[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

#45
Spent på om det blir ny motor eller om vi får Skyrim-motoren som vel var en finjustert utgave av Gamebryo? Som, in turn, sikkert er en videføring av Quake 3-motoren?

Tipper forøvrig release blir q4 2014, og at vi får en 10 sekunders teasertrailer som ikke forteller oss noe som helst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Hmmm, jeg leste en greie i Edge for en god stund siden om id Tech 5 hvor det ble påpekt spesielt at den ikke kan brukes til Elder Scrolls/Fallout siden det ikke går an å mekke dynamisk lyssetting (av typen utendørs sollys). Årsaken er MegaTexture-opplegget, som krever at du mekker et komplett sett med teksturer for hver lyssetting. Når det er sagt kan det jo hende Carmack fiksa det før han stakk.
 
#48
Yo, ikke knus drømmene mine'a. Fallout 4 med Rage-grafikk. *sikle*
 
#49
Kjenner det rykker litt i New Vegas-foten når jeg tenker på nytt Fallout. Kanskje jeg skal starte nytt spill og knuse noen Powder Gangers og/eller Caesars? Ble det stor forskjell i questlinjene og sluttene etter hva man valgte eller var det bare små endringer?

edit: Fant noen guider som viser hvordan man overfører saves fra Xbox 360 til PCen (funker også for Skyrim) så kanskje jeg endelig skal gidde å spille igjennom DLCene jeg ikke fikk fullført?
 
#51
Sist jeg boota opp NV ble jeg sittende fast (fast og fast, orka ikke mer) hos de flyfolka, oppdragene der trekker ut så sykt lenge.

Ellers er det ganske digg å totalslakte alt i uniform.

Er det noen her som modder NV? Har hørt at de har gjort ganske mye fett med spillen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Det er en samling med mods som heter The Strip Restored, eller noe, og den knytter sammen The Strip til en enkelt instance istedenfor en oppdelt som man har ut av eska. I tillegg er det mange sidequests og annet snask som ble kuttet pga. tidspress som er lagt til igjen. Skal finne det fram når jeg kommer hjem.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Er vel en tråd om NV hvor folk posta en masse modder på slutten?
Litt lyst til å spelle 3 igjen. Særlig nå som GFWL er fjerna.
 
#54
Jeg kommer også til å grave etter mods i større grad, såfremt jeg får importert saven fra Xburk 360. Det funka med Skyrim, men jeg har ikke fått til det med New Vegas enn så lenge.

NV er forøvrig litt pain å spille generelt sett, det henger seg opp ofte under oppstart eller første loading (har ingen mods lasta inn), og har kræsja titt og ofte under spilling, men det kan hende det er pcen min som monger.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Jeh. Jeg hadde en bug som gjorde at spillet kræsja hver gang under slaget ved demningen. Hjalp ikke å sette ned shizz og oppløsning, men det viste seg at flere hadde opplevd det samme. Måtte laste ned en egen mod som fjerna ett eller annet og da gikk det fint.
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Se her ja, noen har greid å skvise starten på no rudimentær multiplayer inn i 3. Spørs vel om de greier å komme så langt som de som mekka det til GTA og Just Cause 2.
 
#57
Se her ja, noen har greid å skvise starten på no rudimentær multiplayer inn i 3. Spørs vel om de greier å komme så langt som de som mekka det til GTA og Just Cause 2.
Interessant! Det var jo forsøk på det samme i Oblivion (som bruker noen lunde samme motor), men mener at det var svært vanskelig å få stabilt, da det ikke eksisterer noen nettverkskode fra før av. Vi får krysse fingrene, Fallout 3 Co-op ville vært überdeilig!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#59
Ryktene fikk meg i alle fall til å plukke opp New Vegas igjen, så noe bra kom det jo av dette. Men det er dritt å måtte vente enda lenger.