Fable (Ute nå)

D

Deleted member 91

Gjest
OMFG WTF Pettri låvet åss jo att vi kunne gjøre masse sånne ting som tar tid og ikke er moro jo!1!!1 :mad:
 
Kan vi trygt si at man ikke skal tro på alt det Peter spytter ut?
Når man får servert en kake av han er man nødt til å skrape av all
kremene.. Det er vår huskeregel sant?
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@20.10.2004, 12.13
Kan vi trygt si at man ikke skal tro på alt det Peter spytter ut?
Når man får servert en kake av han er man nødt til å skrape av all
kremene.. Det er vår huskeregel sant?
119913​
Nah.. ;)
 
Jeg ble ferdig med spillet igår og må si at slutten sugde egentlig... Spillet hakket litt i slutt senene og det så egentlig ikke noe pent ut i det hele tatt....Ikke bra altså.

Og jeg trodde at når du var ferdig så kunne du bare fortsette å spille?
 
Er det helt vanlig å slå av spillet med en gang rulleteksten kommer opp. Nå har veldig mange spurt meg om akkurat dette. Vet ikke folk at svært ofte kommer en scene eller to etter at rulleteksten er ferdig. Og i noen spill er de faktisk viktige med tanke på oppfølgeren.
 
Opprinnelig skrevet av smached@26.10.2004, 16.11
Er det helt vanlig å slå av spillet med en gang rulleteksten kommer opp. Nå  har veldig mange spurt meg om akkurat dette. Vet ikke folk at svært ofte kommer en scene eller to etter at rulleteksten er ferdig. Og i noen spill er de faktisk viktige med tanke på oppfølgeren.
124303​
:tommelopp:

Nei, du går ikke glipp av så mye. Gjennom spillet har jeg lest litt om Lady Gry, og hun virker jo som.. som et slags gjenferd..? :ehm...: Du får clues om at hun drepte søstera, og må gjøre ting for henne, for å få henne til å like deg. Jeg gjorde dette, og vi giftet oss. Men ingenting spesiellt skjedde.
 
Noe av det teiteste i Fable er at nye skills koster år. Det koster jo også div. xp for å få nye skills men xp kommer så og si automatisk.
Og det bare er du som blir gammel mens alle andre er akkurat de samme, selv mektige ex-heroes er yngre enn deg. Men det beste av alt, til og med MORRA MI var yngre enn meg.
Så den aldrings greia kunne de godt ha utelatt.

Men spillet er jo ganske morsomt da, selv om jeg ikke kan fatte og begripe at de måtte bruke såpass lang tid for å lage det.
Spilte gjennom for første gang på 14 timer og 25 minutter.
 
det er et utrolig kort spill for folk som kan rpg... (jeg har horn og et stort sverd pluss noen av de beste armorene etter tja 6 timer?)
 
Kom ut 8. eller 9. oktober..
 
Y

Yeah

Gjest
Er dette et spill spm kommer ut på noe annet en xbox eller? kunne tenke meg det men har ikke råd til noe xbox med en gang.
 
Kommer kun til xbox.