Everquest 2

#1
Heysann folkens,

Sitter installerer EQ2 mens jeg lager dette emne. Er det flere her som skal spille dette spillet? Isåfall måte vi hooke opp å få igang noe SG guild eller noe. Skal skrive litt mer om spillet når jeg har fått testet det litt!
 
#6
Okay! Men er det andre som har fått spillet enda eller? Spiderman har ikke sendt noe enda til meg ivertfall.....argh!
 
#8
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@06.11.2004, 15.27
Til min store fortvilelse kan jeg ikke logge inn og spille før til Mandag:)
130935​

Hehe, men du har fortsatt ikke sagt hvor du har fått tak i det... :blunk:
 
#10
Oh... Jeg har forhåndsbestilt fra Spiderman jeg. Får da inderlig håpe dem er raske med å sende. Vet ikke åssn dem er jeg. Noen som har noen erfaringer fra dem?

Vil ha det nå!!!
 
#11
Det selges på spaceworld også..

Fra revolver til banan, jeg kan ikke en dritt om dette spillet eller det første. Koster det å spille online? Hvis ja, hvor mye? Kan det spilles offline?
 
#14
Urk...:

EverQuest II will begin shipping to retailers in the US on Monday, November 8, with dozens of servers awaiting the arrival of thousands of players into a brand new world. The European versions of EverQuest II will begin shipping across Europe on November 11, with French and German-language servers ready for play.
Håper US versjonen blir sendt til Spiderman, og at vi ikke må vente til slutten av uka, eller enda mere krise, neste uke, med å spille :/
 
#16
Opprinnelig skrevet av Zerragon@08.11.2004, 08.48
Urk...:

EverQuest II will begin shipping to retailers in the US on Monday, November 8, with dozens of servers awaiting the arrival of thousands of players into a brand new world. The European versions of EverQuest II will begin shipping across Europe on November 11, with French and German-language servers ready for play.
Håper US versjonen blir sendt til Spiderman, og at vi ikke må vente til slutten av uka, eller enda mere krise, neste uke, med å spille :/
131847​
Jeg ringte i panikk idag da det ikke var noe i posten. Og dem har sendt ut til alle og burde være i posten idag eller imorra, spørs hvor du bor osv...
 
#19
Jeg er lvl 7 nå sammen med Neptun og det er fantastisk bra... har spilt 4 timer i strekk nå. Hvis noe fra SG skal spille etterhvert så join den serveren som heter Black... ett eller annet.
 
#20
Yahoo! Nå har Scorpiux og jeg sittet å spilt EverQuest 2 i rundt 4 timer. Endelig er spillet skikkelig i gang. Utrolig god stemning i spillet, og grafikken samt musikken er helt utrolig. For dere som ikke allerede er i gang, er det bare å glede seg. Håper flere er klare for å joine GUILDEN vår, må være minst 6 tror jeg. Godt natt!