Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...

• Totalt antall stemmer
    94

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da bæsjer jeg Explorer og finner alt sjæl!

Du kan ta explorer når 3 expansion kommer!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Du er homo om du sliter mot sterke fiender uansett. Ta explorer, enkelte områder er så totalt nigger i helvete bortgjemt at det er til å få mark av.

Lodin

Der Waaaah
Her er en chimera, en amerikansk gravemaskin som kineserene anekterte under okupasjonen av Alaska og bolta en diger plasmakanon på. Ikke uventet er den nå porta til selve hovedspillet og gjort kjørbar. Fortsatt ganske buggete, men klar for slipp når som helst. Egentlig er det en hest fra Oblivion som er kraftig modda. :D

Lodin

Der Waaaah
Og en dobbelpost fordi The Pit og Broken Steel er utsatt. De skal nå respektivt slippes i mars og april. Let the baaawing begin. D;

Ser heller at de utsetter pakkene så de ikke blir like.. dårlige.. som OA

Lodin

Der Waaaah
Nå vet vi ihvertfall litt mer om The Pit. Det er forkortelse for Pittsburgh og i episoden blir man tatt til fange av raidere og bragt dit. Der har de en egen by og hele greia foregår i den og i diverse underjordiske katakomber. Gleder oss nå.

Jante

privileged CIS shitlord
Hvis du ikke visste dette fra før av, så har du bodd under en stein. :p

Lodin

Der Waaaah
Du, dick osv.

Det var ikke helt en chainaxe alikevel, men heller en greie til å rydde i hagen med. Ser jævla artig ut. :D

Så er spørsmålet hva den rustninga er god for?

Jante

privileged CIS shitlord
Mye viktigere for en raider å se ut som en jævla sado enn å være beskyttet mot eventuell skade, da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
:eng: Det kinesiske stealth armouret fra Alaskagreia fungerer som en stealthboy når man dukker.
Håpet er at også denne drakta gir en eller annen kul bonus.

Er mer eller mindre ferdig med hovedquesten, har bare siste delen igjen nå. Har også tatt de fleste andre kvister, virker bare som det er de kjipe igjen, som å
samle nuka-cola quantum
og wastland survival questet.

Bortsett fra det er jeg level 19 og en halv, har T-51b armor og høgt fokus på energy guns og big guns så jeg knerter det aller meste uten stress. Desverre daua Dogmeat for litt siden og jeg orka ikke ragequitte bare for å få den ubrukelige bikkja tilbake. Jeg vurderer bare å gjøre ferdig hovedquesten nå hvis det er sånn at man kan fortsette på den når Broken Steel kommer. Hvordan er greia med The Pitt? Er det samme opplegget som O:A eller fortsetter man med samme charactern?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg mista bikkja, fant den igjen, så gikk det vel 20 minutter før den døde, men super-mutant kompisen er mye tøffere uansett.
Men hjelpes, jeg henger rundt i Vault-Tec headquarters stedet, og må trykke rundt på 3 maskiner for å få tilgang til noe greier, noen som har gjort dette? Jeg finner faen ikke maskin nummer tre!