F.E.A.R.

Det mest lovende FPS-spillet nå til dags. Blir storartet å få testet det. Men multiplayer-beta gikk meg hus forbi. :usikker:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@04.08.2005, 18.00
Det mest lovende FPS-spillet nå til dags. Blir storartet å få testet det.  Men multiplayer-beta gikk meg hus forbi. :usikker:
248071​
Gror ikke du W0W da??

Nedtellingen har gått ned men jeg får ikke lastet ned demoen fra gamespot.

Opprinnelig skrevet av WhinerBoy+05.08.2005, 09.49-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@04.08.2005, 18.00
Det mest lovende FPS-spillet nå til dags. Blir storartet å få testet det.  Men multiplayer-beta gikk meg hus forbi. :usikker:
248071​
Gror ikke du W0W da??
248254​
[/b]
Man kan jo ikke unngå å spille andre spill bare fordi WoW er det mest fantastiske som har ruslet forbi spillverdenen i nylig historie. :rulleøyne:

"F.E.A.R. Me: The demo is coming out later today and FilePlanet will have it. Everything we have seen on this upcoming creepy FPS makes us extremely excited about its potential. The demo should add to that anticipation. Be sure to grab it when it launches. We will!"

- Some gay Gamespy guy.

Lodin

Der Waaaah
Er jo midt på natta borti statene, men jeg syns alikevel at de kunne sluppet den allerede. Dumme amerikanere.

Kilik

Lokal moderator
Demoen er tilgjengelig fra FilePlanet kl. 19.00 norsk tid.

jaja.. må ikke vente mer enn 1 time på å laste ned demoen >_<

noen andre steder enn Fileplanet man kan få laste ned demoen?

Sitter i kø på Fileplanet nå. Som alltids er det supergay. 30 minutter igjen. =/

Uendelig homofart på Gamespotz iallfall. Worthplaying kom jeg ikke engang inn på, og Fileshack ville ha meg til å signe up. :mad:
Jeje. 10 minutter til i kø og så ... blir alle mine drømmer oppfylt? :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av Lodin@05.08.2005, 19.26
EDIT: får 300k på filerush torrenten så den er vel det naturlige valget.
248397​
pokker heller! uansett hvor mye jeg knoter med modemet når jeg går etter portforward.com, så får jeg aldri skikkelig god speed på torrents :(

bruker Axureuz akkurat nå, men får ikke mer enn maks 20 kbs akkurat nå.
har 1 mbit linje fra telenor.

250kb\s på Fileplanet download nå. Helt greit ... =/

Eh ... spilte ti minutter og ble så pissredd at jeg ikke turte å fortsette. Jeg er rimelig pysete da. Skal teste mer i morgen når det er LYST. Virker rimelig tøft.
Når man blir skutt for eksempel, virker det veldig ... autentisk.
Grafikken var rimelig stilig. Og i introen tok det meg faktisk helt til slutten av "samtalen" til å skjønne at det var in-game og jeg kunne styre bildet. :ler:

Pyse ... pyse ... pyse ... :(

3 min til så har jeg den kjære Mongis, så vent en liten stund til så skal jeg komme med førsteinntrykket :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Pyse <_<

Vel da har je fått testet spillet og det eneste jeg kan si er følgende...

FYYYYYYYYYYYYYY FAEN FOR ET RÅTT SPILL!

Du blir først introdusert som et medlem av en spesial anti-paranomal styrke og får i oppdrag å drepe en militær fyr som har tenkt å lage sin egen hær bestående av klonete super-soldater.
mulig jeg tar litt feil, men det var hvertfall slik jeg oppfattet det :svette:
Deretter blir du kjørt til et lagerhus av en av dine allierte, hvor du skal kjempe deg gjennom uendelig mengder av kommando-soldater som vokter sin beryktede leder.
Det klassikse one-man FPS plotet, men det er en ting som skiller dette spillet fra andre FPS.
Slow-motion!
uten slow-motion på løper du rundt som en annen villmann, mens du peprer kuler i håp om at de skal treffe noe eller noen.
Men med slow-motion blir gameplayet plutselig helt anderledes.
du får mye mer kontroll over styringen, og effektiviteten din i kamp øker dramatisk.
Noe annet du legger merke til under slow-motion er detaljene.
Alle som har spilt Max Payne husker hvordan man kan se kulene bevege seg gjennom lufte, vel.... multipliser det med 10 så snakker vi F.E.A.R. standard!
Blodet spruter til alle kanter hvis du treffer riktig med enkelte våpen, og av og til gjenstår det kun enkelte småbiter igjen av din motstander.

Så var det horroren...
Fyttifaen!
Du løper langs en mørk gang med våpenet ditt parat.
Alt er helt stille. Du vet at noe faenskap kommer til å skje nå. Det er bare så altfor standard.
Du venter litt, men ingenting skjer.
Du går forsiktig framover, og der kom det ja! en fjern latter... en liten jentes latter.
Du ser rundt deg, på utkikk etter synderen, men ingen er rundt deg. Du er helt alene.
Du fortsetter videre.
Så løper en liten langhåret skikkelse rett forbi deg og er vekke like fort som den kom til syne.
Adrenalinet pumper... latteren fortsetter, og så...
Stillhet...

Dette er bare min dårlige skildring av en scene fra spillet, men herregud så skremmende det er, og samtidig så gøy!

Demoen var kanskje litt kort, men allikevel lang nok til å kunne få et solid inntrykk av selve spillet, og hva som en kan vente seg i den ferdige utgivelsen.

Dette spillet skal kjøpes!

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, minnet en del om DOOM3, i det du nettop beskrev der :p

Holder på og laste ned demoen selv nå, så ska bli artig og teste ;)

Artig at det er Slov Motion i spillet foresten, men åssen fyller man opp den, siden jeg regner med at man ikke har den evig? Eller er det sånn som i Max Payne at den fylles opp når du dreper folk?