Everquest 2

#21
Det er BEST for spiderman at jeg får spillet i dag ! (evilgrin).

Skulle hatt et webkamera i postkassa nå !, kunne jeg sitti og sett på det fra jobb, og plutselig få vondt i huet og må ta halve dagen fri ;)

Joiner gjerne et SG guild jeg, har to IRL venner som starter i dag som sikkert også vil være med på det.
 
#22
Jeg er lvl 7 nå sammen med Neptun og det er fantastisk bra... har spilt 4 timer i strekk nå. Hvis noe fra SG skal spille etterhvert så join den serveren som heter Black... ett eller annet.
Blackburrow ?, det er en US west coast server. Finnes det ikke egne europeiske servere ?
 
#24
Er vel å anbefale at du spiller på europeiske servere hvis det er mulighet for det, selv om lav ping ikke er så veldig viktig i et MMORPG i motsetning til andre spill. Er ikke sikkert de europeiske serverene er live enda da men, siden det kommer ut noen dager seinere her. Jeg vet ikke.
 
#25
Har eq2på hjernen nå, maks ufokusert på jobb, hehe ! :)
Dama har tom. godkjent en 8 timers spill session om det kommer i dag !
 
#26
Sitti å testa i noen timer nå og jeg synes det er veldig bra altså! Jeg anbefaler dere som skal spille å ikke bare velge en server i hyt tå pine men velger den som er nærmest dere. Det er 1 UK server som vi i norden da skal bruke.

Grafikken er veldig bra men pokker å monster maskin det krever for å kjøre det på fult. Jeg er ikke inærheten av å kjøre det på halvt engang og alikavell ser det bra ut. Det er ikke like fargefult å pent slik som WOW men så er det en helt annen grafikk stil også da.

Blir nok MANGE timer spilling inatt. Jeg heter Larzen i spillet så om noen vil sende meg en melding så ikke nøl.
 
#27
Da starter jeg også.


Valgte Antonica Bayle server, stod (RP) i parantes. Jeg liker å rollespille litt, så tester hvertfall den i første omgang.
 
#28
Jeg spiller på Befallen og heter Gotrek. Hvis noen hiver seg innpå der så er det bare til å pm'e meg^^ :tommelopp:
 
#30
Håper man får sjangsen til å forflytte karakterer mellom servere etterhvert..., ellers havner vi spredt rundt overalt.

Litt kipt å starte på nytt også.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Zerragon@10.11.2004, 08.34
Håper man får sjangsen til å forflytte karakterer mellom servere etterhvert..., ellers havner vi spredt rundt overalt.

Litt kipt å starte på nytt også.
133214​
Det er derfor folk må være litt smarte å velge Europeiske servere.... Aldri vært borti et mmorpg spill hvor du kan flytte figurene dine fra en server til en annen. Så det er heller tvilsomt.
 
#32
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.11.2004, 13.32
Aldri vært borti et mmorpg spill hvor du kan flytte figurene dine fra en server til en annen.
133320​
Man kan det på PSO..
 
#34
Hmm, tenker på å starte på everquest II snart :tommelopp:
Trenger du WP (Worldpass som på FFXI) for å komme deg inn på den serveren som du vil innpå? :ehm...:
 
#35
Opprinnelig skrevet av Solonuke@11.11.2004, 10.56
Hmm, tenker på å starte på everquest II snart  :tommelopp:
Trenger du WP (Worldpass som på FFXI) for å komme deg inn på den serveren som du vil innpå?  :ehm...:
133890​

Nå har ikke jeg spilt FFXI, men om du mener om du kan velge mellom alle serverene så er svaret ja. Anbefaler alle til å velge servere som er så nærme dere som mulig. Helst dem som har (UK) i parantes. Når jeg starta så var det bare 1 som var i England, vet ikke om det er kommet flere nå.
 
#36
Vilken server er dere på? Jeg har en char på befallen men vil teste ut de andre classene litt :) Tenkte bare at jeg ihvertfall hadde 1 char på en server med noen norske :rulleøyne:
 
#37
Jeg er på serveren Runnyeye(Uk), der har jeg møtt på mange svenske og danske folk så langt. Jeg kaller meg for Larzen om du vil chatte litt med meg... :ler:
 
#38
Den e god :tommelopp: Lager ny char nå jeg, satser på at du er innpå ^_^
 
#39
En ting jeg lurer på: er områder, natur, klima osv godt variert?

Jeg vet det finnes områder hvor det er snø, vanlig skog, ørken oransj aktige store sletter..
Kan det måle seg med World of warcraft når det gjelder slikt?

Var sikker på at jeg skulle spille EQ2 i stedet for WoW, men etter noen trailere fra begge spillene så vet jeg ikke helt. EQ2 virker så lite detaljert og variert i forhold til WoW..