Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Toz, bruk huet og gå orc ...

Orc warrior > alle andre warriors

Det er bestemt nå, vennene mine vil spille horde igjen, så jeg må nok føye meg til dem (Men egentlig føyer de seg til meg, men jeg gidder ikke å "laye down teh law" lixom)

hvis folk lover å være aktive i denne guilden er det gode sjanser for at jeg er med, blir litt lei av å traske rundt med ingen levler å få...

Bestemt meg nå.

undead mage, nick: meh, usikker. Arai/Araj, Hollow ( =D ), Jounin? /cry

Faen, ikke spill Horde, da. Barrens slikker ræv.

:( Der bestemte jeg meg for ikke å begynne på ny alikevell. Faen, altså.

Barrens er over på en dag, ihvertfall når du er pro som meg.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Taurens er tøffe... Lurer på om jeg går Warrior i grunn... Alle skal være mage og rogue er så dumme. Har jo en 60 Hunter så det kan jo bli litt dumt med en til selv om jeg digger dem noe inni helvete... Hmm

Shaman er teh gay, men jeg skal ikke spille mot dem i BG, så jeg bryr meg ikke :p

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeppz, Shamans er Lolz lizzm... Hakara da, dumme lille deg. Men du er søt og det kommer du langt med. I all fall bestemt meg for Taurens som er så Ballekule at jeg får vondt når kjeg tisser. Spilt en Tauren Hunter til lvl 5 på Dragonmaw. Tipper jeg ender opp med enda en hunter :D

Neida! I'll show you all! Tauren Hunter!

Du blir sikkert elsket, som eneste hunter på hele serveren. :)

Nei nå, må jeg slutte å være så negativ, dette blir en super server!

Det er helt idiotisk av Blizzard å kunn sette opp en english pvp server, jeg mener, de må jo ha lært nå at folk liker å starte på nye servere, først fikk vi de tre serverne, bla. med sunstrider. Så kom de syv andre om jeg ikke husker feil, de første er high pop nå, de "nyeste" er medium. servern kommer til å få så utrolig stor pågang, jeg gruer meg litt, tenkte faktisk at dette skulle bli min nye main.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
En ting jeg lurte på forresten:

Visst jeg kaller meg Ronin på en server, la oss si Sylvanas, er det nicket da opptatt på alle serverene? Isåfall skal jeg være kjapp som faen med å skaffe Ronin

Nei, kunn på den serveren du lager charactern på.

Opprinnelig skrevet av Karl@14.08.2005, 03.45
Du blir sikkert elsket, som eneste hunter på hele serveren.  :)

Nei nå, må jeg slutte å være så negativ, dette blir en super server!
251150​
Show me some :kos:

Blir serveren helt på jordet så vender vel de fleste tilbake til de andre serverene :p

Men jeg skal bli den BESTE hunteren på serveren... Noe som jeg tviler på kan være vanskelig atm hehe