Er kroppen din klar til Nintendo skal på klokka 18?

Lodin

Der Waaaah
Hadde konsollen sitti i kontrollen hadde den A. vært jævla mye større, B. Hatt en batteritid på et kvarter og C. Vært en bærbar spilledings noe de spesifiserte at den ikke er.
Det og det faktum at selve maskina var synlig flere ganger under trailerene.

E: og designet dens er nok midlertidig siden de ikke veit hvor svær den blir ennå. Hell, det er ikke sikkert specsene er klare engang.

Men får den Blu-ray? =D

D

Doctor Downs

Gjest
Meh, svær og klumpete. Ikke akkurat no' håndholdt verdt å dra med ut av hjemmet, altså. Så veldig billig ut, men 600 kroner for en kontroll er vel det minste man kan vente å betale for skjermen alene, men så pessimistisk som jeg er så tipper jeg mer a la tusenlappen.

Kilik

Lokal moderator
Dette forklarer det meste:

Reggie har nå bekreftet at den ikke har blu-ray, men et proprietært diskformat.

Reggie blir intervjuet på gametreailers nå, han bekrefter at maskinen ikke vil bruke Blu Ray. Wii spill blir heller ikke oppskalert på Wii U.

Best dette "proprietære diskformatet" vil ha sånn passe dugelig med plass. Tror en av grunnene til at Nintendo har slitt med tredjepartsstøtte er at de alltid har hengt bak med mediene spillene ble levert på. N64s kassetter mot PS1s cd-rom, Gamecubes bittesmå plater mot standard DVD. Wii hadde hvertfall vanlig DVD, men det var kanskje litt for sent for dem da.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Var det ikke sent for Xbox360?

EDIT: Gamecube sine bittesmå plater var da aldri et hinder for tredjepartsstøtten.

Zelda på Wii begynner å se bra ut nå synes jeg. Ble ikke speseilt imponert med Shiggy sin presentasjon i fjor. Men jeg burde vite bedre, Nintendo fucker ikke opp så viktige spill :cool:

Hva med formatstøtte? Virker som de går for underholdningssenter i stuen, så jeg vil vite om den spiller avi/mkv

Var det ikke sent for Xbox360?

EDIT: Gamecube sine bittesmå plater var da aldri et hinder for tredjepartsstøtten.
Virkelig? De hadde vel ca 1.5 GB med plass mens XBOX og PS2 fikk inntil 7 GB å stappe inn spill på?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og det var da aldri et hinder for tredjepartsstøtten?

Det jeg vil vite er om dette funger på samme måte som remote play på PS3/PSP. Remote play er ræva, så for at dette skal funke må det være så og si null 'lægg'.

Pris på hele konsollen, og ekstra kontroller er jo også interessant. Eventuellt om det blir kampansjer for å bytte inn din gamle med en Wii U, men det er det vel butikker som Gamestop som organiserer, og da blir det vel en heller dårlig deal.

Begynner å bli solgt nå etter at jeg så tech demo av Zelda! Betryggende hvis den er kraftigere enn ps3/360 også. Jeg mener, det skulle jo egentlig bare mangle når den kommer ut 2012. Men man vet liksom aldri helt hva Nintendo finner på.

Litt spent på om de får til online delen denne gangen, og hvilke spill som slipper til lanseringen. Nintendo har vel ikke vist noen av sine egne spill, foruten noen tech demoer.