Er dette spillet bra bra?

#1
Her tar man og spør om spill man vuderer og kjøpe,låne eller muligens gleders seg til.
Og da tar e som har prøvd spillet eller vet en del om det viss det er tba eller like på vei i usa eller norge.
Og vi gjør vårt beste for og svare!

Dette er spill jeg vuderer og kjøpe:

1 Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay.

2 Star ocean 3(ps2).

3.Demon stone.

4.Sudeki.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
1: Helt greit.
2: Aner ikke.
3: Aner ikke.
4: Lån eller lei, IKKE kjøp.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Riddick er veldig bra, faktisk på høyde med Halo. Problemet er at det også er ulidelig kort. Ikke noe problem å runne det i løpet av to dager.
Likevel syns jeg det var verdt penga.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.10.2004, 14.09
Riddick er veldig bra, faktisk på høyde med Halo. Problemet er at det også er ulidelig kort. Ikke noe problem å runne det i løpet av to dager.
Likevel syns jeg det var verdt penga.
116236​
Både Halo og Halo 2 er også utrolig kortvarige. Personlig syntes jeg Riddick ble litt kjedelig når man bare løp rundt å skjøt. Var på det beste når man gjorde missions for de andre convictsa.

Jeg har ikke spilt hverken Star Ocean 3 eller Demon Stone, men jeg kan si så mye som at Sudeki er et horribelt dritt spill. Det eneste positive ved dette spillet er at det er så fargerikt. Ellers er det ubrukelig på alle mulige måter. Dessverre!
 
#6
Hvis man liker forgotten realms, eller fantasy generelt tror jeg man vi elske Demon Stone. Det er litt ensformig da...kanskje du vil like det uansett...jeg liker det :flau:
 
#7
Jeg tar meg friheten til å spørre om Animal Crossing er verdt 500kr, er det det?

Og er det sant at det følger med et NES- spill hvis du kjøper minnekort-utgaven?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Freezar@19.10.2004, 16.05
Jeg tar meg friheten til å spørre om Animal Crossing er verdt 500kr, er det det?

Og er det sant at det følger med et NES- spill hvis du kjøper minnekort-utgaven?
119386​
Jeg har ikke spilt spillet, men jeg regner med at NES-spillene følger med uansett om du kjøper det med eller uten memorycard.
 
#12
Ok, vanskelig situasjon...

Jeg var nede på elkjøp og vurderte om jeg skulle kjøpe animal crossing, pikmin2, wario ware eller F-Zero GT.
Det endte med et impulskjøp av det beryktede spillet donkey konga >_<

Jeg bare lurer på om jeg skal åpne spillet og hamre løs på trommene eller bruke min angrerett og kjøpe et av de andre spillene.

Hva skal jeg gjøre? (NB! er ute etter et bra partyspill)
 
#13
Er Doom3 et greit spill hvis man ser etter en langvarig singel og multi-player opplevelse?

Hvis ikke: hva burde jeg skaffe meg?

EDIT: Samme spørsmål om Conflict: Vietnam.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Ace@19.10.2004, 18.37
Er Doom3 et greit spill hvis man ser etter en langvarig singel og multi-player opplevelse?

Hvis ikke: hva burde jeg skaffe meg?

EDIT: Samme spørsmål om Conflict: Vietnam.
119432​
Doom 3 er ikke noe spesielt gøy spill, vet til HL2 :tommelopp:
 
#15
Opprinnelig skrevet av soppe+19.10.2004, 17.41-->
<!--QuoteBegin-Ace
@19.10.2004, 18.37
Er Doom3 et greit spill hvis man ser etter en langvarig singel og multi-player opplevelse?

Hvis ikke: hva burde jeg skaffe meg?

EDIT: Samme spørsmål om Conflict: Vietnam.
119432​
Doom 3 er ikke noe spesielt gøy spill, vet til HL2 :tommelopp:
119436​
[/b]
Ah...enda en tålmodig broder... hva med Joint Opperations?

JEG TRENGER ET SPILL!!! >_<
 
#18
Opprinnelig skrevet av Freezar@19.10.2004, 17.05
Jeg tar meg friheten til å spørre om Animal Crossing er verdt 500kr, er det det?

Og er det sant at det følger med et NES- spill hvis du kjøper minnekort-utgaven?
119386​
Animal Crossing er så absolutt verdt 500 kroner, og om jeg ikke tar feil, så følger det vel med minnekort uansett. Det er vel ikke forskjellige versjoner (utenom PAL, NTSC etc)?

Det følger med 2 NES-spill på minnekortet, men alle NES-spill kan unlockes i spillet, enten via koder, eller ved å bare spille til du får samlet sammen alle sammen. Om du er veldig utolmodig, så kan du jo bare ta en tur innom Gamefaqs, og få kodene til alle NES-spillene (men det er ikke noe jeg vil anbefale med det første).
 
#19
Opprinnelig skrevet av Shadar@19.10.2004, 18.11
Ace: Kjøp deg UT2004, så slipper du å dø av kjedsomhet. Godt tips!
119460​
Jeg har det. Sjekk UT2004 forumet, der har vi jo hatt mange meningsløse arumentasjoner sammen


Har forresten BF også... jeg får vel vente på HL2
 
#20
Doom 3 er jo faktisk et ganske morsomt spill, alltid morsomt med litt Doom Vettu!


Litt kjedelig i lengden og veldig svak historie, men ellers er det jo alltid morsomt å bare gå rundt å bli jævla :svette: skremt og skyte zombier og monstre.