Jeg tror det er på tidet at dere faktisk åpner øynenefor hva Shaman er.
såklart kan det hende jeg tok i litt, men shamanen er for god, både 1 mot 1, og i gruppe-pvp.
Nr. 1: Purge, purge fjerner to buffs fra offeret, dette gjelder alle magic buffs, så neste gang jeg ser en shaman bli slått av en priest skal jeg gloate han godt opp i trynet.
En god shaman vet ALTID når man skal purge på druids, og med 0 cooldown kan du faktisk spamme det sammen med de andre shockene. Det betyr 0 innervate og om du er uheldig 0 natures swiftness.
Nr. 2: Dmg. En shamans dmg kan nesten måle seg med en warrior, og med buffs som windfury gjør det ikke saken lettere, slik kan shamans faktisk voldta mages på under 3 sekunder. (Dette er bevist i den shaman pvp viden)
Nr. 3: Armor. En shaman har med skjold, rundt 5k armor, noe som gjør dem så og si umulige for "casual rogues" som ikke strever etter de beste våpnene eller det beste equiptmentet.
Jeg tok såklart litt for mye i, men du kan ikke nekte for at shaman klassen er en casual gamers mareritt å møte i pvp. I mine øyne er shaman en utrolig feig klasse.
Og Hakara, rart du skifter mening anhver uke, jeg husker godt på msn hvor mye du elsket shaman da, kanskje det er fordi Lurtz ikke leser samtalene våre?

Og Lurtz, når kan du begynne å kalle andre "noob," når du selv synes det er rettferdig får en crittwarrior å rolle på eye of rend? Jeg spurte til og med en veldig god crittwarrior på serveren min (Lakai, for de som spiller på sylvanas) om dette, og hans svar var: "Hell no!"