Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det blir Horde? Tralalalalala... Ok, gaar veldig mellom mage og druid naa, tiden faar vise.
men blir det INGEN healere?
Evt. kan folk sende meg PM om hva de skal vaere saa comper jeg en liste.

Shamans og druids kan jo heale, ja. Ellers tenkte jeg mye på UD Priest, men til slutt skjønte jeg at jeg ikke kunne unngå å være en lodden okse, så da ble det shaman i stedet. Sendte deg forresten hva jeg skal være, Kali. :)

For å få nok ut av wow burde man velge aller først: Klasse, så folk man vil spille med, så alliance/horde (etter hva man liker best).

Ikke la andre tvinge dere til å spille noe du ikke vil, du ender bare opp med en dårlig spillopplevelse.

Opprinnelig skrevet av Toz@16.08.2005, 15.33
Jeg er usikker mellom Tauren Warrior og Orc Warlock. Jeg bestemmer meg når jeg ser hva dere andre skal være :)
251936​
Eneste som er verre enn orc i robe, er troll i robe... ikke ta orc warlock :(
Undead warlock ftw.

jeg skal ha meg en priest ja.. men nå er jeg veldig usikker plutselig på hvilken faction det blir. Først ville folk ha alliance, så horde.. hva blir det til?

Du er lei av å bli eid hva?

Jeg tror alle som starter shaman enten suger skikkelig i wow, blir misshandlet hjemme, eller rett og slett er homo. Det kan umulig være no annen forklaring.

Sa ikke du at rogue var homo også? Alikevel starter du en? Jeg har heller ikke pvp'a mye med min priest etter at jeg respecca til disc/Holy, og nei, jeg velger å ikke anse WSG som pvp, selv om ja, jeg vet at det er player vs player, men ikke på den måten jeg vil ha det.

Drood: tar for lang tid, treige homser.
Rogue: har en lvl 60
Priest: har en lvl 60
Warrior: har en lvl 33 som jeg jobber med
Mage: Homo, og har spilt det mye, både på testserver og opptil flere alts lvl 32 og ned.
Paladin: Nei, treige og absolutt ikke no DPS.
Hunter: har lyst, men orker rett og slett ikke, pet er så til bry, og har prøvd og feilet mange nok ganger.
Warlock: har en 32, og orker ikke mer av shards, så ingen ny lock på meg før de fjerner shards.

Shaman virket som et greit valg, siden jeg ville være hybrid.

Derimot Eivind, å kalle alle som spiller shaman dårlige i wow, misshandlet eller homo, det er kanskje det mest taperske utsagnet jeg noen gang har hørt fra deg.

Nå, shoo.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 21.10
Du er lei av å bli eid hva?

Jeg tror alle som starter shaman enten suger skikkelig i wow, blir misshandlet hjemme, eller rett og slett er homo. Det kan umulig være no annen forklaring.
252034​
Og der ble du 100% noob i mine øyne

Ok, sånn at dere slipper maset mitt en stund, hvor lenge skal jeg sose i barrens og hvor skal jeg etter det?

Hva blir guilden?:S

Planen var å karen ganske seriøs.. Håper på ett ålreit g name, hvis ikke blir jeg med Royal Blood folka..

Jeg tror det er på tidet at dere faktisk åpner øynenefor hva Shaman er.
såklart kan det hende jeg tok i litt, men shamanen er for god, både 1 mot 1, og i gruppe-pvp.

Nr. 1: Purge, purge fjerner to buffs fra offeret, dette gjelder alle magic buffs, så neste gang jeg ser en shaman bli slått av en priest skal jeg gloate han godt opp i trynet.
En god shaman vet ALTID når man skal purge på druids, og med 0 cooldown kan du faktisk spamme det sammen med de andre shockene. Det betyr 0 innervate og om du er uheldig 0 natures swiftness.

Nr. 2: Dmg. En shamans dmg kan nesten måle seg med en warrior, og med buffs som windfury gjør det ikke saken lettere, slik kan shamans faktisk voldta mages på under 3 sekunder. (Dette er bevist i den shaman pvp viden)

Nr. 3: Armor. En shaman har med skjold, rundt 5k armor, noe som gjør dem så og si umulige for "casual rogues" som ikke strever etter de beste våpnene eller det beste equiptmentet.

Jeg tok såklart litt for mye i, men du kan ikke nekte for at shaman klassen er en casual gamers mareritt å møte i pvp. I mine øyne er shaman en utrolig feig klasse.

Og Hakara, rart du skifter mening anhver uke, jeg husker godt på msn hvor mye du elsket shaman da, kanskje det er fordi Lurtz ikke leser samtalene våre? :)
Og Lurtz, når kan du begynne å kalle andre "noob," når du selv synes det er rettferdig får en crittwarrior å rolle på eye of rend? Jeg spurte til og med en veldig god crittwarrior på serveren min (Lakai, for de som spiller på sylvanas) om dette, og hans svar var: "Hell no!"

Jeg har da klaget på en del classes før har jeg ikke? Alle blir da sure når de blir drept av samme classen flere ganger på rad, jeg har klaget på rogues også, men vet godt at en rogue som blir sett først er en eid en, jeg har også klaget på mages, måten de kan spy ut uendelig mye skade på 5 sec.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.08.2005, 21.44
Jeg tror det er på tidet at dere faktisk åpner øynenefor hva Shaman er.
såklart kan det hende jeg tok i litt, men shamanen er for god, både 1 mot 1, og i gruppe-pvp.

Nr. 1: Purge, purge fjerner to buffs fra offeret, dette gjelder alle magic buffs, så neste gang jeg ser en shaman bli slått av en priest skal jeg gloate han godt opp i trynet.
En god shaman vet ALTID når man skal purge på druids, og med 0 cooldown kan du faktisk spamme det sammen med de andre shockene. Det betyr 0 innervate og om du er uheldig 0 natures swiftness.

Nr. 2: Dmg. En shamans dmg kan nesten måle seg med en warrior, og med buffs som windfury gjør det ikke saken lettere, slik kan shamans faktisk voldta mages på under 3 sekunder. (Dette er bevist i den shaman pvp viden)

Nr. 3: Armor. En shaman har med skjold, rundt 5k armor, noe som gjør dem så og si umulige for "casual rogues" som ikke strever etter de beste våpnene eller det beste equiptmentet.

Jeg tok såklart litt for mye i, men du kan ikke nekte for at shaman klassen er en casual gamers mareritt å møte i pvp. I mine øyne er shaman en utrolig feig klasse.

Og Hakara, rart du skifter mening anhver uke, jeg husker godt på msn hvor mye du elsket shaman da, kanskje det er fordi Lurtz ikke leser samtalene våre? :)
Og Lurtz, når kan du begynne å kalle andre "noob," når du selv synes det er rettferdig får en crittwarrior å rolle på eye of rend? Jeg spurte til og med en veldig god crittwarrior på serveren min (Lakai, for de som spiller på sylvanas) om dette, og hans svar var: "Hell no!"
252044​
1. Priest vil gjøre akkurat det samme, men han kan dispelle seg selv også. Min NS og EM kan også dispelles hvis jeg er "uheldig" (les talentløs)

2. trippel crit WF har en 0.16% sjanse for å skje

3. Jeg kjenner en god rogue godt, han sier shaman er piece of cake. En shaman har bare 5k armor hvis han bruker skjold, da blir WF rimelig ræva.

Jeg kaller deg noob fordi du, som mange andre, har null begrunnelse for det du sier. Null matematikk til å backe deg opp. Kan ikke bare slentre med "shaman gjør mer skade enn warriors" uten å kunne backe det opp. Og det mest fantastiske er at du sier det du siernår du selv skal starte rogue....

Jeg gir fanden i hva Lakai sier, at han er uenig gir hverken deg eller meg rett, jeg kan likeså godt quote hardcore warriors som bruker eye of rend. Plate hjelmer gir ikke crits, med mindre du har lionheart, men den diskusjonen gidder jeg ikke å ta en gang til.

Poenget er at du er rimelig "stor i kjeften" og cocky i WoW emnene, du vet ikke så mye som du tror, i såfall er det rart at du stadig oppgir feil stats til skills osv.