Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Ikke nok med det; dyptpløyende analyse av traileren mener NMA-gutta at viser at spillet kommer til å få et isometrisk synspunkt, siden bussetene og sånt er så lav-poly. Ikke at jeg tror det vil være bra nok for prinsessene, men det er en interessant tanke.
 
#23
Jeg ble glad så fort jeg fikk se han lille propagandagutten:D
 
#24
Synes dette ser ypperlig ut så langt. Som før får man håpe en eller annen Bethesda-gluping har ansatt en manusforfatter med mer peil enn Oblivion-gjengen, men med unntak av det ser det ut til at vi foreløpig kan anta at Bethesda vet hva som kreves av dem. Elsker valg av tittellåt, selv om jeg ikke har oversikt på om den er brukt tidligere i Fallout-sammenheng. Elegante saker.

For øvrig, folkens: NMA? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe.

PS: Videoen ligger ute på gamer hvis det er til hjelp for noen.
 
#25
So far, so good sier bare jeg. Som oerhört sa, så var theme-sangen perfekt og den kjente stemmningen var også tilstede. Men jeg frykter for at Bethesda ødelegger dette spillet.

*Savner BlackIsle*
 
#26
SITAT(oerhört @ 06.06.07, 09.55) 69128
For øvrig, folkens: NMA? Jeg har tydeligvis gått glipp av noe.
[/b]
NMA er forkortelse for No mutants allowed, som er ett fallout community såvidt jeg har forstått, ett sært community dog:p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
SITAT(oerhört @ 06.06.07, 09.55) 69128
Elsker valg av tittellåt, selv om jeg ikke har oversikt på om den er brukt tidligere i Fallout-sammenheng. Elegante saker.[/b]
Etter hva jeg har hørt av en veldig Fallout-interessert kamerat, er den låta der den Black Isle egentlig ville bruke i Fallout 1. Dog fikk de ikke lisensiert den da, så det utgikk.

Og NMA er tidenes mest ubrukelige community. Uansett hva som sies om Fallout 3 så er det automatisk ikke bra nok, fordi Fallout 1 og 2 var perfekte spill og Bethesda er verdens dårligste spillutvikler som ikke ville klart å programmere et halvdårlig spill en gang om det så sto om livet. Min tidligere nevnte kamerat ble nesten bannet fra forumet deres fordi han skrev at han syntes det var litt tåpelig å kritisere Fallout 3 fordi det ikke var helt likt de to foregående, for eksempel.
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Der derimot dukka det mange av oss frykta opp. It's Brotherhood of Steel all over again! :argh:



Regner nesten med at det blir en Oblivionklone nå, men det er forsåvidt greit. :p
 
#29
Har ikke greie på Fallout, så hva i det bildet viser at det er "Brotherhood of steel all over again", at det er til konsoller i tillegg til pc?
 
#30
Det lurte jeg også på igrunn Oo

Det eneste det bildet sier meg er at The brotherhood er med, og de var jo med i de andre spillene også.

Concept-art av en karakter er sjelden nok for meg til å finne ut hvordan spillet blir.

Siste edit: Men ja, i og med at det er på konsoller sier jo at dette spillet ikke kommer til å være turnbased på samme måte som de siste spillene, men det kunne jeg tenke meg igrunn.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Det siste spillet Interplay ga ut var Fallout: Brotherhood of Steel til PS2 og Xbox. Det var et skikkelig møkkaspill som ikke hadde annet med Fallout å gjøre enn navnet og deler av settinga. Brukte Baldur's Gate: Dark Alliance motoren og var generelt en vassen klone av det.
Som sagt har jeg ingen tro på at Bethesda kommer til å gjøre noe lignende. ^_^

EDIT: , la meg vise dere den.
 
#32
Ah, det spillet hadde jeg helt glemt:p Kanskje ikke så rart? Men ja, Bethesda gjør nok ikke den feilen, det er jeg rimelig sikker på. Men jeg vil ikke ha no Oblivion set to the post-apocalytic future heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
SITAT
The latest issue of Game Informer has the first concrete details of Bethesda's Fallout 3. Those who were worried of Post-Apocalyptic Oblivion should find some solace in the amount of Fallout style that has been retained.

Though it does run off of a modified Oblivion -- which is no surprise, considering the in-game teaser featured a Powered Armor soldier that looked strikingly similar to an Elder Scrolls knight -- the developers have reworked the third-person view due to the "negative feedback from its last role-player," CVG reports. The health system allows you to hit enemies -- and subsequently lets enemies hit you -- in specific points on the body.

Remnants from previous Fallout titles include:

The Karma system! Bethesda is touting 9 to 12 different endings based on your actions in the game.
The ability to sneak and talk your way through the game. Maybe we can still talk the final boss into self-destructing.
Turn-based combat is possible using Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.), although once your action points are used up, you will revert to real-time combat until they charge up again.
Radiation poisoning.
As indicated from the trailer, Ron Perlman
Liam "I'm your daddy" Neeson will appear in the opening of the game as your are born in a vault hospital, showing traits similar to the ones you choose for your character. Fallout 3 is set for a Fall 2008 release.[/b]
Holy shit, jeg må sove litt!

LINKH
 
#35
Fy faen de NMA-folkene er noen depressive sekker med æsj.


Herlig artikkel. Hadde fryktet mye verre enn det som kom frem, og "no level scaling"= YAY. Var redd de skulle ødelegge med å oblivione Fallout helt.

Virker kos. :elsk:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#37
snufs.. jeg som holder på å spille fallout 2 i dette øyeblikk blir rørt. Jeg håper inderlig dette blir bra.

VÆR SÅ SNILL!!!

snufs
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Det bildet der oppe... Det er meg nå.
SITAT
Are all three versions of the game at the same stage of development?

Hines: For the most part. 360 is our lead platform. Our devs are just big fans of the dev tools available on the 360 and so that's our lead. But PC, PS3, 360 - they're all chugging along.[/b]
Hvis 360 er lettere å utvikle for så betyr det at du syns Adobe Acrobat er et bra og praktisk program! :argh:

Kjenner folka fra NMA dra nær nå ja...
 

Jante

privileged CIS shitlord
#39
Simplifiserte kontroller og HUEG brukergrensesnitt next! :argh: