Valor men. Irriterer meg når jeg ser en Shammy med en Beaststalker del jeg ikke har. <_<

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Tenker det blir nelf druid eller gnome rogue, evt dwarf hunter/priest. Får se hva som skjer

Så ... basically har jeg og Eivind tenkt til å få til en skikkelig, seriøs guild mens resten av spillegal (utifra Seadogs innlegg) tenkt å lolpatrolle seg rundt med "sG rulz world"-esque seriøsitet? Så teit. Kan vel like gjerne være horde hele gjengen da. :(

Synes mye av poenget med å starte på en fersk server blir borte om man ikke tenker å satse på karakteren uansett.

Libresse

Og hva får deg til å trekke den konklusjonen.

Uannsett er det litt... Jah, ikke akkuratt styrkende når eivind2k går ut med utsagn som; "Dette er vår guild, BARE SÅ DET ER SAGT". Det motiverer ikke akkuratt, ingen har sagt noe om at det er lolpatrole, jeg er keen på å være med i en seriøs guild, men hey, som sagt er det jo deres guild, så det er vel opp til dere å bestemme.

Jaja, samme faen.. Virker som det blir Alliance uansett.
I allefall akkurat nå, Og som sagt, jeg slenger meg på der det er mest folk.

Opprinnelig skrevet av Kaligula@08.08.2005, 11.29
Og hva får deg til å trekke den konklusjonen.

Uannsett er det litt... Jah, ikke akkuratt styrkende når eivind2k går ut med utsagn som; "Dette er vår guild, BARE SÅ DET ER SAGT". Det motiverer ikke akkuratt, ingen har sagt noe om at det er lolpatrole, jeg er keen på å være med i en seriøs guild, men hey, som sagt er det jo deres guild, så det er vel opp til dere å bestemme.
249185​
Fordi om ingen tar initiativ til å starte noe seriøst, blir det bare tullball. Vi har tenkt å starte en guild, seriøs en sådan, og ville ha mest mulig folk fra Spillegal med i den. Og når jeg leser ting som "dere kan gjøre deres greie, men vi vil ha spillegal only uansett faction" blir jeg litt lei meg. Sist vi starta guild, ble navnet Spillegal, for det var det mange ville. Go figure.
Jeg hadde håpet å få spilt med så mange som mulig fra Spillegal fra starten, folk som Sortulv, Crizpy, kaligula, karl, epz osv som jeg aldri har spilt med før, fordi vi er spredd over alle kanter. Men jeg gidder ikke spille horde fordi Orgrimmar frustrerer meg noe jævlig, og jeg liker ikke helt at Barrens er der jeg må levle i over 20 levler. Det blir for ensformig.

Målet med guilden vi skal starte, er å samle alle de beste folka på den nye serveren, og så mange spillegale som mulig, å prøve å være først til å gjøre det meste. Jeg har ingenting i mot at folk på spillegal kanskje ikke levler like raskt som meg, eller ikke har samme mål, men jeg har fortsatt lyst til å være i guild med dere, og spille litt med dere for det. :flau:

:kos:

Joda, det er kjempe fint og helt knall at dere vil få til en über guild :)
Vis jeg får lov, så blir jeg gjerne med i den (Kansje) vis det blir valgt Alliance, som det høyst sannsynlig blir.
Vis Alliance blir valgt, så kommer sikkert de fleste fra Spillegal.no som blir med dit til og bli med i den alikevel.

Libresse

Nettopp, men jeg får inntrykk av at alle er med, men siden det er lite bestemt så er det ikke vits med å dømme det nedom og hjem. Jeg er ikke noen initiativtager, så jeg skal ikke sitte her og klage for mye, men jeg skjønner bare ikke helt hvor inntrykket er fra.

Kall den hva dere vil, poenget er vel å få med mest mulig folk fra sg.

Ikke tolk meg feil, jeg er helt for, enten det er Horde eller Alliance, jeg ØNSKER horde, men krever det ikke. personlig så spiller jeg ikke så hardcore, men ønsker å være i en guild med folk jeg kan groupe med og ha litt community med, en uberguild med 80 medlemer er ikke noe jeg ser noe fremgang eller poeng i. Men så vet ikke jeg helt hva som legges i uber, ettersom jeg er høyst casual og kjip.

Men jeg er med, når det kicker igang.

Jeg skal nok lage en karakter på serveren som blir valgt, og jeg MÅ velge gnome eller dwarf, jeg har en dwarf fra før, så jeg kjenner stedet de begynner og lengere. Klarer omtrent ikke å lvl fort om jeg ikke kjenner stedet. Har litt lyst på priest. Kan Dwarf eller Gnome være warrior? det hadde muligens fristet.

når det kommer til guildet lurer jeg på om det er noe spessielle regler angående lvling osv. Jeg blir mer og mer glad i Eivind og kozeloz. :kos: