[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
Enig. «Hey, protagonist, did you hear my HINT to a new mission the last fifty-seven times? NO?! Well, let me tell you about ... a tree. NO NO NO not those burnt ones, they ain't trees etc.»
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Foruten det rent tekniske og grafiske (3 og NV hadde vel tilsammen over 90000000000000000 bugs)
Fiksarenforrei!

Er fortsatt grinete etter at saven min 30 timer inn i NV ble slettet, ikke giddet å begynnet på nytt enda.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Spilte Fallout 3 i sikkert 150 timer da, herregud det spillet eier.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Er fortsatt grinete etter at saven min 30 timer inn i NV ble slettet, ikke giddet å begynnet på nytt enda.
"Ooooh, 30timer borte". bu-jævla-hu
Sutrefaen
64timer her, så sympatifisten kosta meg en del.
:hug: ment som tull!!!1 :hug:
 
#26
Hurra! La oss danse til denne faux-viralkampanjen en måneds tid, og så la oss bli svimle av screenshots-teaser-trailer-previews-karusellen i to år før spillet endelig (etter et par forsinkelser) lanseres november 2015.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Hva faen er det dere har gjort med savene deres? Og hvorfor har dere ikke flere enn en? Når man spiller noe fra Bethesda har man alltid minst tre saver.
Om det var 3 på PC med Games for Windows Live hadde jeg skjønna det, men hrrm.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
PS3, hadde to saver, ene føkka seg helt, andre hadde kun én mulighet for å komme videre (oppdraget der man skulle inn til Caesar) der det var en bug som drepte spillet. Etter tre oppdateringer, ting fiksa seg aldri
 
#29
Jeg hadde ca 10 saves jeg rulerte på både når jeg spilte Fallout 3 (360) og Skyrim (PC). Det er eneste måten å fly rollespill på.
 
#30
I Fallout 3, New Vegas og Skyrim laga jeg en ny save kanskje hver tredje eller fjerde gang jeg lagra. Sikkert som bare det, men litt ork med å slette saves etterhvert som de fylte opp (lol) harddisken.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
I Daggerfall måtte man ha minst fire.
En hovedsave for å sørge for at storyen ikke ble bugga.
En i guilds før man tok et mission siden det kunne bli fåkka opp.
En før selve oppdraget siden det og kunne føkkes opp underveis.
En underveis i selve oppdraget siden det godt kunne vise seg at dungeonen man var i var umulig å fullføre siden itemet man skulle hente eller fienden man skulle drepe gjerne ikke spawna.

En av de første buggene de fiksa var at skjeletter konsekvent gikk baklengs.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Og mindre Three Dog/Dawg eller hva faen det nå var.
Wuut? Jeg elsket Three Dawg. Mest fordi han minnet meg om Super Soul fra filmen Vansihing Point.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
Hadde Three Dawg vært mer esoterisk og anti-autoritær som Super Soul, hadde jeg trykka ham til mitt bryst. Han er mest masete i Fallout III.

Må se igjen Vanishing Point snart.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Konseptet med radiostasjonen var fett, men kunne vært bedre implementert og ikke like repetitivt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Ja, de trenger virkelig mer enn en time med forskjellig musikk (om det var det engang) i et spill som kan vare i over 100 timer. Det er jo en til radiokanal med musikk, men den låste jeg ikke opp før veldig sent. Krever at du gjør en viss sidequest.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Hei alle sammen, har dere hørt om en kis som heter Slakte-Petter? =D
Ikke no bid whoop på PC såklart siden man bare slenger inn en ny radiostasjon eller to med hundrevis av passende låter.