Far Cry Instincts

Opprinnelig skrevet av Revan+14.08.2005, 13.15-->
Naaa.. Du har svart godt, min venn. Jeg fant ut at Predator bare er en modus, men har den noe med singleplayeren å gjøre, altså? Det blir en helt ny singleplayer? Synes jeg leste at det var lik som i spillet til PC, bare med nye områder og slikt..?

Håper du klarer å svare meg.
251180​
[/b]
Om predator er en del av singlelayer'en, det vet jeg ikke. Tviler i grunnen på det. Når det gjelder selve spillet:

<!--QuoteBegin-FarCryGame.com

Far Cry Instincts takes place after the events of the PC game, continuing the story of Jack Carver but for Xbox users only.

Lodin

Der Waaaah
The console versions will be an entirely new game built from the ground up using the most advanced technology Far Cry™ fans have come to expect.
Jepp! Det skal faktisk se hakket bedre ut enn PC versjonen. =D

Opprinnelig skrevet av Mongis
En ting er i hvert fall sikkert, jeg gleder meg til FCI, og 30 september kan ikke komme fort nok. Tror derimot ikke spillet har godt av å komme ut så sent i Xbox'en sin livssyklus, siden det er rett før Xbox 360 kommer ut.
Oh! A terrible thing just stroke me!

Tenk om de heller lanserer det til Xbox 360!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mikkel Revan: Strøk en fryktelig ting deg akkurat mykt over kinnet?
Nuvel. Jeg ville vel tro at de gir ut greier som ser bra ut på XB heller enn greier som ser dårlig ut på 360. Tror jeg.

Hyper Lodin Runner: Det tror jeg når jeg får se det.

Jeg synes det så bra ut. Jeg tror også at de fint kunne gjort det enda bedre enn det forhåpentligvis blir, og gi det ut på Xbox 360. Men jeg håper ikke det skjer, så jeg håper du har rett.

Ok. Tenkte på å skaffe meg Live og dette spillet, men bare.. Gidder ikke å kjøpe Live hvis det ikke kommer til X360, liksom. Men nå har du oppklart den saken.

Men hva om du kan spille gamle Xbox-spill på X360'en da? Live også? Tviler på det, men tanken kan være skremmende.

Revan: Alle de populære spillene på Xbox skal også kunne brukes på Xbox 360. Og her er enda en god nyhet: Folk som spiller for eksempel Halo 2 Live på Xbox, kan også spille mot de som spiller Halo 2 på Xbox 360 Live. :tommelopp:

Her er forresten 5 nye gameplay videoer, men en liten advarsel: kan inneholde små spoilere.

Gleder meg bare enda mer til å fyre opp dette spillet online, etter å ha sett de nye klippene.

Nydelig! Som alltid, postene dine inneholder alltid noe spennende. Greit jeg legger ut bilder i blogen min om dette spillet, Mongis? Skal selvsagt nevne nicket ditt..

Men du. Hvordan har folk fått tak i disse in-game videoene? Og er det mulig å bare storme inn i skogen igjen når du blir beskutt, tror du?

Opprinnelig skrevet av Revan+15.08.2005, 18.34-->
Nydelig! Som alltid, postene dine inneholder alltid noe spennende. Greit jeg legger ut bilder i blogen min om dette spillet, Mongis? Skal selvsagt nevne nicket ditt..
251528​
[/b]
Det er selvsagt helt i orden. ;)

<!--QuoteBegin-Revan
@15.08.2005, 18.34
Hvordan har folk fått tak i disse in-game videoene? Og er det mulig å bare storme inn i skogen igjen når du blir beskutt, tror du?
251528​
Vel, spillsider får ofte tilgang til tidlige koder av spillet. Da kan de teste hvordan spillet er, og ofte kan de legge ut videoer, om utvikleren tillater det. Hva som har skjedd i dette tilfellet vet jeg ikke egentlig, for det kan være ulike grunner. Kan heller ikke fransk, så klarer ikke tolke teksten på siden. Det er vel litt tidlig enda at anmeldere får en versjon de kan anmelde(?).
Når det gjelder siste spørsmålet ditt vil jeg si ja, det tror jeg er mulig. Så i hvert fall slik ut i videoene.

D

Deleted member 1518

Gjest
Meget fett, hehe.
Gleder meg som en liten gråttegnu.
Skal du ikke ha Xbox Live Mongis?

Sjekk ut den nye traileren:
Streaming (5 mb)
Download (32 mb)

Edit 25.08

Nå er det vist nok en demo ute i Amerika. Fant noen førsteinntrykk fra en på teamxbox forumet:

So, I got the two level demo today. Played for about half an hour. Graphics are good though a little bit over detailed in some places making it not come together as well from a distance, not incredibly sharp either. Water is great, and fun to just dive in a swim about. Freedom is something that is great in this game. Foilage is nice and popup is only really noticeable while in the jeep chasing after the helicopter. Whether or not this will be fixed who knows. Character models are ok, nothing spectacular, ragdoll is in full effect. Blowing up barrells looks nice espicially one which is next to a fuel tank and radio tower blowing guys through the windows and having the radio mast crash through the hut.

AI is good though a mixed bag. Unfinished no doubt. I killed a guy on the shore and two guys on a boat came up to investigate while I was lurking in the bushes. They were dead asap  I set up a trap with a tree branch, you then through a stone in the area and only the guys with a green dot on the radar will investigate. Works well. Yellow, red are the others with red being on full alert attack mode.

Aiming, controls are pretty much standard with no auto aim that I noticed so thats good. Aim were you want and he is dead. Head shots are easy and quick depending on distance. Changing weapon is a bit tricky. I would of preferred a scroll with the d-pad but its set up a bit strange. See how it turns out in the final product. Only got to try the knife, pistol, slienst pistol, machine gun.

Overall, I'm impressed and would probadly buy this when it comes out. Makes a change from other games giving us a bit of variety. Controls are solid, graphics are great, freedom is something that I love. Many ways to approach a situation. Did I say the water is superb.
Edit 28.08

Nå har jeg fått tak i demoen. :)

Takk for ny video, men ikke se den folkens. Den ødelegger litt av spillopplevelsen, som når den store tingen kommer i slutten.

D

Deleted member 91

Gjest
Jejejeje. Si heller ifra når scans av anmeldelsen kommer opp. :p

Hva syns du forøvrig om demoen, Mongis? Hvor bra fungerer dual-wieldingen? Jeg har hørt rykter om at det var litt kluss med akkurat det. Er også særlig interessert i høre om kjøretøyene.

er meget imponert over demoen,spesielt grafikken og "friheten" i spillet er topp.
Synes ikke dual-weapon fungerer så bra her som i Halo2 men så er dette bare en demo da.
Har egentlig ikke noe negativt å si om demoen i det hele tatt.........eneste bugs jeg har sett er når man prøver å skyte ned helikoptre.
Har testa en del demoer opp gjennom årene og denne er definitivt den lengste demoen jeg har prøvd.....tok meg nærmere 2 timer å komme igjennom.Men så er ikke jeg av den typen som bare rusher igjennom fortest mulig heller.
Hvis dette spillet blir bra online så er dette en sterk utfordrer til "beste FPS på xbox ever"