Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

• Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

• ( ) så mye bryr det meg

• Totalt antall stemmer
    0
Var 1337 i køen for litt siden :trollmann:

Og ventetiden er på ca 135 min! Og når vi spurte på forumet om de skulle åpne "2 servere" , fordi VI visste at det ville bli sånn... så svarte aeus "Let's just see what happens".

GJ

har jeg virkelig forstått rett? har de åpna 3 servere?

EDIT: aha, skjønner nå.. jeg roter fælt. kanskje jeg har et fnugg av alzheimers eller noe :rulleøyne:

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
hahaha, kanskje lurt å vente et par dager? Eller ikke, nananana, hvordan kunne Blizzard IKKE forutsett dette?

edit: n00b spørsmål; hva er den bar´en over på det nederste bildet? EVt, hvor finner jeg ekstra "goodies"? XP/hour hadde vært digg.

Opprinnelig skrevet av Kaligula@17.08.2005, 11.49
hahaha, kanskje lurt å vente et par dager? Eller ikke, nananana, hvordan kunne Blizzard IKKE forutsett dette?

edit: n00b spørsmål; hva er den bar´en over på det nederste bildet? EVt, hvor finner jeg ekstra "goodies"? XP/hour hadde vært digg.
252255​
Gah, husker ikke akkurat navnet på den, men hadde den på insomniax UI saken min når jeg brukte det, viser xp/hr , remaining xp, how long to next lvl at this session's rate etc etc etc...alt mulig drit.

alt du trenger, og ikke trenger finner du her.

Opprinnelig skrevet av Kaligula@17.08.2005, 12.49

252255​
tror blizzard har forutsett det. det er bare nå i begynnelsen det er helt sykt med que osv.

den baren over heter titanbar, og er en hendig liten dings. den er integrert i insomniax, men jeg tror den går an å få bare for seg selv og.

EDIT: Agh, Hakara iz teh fæstest :p

Får litt launch-day-følelse. Koselig. Føles som jeg virkelig starter på nytt. Husker det var kaos og store køer, og MANGE karakterer på newbie areas.
4k i kø eller noe. Jaja. Kanskje jeg får meg litt søvn, eller drøyer til i natt.

760 i kø, skal dusje, handle mat, spise frokost, se litt tv...og da, eventuelt er jeg framme og får spilt, hvor det hersker lag, og evig mange i startområdene...

Can't wait! =D

Hurra for blizzard, den glupingen som kom opp med kunn en server fortjener juling.

Blizzard lærer aldri, de skjønte det ikke på den første test serveren, og hadde ikke lært til andre gangen heller, og ser bare ut til å bli dummere og dummere jo flere servere de setter opp.