Fable 2

Lodin

Der Waaaah
Eh, vil klart si at Fallout 3 har bedre utvalg i hårfrisyrer og hodeplagg når alt kommer til alt. Bonus for at hvis folk har det på hodet og du dreper dem kan du rappe det av liket.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Syntes ikke Fallout 3 hadde det helt store utvalget i frisyrer, egentlig ... Ansiktshår, derimot!
 
Da var jeg ferdig med spillet, jævlig kort spill må jeg si.. 1'en var mye bedre dog.
 
Vil si at dette spillet var kjedelig. Hunden er irriterende. Den som faktisk blir glad i hunden har problemer. Slossingen er kjedelig og meningsløs ettersom det er helt fantastisk enkelt. Spillet gir ingen utfordring. Det er altfor linært og det er så mange grenser og hindringer. Åpent? Like åpent som fitta til en sjuåring. Folka som følger etter deg overalt. B-knappen som brukes til magi, mens i de fleste spill til å kansellere eller få vekk noe. Fikk hvertfall vekk alle folka som dilta, ettersom jeg zappet alle ufrivillig.

Loadinger. Herregud.

Prøver å få solgt spillet nå. Skal låne det av en kompis om to måneder og spille gjennom, bare for å ha gjort det. Har ikke spilt lenge, kanskje det blir bedre etterhvert.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sitter å spiller, gjort det de siste dagene. Jeg har veldig blandede følelser.

Jeg har allerede brukt veldig mange timer på det, har det masse moro med å kuke rundt, gjøre jobber og drit som dukker opp etterhvert. Bruker tid på å bli så ond og korrupt som mulig, handle med ting, boliger og sjapper, leke med damer og koner. Ofret masse folk, sparket høner, fått folk til å like meg, kjøpt og plassert en masse møbler, dresset meg opp og ned i klær.
Dette har jeg da brukt en masse timer på, mens jeg ikke har brukt noe tid på main storyen. Er på ett oppdrag kalt The Bargain, etter å ha fått meg en kompis/add-on helt/supporter eller hva hun er. Har skjønt at jeg etterhvert skal henge med et par til, men ser ikke helt poenget enda, utover å stå nedi hula til guildet og slenge spydige kommentarer.
Har en masse cash, og kjøper hus og sjapper fortløpende. Bruker et sverd og en gønner jeg tror er ganske kurante, men siden det dukker opp et ! ved nesten alle våpen hver eneste gang jeg undersøker en sjappe, er det frustrerende vanskelig å holde styr på ting. Skulle også gjerne hatt en kontinuerlig mulighet for sammenligning av utstyr.
Er også litt overpowered for der jeg er, alt av fiender går raskt ned og har sjelden problemer med noe som helst. Sånn jeg liker det, da ;p

Loadinger. Herregud.

Håper ikke det er mye igjen, selv om jeg føler det ikke er det. Blir skuffet er jeg halvveis nå. Men skal spille mer snart, såpass bra er det ihvertfall.
 
Digger spillet, MEN.. Xbox360n har fungert fint de årene jeg har hatt den (litt over 2 år) og nå spiser den Fable2 DVDn og henger seg nå og da midt i spillet, ser også ut som den har ødelagt save i spillet.. Er det flere som sliter med at 360n bruker DVDen veeldig mye i Fable2? Ser ut som jeg må oppdatere til nye dashbordet så man får innstallert spillet på disk..? Har sittet de siste mnd. uten nett til 360n så, må vel ta den med hjem til helga og få fikset dritten..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spillet leser fra DVD-en så og si konstant, ja.
 

Lodin

Der Waaaah
Spillet kjører uansett bedre installert så det er sikkert lurt. Ørelittegrann kortere ladetider og mer responsive menyer høres fint ut.
Sånn ellers slippes ikke det nye dashboardet før på onsdag og jeg stoler ihvertfall ikke på utgaven som er lekka. På den annen side, hvis du ikke bruker maskina på nettet uansett så...
 

oma

Village Drunk
Fable byttet jeg med Dead Space, om min smak har noe å si. Fallout er definisjonen på hvorfor jeg liker spill, og syns spill er ett bedre medium enn film og bøker til sammen om gjort riktig. Noe fallout er.
 
Har vel spilt rundt 10 timer kanskje (tror jeg, har ikke sjekka egentlig), nettopp ferdig med
the spire
og det er ganske gøy. Men ikke helt uten små, plagsomme ting. Det er irriterende at folk løper etter meg når jeg er byene. Jeg skjønner at folk digger meg, men at det til en hver tid er 20 folk rundt meg gjør bare ting meh. For ikke å snakke om at de cramper stylen min så jævlig når prøver å få litt kvalitetstid med madamen. Madamen som jeg forøvrig fikk beskjed om at var dau sånn helt uten videre, bare for å være sprell levende når jeg gikk bort til huset mitt. Ved en annen anledning fikk jeg beskjed om at ungen min var blitt henta av barnevernet, men ungen var fremdeles hjemme når jeg skulle stakk innom en tur.

Å bruke items/food/ting er en massiv smerte i ræva. Det tar evigheter og det er en skandale at man bare kan bruke ett item av gangen før den automatisk kjører deg tilbake i spillet. Hater sånne ting. Måtte ete noen selleristenger for at fyren min skulle slutte å være feit (fordi han hadde blitt smellfeit av å drikke noen pils) og bare det tok evigheter. Expressiontinga på D-paden er også noe dritt til tider fordi det tar evigheter.

En annen ting er at det er så sjukt enkelt. Eneste gangen det i nærheten av å være vrient var i et par av rundene av den turneringsgreia i Westcliffe. Jeg har enda ikke dødd altså.

Bortsett fra dette liker jeg det veldig godt. Skal være snilling denne gangen, og være slemming neste gang jeg kjører igjennom det. Jeg digger bikkja, han finner skatter til meg og sånt men kan ikke si han er så nyttig ellers. Og btw, hvor gammel er den egentlig? Den må jo være godt over 20 år etter
the spire
, må si den holder seg godt. Fightinga er grei nok, voiceactinga er god, humoren er litt sånn old-school dataspillaktig som man ikke ser i så mange andre spill, grafikken og lyden er flott og jeg har egentlig ikke opplevd noen slowdowns eller noe sånt tøv. Finfine saker, og det har holdt interessen min mye lengre enn det Fable 1 noengang klarte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Lionhead is also going to offer a free co-op patch to let people to play together. However, you won't be able to enjoy the Knothole content together unless you've both bought the Knothole pack.
Takke faen for en oppgradert feature som av en eller annen ubegripelig grunn var fullstendig skakkjørt designet.
 
Det er to Knothole-pakker, en gratis som fikser det du nevner, og en til som er selve expansion of koster 800 ms points og er ute NÅ og lastes ned med forholdsvis tregt tempo. Forhåpentligvis er det nede til i kveld.
 
D-D-D-D-Dobbeltpost!

Førsteinntrykket mitt er at dette er litt skuffende greier. Har ikke spilt igjennom hele, men det virker som det er kjipe puzzles (de greiene man må, slå, skyte og bruke magi på) nedi dungeons, samt noen festlige items og stilige klær.

Det er ille trivelig at man får
bikkja tilbake, selv om den er like plagsom som alltid med den helvetes bjeffinga
, men den noveltyen går fort ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Løveskallen driver faktisk på med mer DLC. Konkret hva det er vites ikke, men flere sidequests i den allerede eksisterende verdenene hadde gjort meg happy.
Forøvrig har Jonathan Woss, mest kjent for avslørt på twitteren sin at han er blitt tilbudt en rolle i Fable 3. Greit å vite at de driver med det og ikke The Movies 2 eller Black & White 3.
 
Jeg vil ha Black & White 3 :ermm:
Begge de første var konge helt til de sugde. Tenk om de fikk til å lage ett som ikke begynte å suge, men fortsatte å være konge?! : o

...Mer Fable er greit det også, da. Bedre inventory-system, mindre repetering av dialog, bedre puzzles og mindre troll plz!
 
Fable kombinert med verdenen til Oblivion ville eid. Største ulempen med Fable 2 var at det var for lite av det. Og at det hadde haugevis med irriterende bugs.