Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
#62
Men på hvilken konsoll + pc vil den bli "framvist" best på...? hum... Vil det bli hakket bedre på xbox treseksti med tanke på at det er lettere å utvikle spill til den i forhold til ps3, eller vil det bli aller best på pc pga. mus og tastatur... mnja....det undres...
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Høyere oppløsning + at shizz som lengre synsdistanse nok blir hacka inn som på Oblivion gir PCen som vanlig fortrinnet. Det også mus og keyboard såklart, men det er ikke nødvendigvis så viktig om man spiller turnbased.
Etter det kommer nok 360 pga. gamescore og uten å vite sikkert åssen det er med F3 så kjører over 90% av multiplatformspilla bedre der.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Det er faktisk ikke sant lengre, sånn til opplysning. 90% av spillene i første kvartal i fjor kanskje, men etter dette har det jevnet seg ut.
Forsåvidt har alle multiplatformspillene jeg har testet på begge konsollene utelukkende sett best ut på PS3.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
Oi, oi? Har du noen eksempler? Det eneste jeg kan komme på sånn i farten er Burnout Paradise, men jeg skal prøve å grave fram de derre Eurogamer-artiklene hvor de sammenligner ganske heftig.

Redigert: LOOODIIIIIIN!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Eurogamer-sammenligninga mellom de to Burnout Paradise-versjonene klarte ikke jeg å se forskjell på, iallfall. SAMMA DET.
 
#68
Gamescore er en ting... men PS3 har jo nå egynt med Trophies og det er en score der også... no level greier, men jeg tror ikke at dette kan måle seg med gamescore på 360
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#69
"Kan ikke måle seg med Gamerscore?" Gamerscore er jo bare et tall som blir høyere, hva som er så spesielt med det? Trophies er akkurat samme greia, pluss den "PSN level"-saken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Gamerscore gjelder for alle 360-spill som er utgitt, mens Trophies er støtta av... tre spill? Fire? Noe sånt. Der har du forskjellen. Det ene tallet kan brukes til å se hva en spiller har drevet med på boksen sin, det andre sier noe om hvor glad du er i Uncharted og Super Stardust.
 
#75
Svarte, jeg fikk frysninger av alt det gameplayet som ble servert. Til og med bannskap er tatt med her.
Likte det combat system også, gir mer variasjon og når man er en lat jævel som ikke har tid til å sikte så nøye.

Nå er det bare å håpe på at det ikke blir like generisk som Oblivion.

Forresten, dette var vist på X360 ? Stødig framerate isåfall. :D
 

oma

Village Drunk
#76
fikk ganske så lyst på dette :p men, hva var det med conan fysikken der da? Ett skudd fra en vanlig gunner og så tar offeret en bakoversalto?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#77