Fable (Ute nå)

Opprinnelig skrevet av Yeah@01.11.2004, 21.30
Er dette et spill spm kommer ut på noe annet en xbox eller? kunne tenke meg det men har ikke råd til noe xbox med en gang.
128328​
Du, Fable er ingen grunn til å kjøpe Xbox. Halo 2 derimot.. :plystre:
 
Opprinnelig skrevet av Revan+02.11.2004, 00.05-->
<!--QuoteBegin-Yeah
@01.11.2004, 21.30
Er dette et spill spm kommer ut på noe annet en xbox eller? kunne tenke meg det men har ikke råd til noe xbox med en gang.
128328​
Du, Fable er ingen grunn til å kjøpe Xbox. Halo 2 derimot.. :plystre:
128446​
[/b]
En god grunn til å kjøpe xbox er å spille xbox-eksklusive spill over LIVE, som Project Gotham Racing 2. Ellers er det kanskje muligheten for DVD-avspilling, mener nå jeg :)
 
Opprinnelig skrevet av MattMan+02.11.2004, 15.21-->
Opprinnelig skrevet av Revan@02.11.2004, 00.05
<!--QuoteBegin-Yeah
@01.11.2004, 21.30
Er dette et spill spm kommer ut på noe annet en xbox eller? kunne tenke meg det men har ikke råd til noe xbox med en gang.
128328​

Du, Fable er ingen grunn til å kjøpe Xbox. Halo 2 derimot.. :plystre:
128446​
En god grunn til å kjøpe xbox er å spille xbox-eksklusive spill over LIVE, som Project Gotham Racing 2. Ellers er det kanskje muligheten for DVD-avspilling, mener nå jeg :)
128683​
[/b]
Du har ikke glemt når meg, Borath, Braathen, Arnis og alle andre spilte PGR nei..? Det var tider det :rulleøyne: .
 
Sant, men hvordan står det til med gutta? Hørte Borath er med i ClanBanan i alle fall. Spiller de andre? ClanBanan var jo med på Spillmagasinet, det så jeg.
 
Opprinnelig skrevet av eXploSer@01.11.2004, 22.22
Kommer kun til xbox.
128406​
Det er sagt at det skal komme en pc versjon en eller anne gang...men forløpig ser det ut til at det bare er xbox eiere som kan spille dette fantastiske spillet.
 
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+02.11.2004, 20.56-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@01.11.2004, 22.22
Kommer kun til xbox.
128406​
Det er sagt at det skal komme en pc versjon en eller anne gang...men forløpig ser det ut til at det bare er xbox eiere som kan spille dette fantastiske spillet.
128899​
[/b]
PC-versjon? Nei, det hadde blitt elendig med takte på tastaturet. På Xbox-kontrollen skifter du lett mellom magi og våpen, tror den måten der ville blitt ødelagt på tastatur.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@02.11.2004, 20.45
Sant, men hvordan står det til med gutta? Hørte Borath er med i ClanBanan i alle fall. Spiller de andre? ClanBanan var jo med på Spillmagasinet, det så jeg.
128892​
Er ikke det samme når du ikke er der vet du.. :flau:

Alle er vel med i Clan Banan.. Vigra, Arnis, Borath, blablabla.. Dette pga en PGR2 turnering som, ikke overaskende, ble vunnet av Braathen. Men Arnis var vel kun et par fattige poeng bak og faktisk overaskende med meg på tredje. Kom tilbake, din djevel :ehm...: ...

On topic: Slutten på Fable suger hardt..
 
Kommer neppe tilbake, bytterlåner vekk xboxen mot en PS2. Har ikke 500 spenn til LIVE, og har solgt PGR. Dere hadde eid meg kraftig uansett. Men du får hilse! :)

Ok, nå skal jeg ikke gå mer off-topic, folkens :svette:
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@02.11.2004, 23.08
Kommer neppe tilbake, bytterlåner vekk xboxen mot en PS2. Har ikke 500 spenn til LIVE, og har solgt PGR. Dere hadde eid meg kraftig uansett. Men du får hilse!  :)

Ok, nå skal jeg ikke gå mer off-topic, folkens  :svette:
128985​
Det er bra, fordi ellers banker vi deg. :p Hva er forskjellen på Fable og Morrowind, og hva må jeg punge ut med for sistnevnte?
 
Fable = 10 timer RPG, sitt igjennom credits, så får du gå videre,
Morrowind= opptil 200 timer RPG, (jeg sitter personlig på 500+), som også er fritt, bare at dette landskapet er meget stort, og spillet er forøvrig det beste som finnes. Det er singleplayer, men er du RPG-Fan, så kommer du nok til å elske morrowind. Gjorde i alle fall jeg.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@03.11.2004, 17.26
Fable = 10 timer RPG, sitt igjennom credits, så får du gå videre,
Morrowind= opptil 200 timer RPG, (jeg sitter personlig på 500+), som også er fritt, bare at dette landskapet er meget stort, og spillet er forøvrig det beste som finnes. Det er singleplayer, men er du RPG-Fan, så kommer du nok til å elske morrowind. Gjorde i alle fall jeg.
129335​
Snakker vi samme fightesystem som Fable her?
 
Er ikke sikker, fightsystemet i morrowind er ikke utrolig bra, men det er solid. Man kan jo også bruke magi f.eks, som er tøft :)
Det er first og third person alt ettersom hva du vil ha.
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@03.11.2004, 22.16
Er ikke sikker, fightsystemet i morrowind er ikke utrolig bra, men det er solid. Man kan jo også bruke magi f.eks, som er tøft  :)
Det er first og third person alt ettersom hva du vil ha.
129545​
Det er hack n' slash her og, ja? Etter det jeg har hørt virker det som en åpen verden. Skifter det mellom dag og nett? Mange steder du må loade mye?
 

SHDR

Gullmedlem
Morrowind er spekket med loading, men det har også FANTASTISK natt/dag-syklus. De har hatt en kar som jobbet i fire år med å lage stjernebilder, stjernetåker, nordlys og korrekte faser på de to månene ... Nesten alt i Morrowind er så gjennomført at det ikke er til å fatte. Det er ikke like enkelt og greit som Fable, og dermed for mange mindre underholdende, men det er en fantastisk verden. Et av mine absolutte favorittspill.
 
Hei.
Jeg har bare 2 spørsmål om ekteskap og en suit på Fable:

1. Hvordan kommer jeg i senga med dama :flau: :tommelopp: :ler:

2. Hvor kan jeg få Bright Platemail suit?