F.E.A.R

Vi hadde vel en liten tråd om dette spillet under E3 men den ble jo borte under all nyhetsformidlinga av andre snadder spill. Så nå som Gamespot har en spesial om spillet er det på tide å trekke det frem igjen. Og gled dere mine venner, dette ser stort ut! :)

Gamespot kaller det Half-Life meets The Ring. Så dette blir nok "creepy"

Enda er det mye vi ikke vet om spillet med det kommer nok mer snart, spillet har er forløpig utgivelse dato i "2005".

GS har lagt ut en video som viser hvordan førstebrett blir, det ser mildt sagt lovende ut. Se filmen merket Official Movie 5 her.

Så hva tror dere? Et nytt Far-Cry? En potensiell Half-Life 2 "killer"?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wow. Et spill med våpen og biler. Sinnssykt.
Kanskje man skulle se videoen også.
...
Steike. Fet video. Vampyrfolk med stealth-camo, en neger som kaller deg en "bad motherfucker", sær, lita jente som dreper med tankens kraft... sign me up!

Opprinnelig skrevet av Yetipants@15.06.2004, 01.01
Steike. Fet video. Vampyrfolk med stealth-camo, en neger som kaller deg en "bad motherfucker", sær, lita jente som dreper med tankens kraft... sign me up!
Velkommen ombord hypetoget Yetipants :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var du som startet tråden, din rakkerfant. Så ikke kom her og kom her. :p

Sånn apropos, "F.E.A.R." var et realt mongisnavn. Såklart måtte det stå for noe også - en militærenhet (sikkert topphemmelig også) denne gang.
Hva med "S.A.N.D.W.I.C.H."? Det fulle navnet på denne militærenheten blir såklart "Search And Neutralize Domestic Weapons, Infiltrators, Chemists and Historians".

Hvem jeg? :p :D

Jada, navnet er billig! Ser for meg en alkoholtynget brainstorming hos Vivendi da de kom på det navnet.

Og hva er galt med T.A.P. D.A.N.C.E ?? (Tactical Anal Probing Defence And Negro Companion Enterprise)

Bli med meg å ta "en øl" på Broker eller Gamle Major gang på natterstid ei helg. Da skal jeg servere endel prippne-jente abbrevasjoner ;)
Og tro meg, de er negativt ladet!

Opprinnelig skrevet av GombaC@15.06.2004, 00.20
Så hva tror dere? Et nytt Far-Cry? En potensiell Half-Life 2 "killer"?
Det er Monolith som står bak det, så la oss håpe at det ikke blir like oversett som No One Lives Forever 2 og Alien Vs. Predator 2. Monolith lager (for det aller meste) geniale spill, men av en eller annen grunn så selger de ofte dårligere enn de fortjener.

F.E.A.R ser grisefett ut. Helt erlig har jeg mer lyst på NOLF 3, men dette virker absolutt lovende.

Dasken for en screenshot, om spillet baserer seg i fronten slik bildet indikerer så ser det meget lovende ut.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, joda dette spiller ser bra ut det ;) Men jeg har bare ikke helt sansen for aliens som fiende, eller nå hva dem er for dem er ikke human!