Fallout 4 Hype Train starter her! Choo choo!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#21
Det der ser mer ut som fallout enn fallout3. Kan hende jeg biter på den her.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#24
Men er det samme kjipe motoren som før eller har de endelig mekka ny?
Uten at jeg er noen autoritet på feltet, så ser det ut som en trimma versjon av Skyrim-motoren.

Som konsoll-spiller, så var Skyrim langt bedre teknisk enn det Fallout NV/3 var. Håper de fortsetter den oppadgående kurven.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Grafikken ser faen ikke mye trimma ut spør du meg. Biskekjøtt ser ut som han er tatt rett fra 3 eller NV.
Men uansett driter jeg i det, Wasteland 2 er et av mine favorittspill fra i fjor og det ser jo fantastisk ræva ut.

E: Uansett regner jeg med at det er noe nytt på gang. Om det bare var enda mer i samme motoren fins det ingen grunn til å ikke gi ut på PS3 og 360 siden de fortsatt selger masse spill.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#27
Fallout 4 ser ut som et PS2-spill. Nesten sjokkert over at de ikke gir det ut på SNES. Gjør jeg det riktig?

Edit: Ser ut som den kjører på Quake 3-motoren. Alt kjører på den. Nintendo fant opp barrel rolls.

Bedre, kak?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Du glemte å referere til Quake III-motoren.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Bæsj på dere, sånn kan man få de gamle spilla til å se ut med mods. Regner med at noen allerede jobber med å gi bikkja i traileren pupper.

 

demake

Seksuelt godteri
#30
Jeg veit ikke om jeg orker å hype meg opp. The Witcher 3 har ødelagt meg for RPGs.

Hvem prøver jeg å lure? Det blir å eie selvsagt, men det skal bli hardt å fylle hekserens sko.
 
#31
Dette bør være trolling eller video fra en iOS-spinoff eller noe for herreGUD for en ræva grafikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Det er en mann som snakker til hunden på slutten av traileren!
Hvorfor kunne det ikke vært en dame?
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#33
En kvinne hevder hun fikk sparken av bethesda og derfor røpet spillets hendelser. Flere av tingene hun skrev har vist seg å stemme utifra traileren.

Mulig spoileradvarsel:


http://www.gameskinny.com/45pd7/ex-bethesda-employee-leaked-fallout-4-details-nearly-a-year-ago
 
#37
LitZippo har laget en oversikt over ALT DU IKKE FIKK MED DEG i den nye Fallout 4-traileren, og jeg er pinadø frista til å si meg enig. Det var MYE jeg ikke fikk med meg, serru.

 
#39
Jeg er gira på Fallout 4, selvsagt, men det er vel snart på tide at Bethesda ansetter ansiktsanimatører.

“And of course you can play as a female.”

Ja. Naturligvis kan man spille som et hunndyr, men om det nå er mulig å spille som kvinne, hadde det nok vært enda bedre å si det på den måten.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Han påpekte at man kan spille som dame fordi den dritten som ble lekka og den første traileren fikk Luigier som spiller glatt jazz til å gå bananas. De tok det for gitt at man ikke kunne være dame i spillen.

Det de går bananas over nå er at de viste at en mann kan ha på seg kjole i spillet og da lo publikum litt.