Everquest 2

#41
Opprinnelig skrevet av Erikpc@30.11.2004, 23.37
En ting jeg lurer på: er områder, natur, klima osv godt variert?

Jeg vet det finnes områder hvor det er snø, vanlig skog, ørken oransj aktige store sletter..
Kan det måle seg med World of warcraft når det gjelder slikt?

Var sikker på at jeg skulle spille EQ2 i stedet for WoW, men etter noen trailere fra begge spillene så vet jeg ikke helt. EQ2 virker så lite detaljert og  variert i forhold til WoW..
144159​
EQ2 har alt det der, men etter jeg har spilt WOW så synes jeg det skal mye til å slå måten landskapet er laget på altså. Synes ikke så langt at EQ2 klarer dette. Men jeg startet i en ørken og har såvitt bare vært i en liten bit av en skog.
 
#42
Jeg tror jeg holder meg til FFXI :ninja:
 
#43
Morsomt spill detta her. Fikk spillet på mandag og er level 10 etter cirka fem timer spilling.

Serrz @Runnyeye
 
#44
Lvl 20 wizard/ lvl 21 Jeweler nå.
Synes det er fantatisk gøy. Fått startet opp en bra guild også, og er på en server som ikke er overfull. (Neriak).

Det jeg liker best er at det er så mye content. Ufattelig mye å gjøre.
Tar nok en stund før jeg er lei ja. WOW får evt. vente til det.
 
#45
Fikk sånn 7 dagers gratis prøve spilling av kompisen min. Begynner å forstå hvorfor folk kaller EQ spillene Evercrack :D

Det eneste jeg er litt prippen på til nå er litt for tung grafikkmotor, litt for lite frihet og kjedelig design/ utseende. Og så har jeg fått en mistanke om at det å bestige fjell og høyder er ikke mulig. Man bare går i slike daler med steinvegger rundt seg og det er da jeg synes det er dårlig frihet.

Er en Ogar lvl 8 dark paladin opplegg. Med andre ord, jeg har ikke kommet meg særlig langt. Men det som er nevnt ovenfor er mitt inntrykk til nå, for håpe det forandrer seg..
 
#46
Opprinnelig skrevet av Erikpc@09.12.2004, 10.53
Fikk sånn 7 dagers gratis prøve spilling av kompisen min. Begynner å forstå hvorfor folk kaller EQ spillene Evercrack :D

Det eneste jeg er litt prippen på til nå er litt for tung grafikkmotor, litt for lite frihet og kjedelig design/ utseende. Og så har jeg fått en mistanke om at det å bestige fjell og høyder er ikke mulig. Man bare går i slike daler med steinvegger rundt seg og det er da jeg synes det er dårlig frihet.

Er en Ogar lvl 8 dark paladin opplegg. Med andre ord, jeg har ikke kommet meg særlig langt. Men det som er nevnt ovenfor er mitt inntrykk til nå, for håpe det forandrer seg..
146738​
hvorfor kaller de det evercrack da?
 
#48
Opprinnelig skrevet av Erikpc@09.12.2004, 11.15
Fordi at spillet er såpass kult og spennende at man får lyst til å spille mer og mer.
146760​
evercrack ja det er ikke bra, da kommer jeg til å sitte lenge foran pcn da jeg får eq2