Fable (Ute nå)

1. Bare flørt vilt med henne og hun spør deg snart om du vil gå til sengs. Da vil hun lyse grønt og du kan bare "aktivere" henne og velge å gå til sengs.

2. Hvis du er ferdig med Arena så får du bare kjøpt det av tilfeldige kjøpmenn som går rundt i Witchwood Lake og andre plasser (var i Witchwood Lake jeg fant den). Kan ta en stund før du finner en som selger det, men bare ha litt tålmodighet og du finner den til slutt. Disse kjøpmennene selger bare to deler, de to andre delene får du kjøpt i Knothole Glade av "smithen" der.
 
Opprinnelig skrevet av thagen@04.11.2004, 14.47
1. Bare flørt vilt med henne og hun spør deg snart om du vil gå til sengs. Da vil hun lyse grønt og du kan bare "aktivere" henne og velge å gå til sengs.

2. Hvis du er ferdig med Arena så får du bare kjøpt det av tilfeldige kjøpmenn som går rundt i Witchwood Lake og andre plasser (var i Witchwood Lake jeg fant den). Kan ta en stund før du finner en som selger det, men bare ha litt tålmodighet og du finner den til slutt. Disse kjøpmennene selger bare to deler, de to andre delene får du kjøpt i Knothole Glade av "smithen" der.
129887​
Tusen Takk :D :D
 
Jeg har et spørsmåø til og det er:
Jeg har gravd opp smykke til hun lady grey men hun sier at jeg skal slåss mot Thunder og vet noen hvor han er?
 
Ikke dobbelpost, din nisse. Følg kartet, mann! Klarer du ikke' no? Thunder er ved fengselet i Barrowstone North. Bare gå inn inngangen til fengselet, på motsatt side av Lady Grey-huset.
 
Kjøpte Fable for omtrent 4 dager siden. Spillet er rett og slett konge! Digger det!
Nå er jeg nettopp ferdig med Arenaen (har ikke kommet så langt pågrunn av at jeg ikke har hatt tid til å spille) og har giftet meg i Oakvale. Jeg er ond, kjempeblek, og har små horn. Og jeg masse Tatoveringer også da, selvsagt! ^^
Digger dette spillet.
 
hm, Fable er genialt spill, thus litt lett å runne da.
slutten skuffer meg noe - så - usansynelig - mye!
(skal ikke si slutten vil jo ikke ødelegge for andre)

Noen som strever med siste boss? vell hvis dette er tilfelle så fant jeg en liten bugg! bare bruk lightning atack konstant (kjøp en masse mana potions først)
jeg hadde ca 30 mana potions.
 
Eller du kan bare bruke den sugne bua på han??

On Topic:

Spillet er noe av det beste jeg har spilt, men det er ALTFOR kort!
og det "level up" systemet suger! man kan være Uber Warrior med alt fullt på magi mend du sniker deg rundt som assassin!
 
Det hadde vært fint om det gikk ann å spille Fable på live, kunne vært satt opp omtrent på samme måte som Diablo2, det fungerte jo ganske bra, trade servere og sånnt er jo kjekt. ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror det var meningen at multiplayer skulle være med (selv om det ikke ble lagt veldig mye fokus på det under utviklingen av spillet), men det måtte kuttes. Kanskje i en oppfølger? Som Revan sa en eller annen gang, det er litt få MMORPG-spill på Xbox.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+10.01.2005, 20.49-->
<!--QuoteBegin-Revan
@04.11.2004, 15.55
Klarer du ikke' no?
129932​
I motsetning til deg, mener du? :D
161609​
[/b]
Jaaaa.. :kos:

Fable er ikke Live, og det blir heller ikke det. Gjerne en oppfølger, men kan dere i helvet slutte å mase om Live på Fable? Det er ikke, og kommer aldri til å eksistere på Fable. Spillet er laget. The door is closed.

Ja, jeg tok bossen med buen. Han var altfor lett, en helt ordinær boss med et spesiellt angreps-mønster. Hater slike bosser.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Rævgutt, hva faen er galt med deg? Ingen har mast om Live på Fable! Vortex nevnte at det kunne blitt kult, ikke noe mer. Herregud, ro ned litt. Gjerne med de engelske uttrykkene også.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@11.01.2005, 17.57
Rævgutt, hva faen er galt med deg? Ingen har mast om Live på Fable! Vortex nevnte at det kunne blitt kult, ikke noe mer. Herregud, ro ned litt. Gjerne med de engelske uttrykkene også.
161984​

Det er bra, knus han! vis den drittungen ! :mad: