Og ventetiden er på ca 135 min! Og når vi spurte på forumet om de skulle åpne "2 servere" , fordi VI visste at det ville bli sånn... så svarte aeus "Let's just see what happens".
Opprinnelig skrevet av Kaligula@17.08.2005, 11.49 hahaha, kanskje lurt å vente et par dager? Eller ikke, nananana, hvordan kunne Blizzard IKKE forutsett dette?
edit: n00b spørsmål; hva er den bar´en over på det nederste bildet? EVt, hvor finner jeg ekstra "goodies"? XP/hour hadde vært digg.
Gah, husker ikke akkurat navnet på den, men hadde den på insomniax UI saken min når jeg brukte det, viser xp/hr , remaining xp, how long to next lvl at this session's rate etc etc etc...alt mulig drit.
Opprinnelig skrevet av Kaligula@17.08.2005, 12.49 hahaha, kanskje lurt å vente et par dager? Eller ikke, nananana, hvordan kunne Blizzard IKKE forutsett dette?
edit: n00b spørsmål; hva er den bar´en over på det nederste bildet? EVt, hvor finner jeg ekstra "goodies"? XP/hour hadde vært digg.
Får litt launch-day-følelse. Koselig. Føles som jeg virkelig starter på nytt. Husker det var kaos og store køer, og MANGE karakterer på newbie areas.
4k i kø eller noe. Jaja. Kanskje jeg får meg litt søvn, eller drøyer til i natt.
760 i kø, skal dusje, handle mat, spise frokost, se litt tv...og da, eventuelt er jeg framme og får spilt, hvor det hersker lag, og evig mange i startområdene...
Blizzard lærer aldri, de skjønte det ikke på den første test serveren, og hadde ikke lært til andre gangen heller, og ser bare ut til å bli dummere og dummere jo flere servere de setter opp.