FALLOUT!

#21
Prøvde Fallout nå, men det funka ikke som det skulle på denne PCen.

Burde jeg ha spilt igjennom det første spill før jeg spiller oppfølgeren?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#22
Tja, det er jo endel refferanser. Men det er ikke en sammenhengende historie.

Leste i dag at Fallout III kommer!!!
Jeg er glad.

EDIT: Mente selvfølgelig Fallout III
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#26
Opprinnelig skrevet av Howie@02.07.2004, 17.00
Finnes det ikke ett Fallout-spill til X-Box også? :confused:
69010​
Jo, det heter Fallout: Brotherhood of steel, men det er ikke samme type spill som Fallout 1 og 2. Fallout:Brotherhood of steel er et Hack n`slash spill med rpg elementer alla Baldurs gate: Dark alliance spillene og Champions of Norrath.

Kan vel legge til litt om min mening om disse spillene også. Fallout 1 og 2 er to brilliante spill som representerer i følge meg (og sikkert mange andre) det beste gameplayet hittil sett når det gjelder RPG spill. Det er så fritt og det har så mange muligheter at uannsett hva man gjør i spillet så er det morro. Karakterutviklingen er også glimmrende men mange muligheter, jeg er blant annet stor fan av traitsystemet. Det eneste som kanskje kunne trenge en liten oppussing når det gjelder disse spillenes gameplay så er det kampsystemet. Hele actionpoint systemet fungerer så å si knirkefritt det, men jeg skulle gjerne sett litt flere options som man kunne gjøre med disse actionpointene slik at det ble litt mer variasjon i kampsystemet.
Men alt i alt så står disse spillene for min del blant de kuleste spillene som er laget. Jeg håper virkelig at Fallout 3 kommer og at det lever opp til forventningene,
 
#27
Husker jeg elsket de små detaljene som var i spillet.... Og jeg elsket hvertfall måte man drepte folk på... Genialt med siktesystemet...

Avenger minigun anyone?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#28
/me runner det for fjerde gang. (eneren)

Fallout 3 kommer! Leste det i PCGW, det er sikkert sa de! Wee!
 
#33
Fallout 2 er et av de mest geniale spilla jeg har spilt.. Syntes spessielt det med at man får tittler fordi man gjør ting er morsomt.. Noen som har fått noen spennende tittler her?? Jeg fikk bla grave digger, hmm mon tro hva jeg gjorde:p